|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jazeker. Hoewel het met de ps2 en de xbox wel erg lang duurt, die hoge prijzen dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik doelde meer op de consoles uit de jaren '80 hehe. |
|
Aha. Tsja, ze had het over de wii enzo, dus vandaar. Die wil ik zeker wel hebben, maar niet voor zoveel geld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dus moeten we nog even wachten op jouw Wiim account? |
|
Damnnn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net weer Age Of Empires III gedaan, best leuk alleen blijf ik de oudere delen gaver vinden.. |
|
quote: Haha, mijn broertje vertelde me dat ik precies hetzelfde verkeerd heb gedaan als de eerste keer dat ik Chrono Trigger speelde. Toen kwam ik niet meer verder, nu heb ik wel de vijanden verslagen op het stuk waar ik de vorige keer vastliep, ben ik 10 levels hoger dan gebruikelijk en heb ik 25% van het verhaal gemist. Vandaar dat Chrono nog niet terug was. Nu dus eerst een stuk terug en op zoek naar Chrono. Maar daarvoor eerst nog The Witcher installeren. Endless Ocean koop ik later deze week. |
|
quote: Gewoon doen, dan kan ik nog iemand schoppen met SSBB! |
|
|
|
Ik wil No More Heroes. |
|
Kent iemand hier Geist trouwens? Een van de latere spellen op de Cube, uit 2005. Enigzins Doom-stijl, maar met een leuke twist. Je bent namelijk een geest en je moet puzzels oplossen door verschillende voorwerpen en mensen over te nemen. |
|
Lijkt me een tof spel inderdaad, veel over gelezen en nu voor 30 euro te koop bij Intertoys als ik het goed heb. BCDEDIT /set IncreaseUserVa 2800 heeft ervoor gezorgd dat The Witcher nu ook niet meer vastloopt, vette game. |
|
Lijkt me ook wel een gaaf spel ja, maar ik moet nog steeds Zelda Twilight Princess hebben.. |
|
Zeker doen! Fallout 2 is te koop voor 10 euro op bol.com zie ik net. Ik heb er jaren naar gezocht, hem daarna uitgeleend en nooit meer teruggekregen, dus een goede zaak dat ik hem weer ergens zie. |
|
Super Paper Mario te leen. Geinig spelletje. Raak alleen wel gefrustreerd van het feit dat mijn zuurverdiende geld naar de haaien gaat, doordat ik Recipes wil hebben en mijn dure items daar steeds niet geschikt voor zijn. (Ik stond al stomverbaasd dat een Gold Bar wel wou...) |
|
Dead Rising nu op de Xbox360. Prachtig! Haha, veel zombies afmaken. Hehehe, leuk spel! Medal of Honor: Airborne. Ziet er vet uit. Ook gaaf dat je in het begin van een missie kan bepalen waar je land met je parachute en welke doelen je eerst uitschakeld. En hoe meer je een bepaald wapen gebruikt, hoe beter hij wordt. Top spel. |
|
quote: Die Flakturm in de laatste missie; snoeiharde actie! Assassins's Creed heerscht overigens nog harder. Gave shizzle. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-03-2008 14:20] Bruce Banner |
|
quote: Hmm, ik ben nog maar bij de tweede missie, hehe. Vanmiddag binnengekregen via Ebay. Scheelde ook nog eens half de prijs! Assassins Creed maar lenen van een vriend, die speelt hem niet meer geloof ik. Wel gaaf spel inderdaad! |
|
Vriend van me speelt Assassin's Creed al op de PC. Releasedate (in Europa) is pas op 8 april geloof ik. Binnenkort maar eens op mijn PC zetten! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ja dat is een pre-retail. Die loopt vaak vast en is niet compleet. FF wachten nog. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die van mij crasht ook aardig vaak. 27 maart moet ie hier uitkomen, volgens www.keineahnungverdomme.de (link ff kwijt) dus dan wordt het naar de wink0l renn0n. Bruce Banner |
|
quote: 1 X gespeeld bij een xbox 360 party, wat een heersch spel. Zou fijn zijn als die ook op pc uitkwam. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Frontlines: Fuel Of War singleplayer gespeeld, best gaaf, lijkt wel veel op Battlefield maar is de singleplayer wat beter uitgewerkt.. Helaas vindt m'n pc die grote maps niet zo heel leuk.. |
|
quote: Geniale game idd! Zombies bestoken met winkelwagens, klopboren, pionnen, kettingzagen, Lego-hoofden (heb me bescheurd van het lachen toen ik dat zag), echt álles dat los en vast zit kun je tegen ze gebruiken.. Wordt tijd voor een vervolg! Schijnen ze ook mee bezig te zijn, dus lijkt me stug als DR1 nog voor de PC verschijnt... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |