IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-01-2008 15:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Plus dat rakkertjes die het doen uit baldadigheid (of wegens te lui om onze plees te komen schrobben) aardig verschillen van slachtoffers van een politiek systeem dat niet álle groepen in NL op hun wenken wenst te bedienen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-01-2008 23:05 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Johan Vlemmix scoort eerste toptienhit

De altijd aandachtsgeile Johan Vlemmix heeft na 54 platen uitgebracht te hebben zijn eerste toptienhit te pakken. Zijn single 'Een bussie vol met Polen' komt maandag op nummer 9 binnen in de Single Top 100. Hij heeft de single opgenomen samen met iemand die zich zanger noemt, Nol Roos. Hij is heel misschien bekend als wederhelft van après-skiduo Bad Brothers.

De 48-jarige oranjegek is dolblij met deze notatie. Hij noemt het zelfs de koninklijke kroon op zijn werk. "Ik heb hiervoor al 54 platen uitgebracht en dit is de eerste keer dat dit me lukt", aldus Vlemmix. Het nummer is een cover van het nummer 'Een bossie rooie rozen', ooit uitgebracht door eendagsvlieg Alex.

Ook Duitsland moet binnenkort gaan geloven aan de talenten van Johan & Nol. Binnenkort komt 'Ein omnibus mit Polen' namelijk uit de Duitse speakers knallen.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-01-2008 1:40 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Is de bedoeling van hem soms het afschrikken van mogelijke nieuwkomers?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-01-2008 1:43 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-01-2008 1:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Wat moeten "al die buitenlanders" we niet denken......



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2008 13:45 by Chelman Profiel van Chelman

Hehe goeie shit. Het zou gelijk een liedje voor in de Kuip kunnen worden.

Een bussie vol met joden.


Maar dat zal vast niet mogen wegens antisemitisme.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2008 19:24 by Dargull Profiel van Dargull

Ach zo vlak voor de carnaval kan ik dit best hebben.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2008 19:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 januari 2008 1:43 schreef XXL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pg84WbfcY1E




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-01-2008 19:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hit? welke hit?


Je moeder.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-01-2008 19:39 by Schaep Profiel van Schaep

Aanzet tot haat, ik zeg kamervragen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2008 12:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:



De politie gaat haar aangiftebeleid versoepelen voor klagers over de islamfilm van Geert Wilders. Aangiften zullen ook worden opgenomen als er 'niet evident sprake is van een strafbaar feit'. Dit om klagers de gelegenheid te bieden 'stoom af te blazen', zo meldt het NRC Handelsblad.

Stoom afblazen

Verwacht wordt dat velen aangifte zullen doen naar aanleiding van de film. Politieagenten wordt geadviseerd om de aangifte ook op te nemen als ze menen dat van een strafbaar feit geen sprake is. "Dit betekent dat voor de aangevers een juiste wijze van stoom afblazen wordt gecreëerd."




En een commentaar op NieuwNieuws die perfect aangeeft waarom dit zo kut is:

"als ik stoom af wil blazen als m'n auto weer eens opengebroken is dan kan ik de vinkentering krijgen. Maar ja, ik ben ook een gewone Nederlander"


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-01-2008 12:08 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 januari 2008 12:01 schreef Chelman het volgende:


"als ik stoom af wil blazen als m'n auto weer eens opengebroken is dan kan ik de vinkentering krijgen. Maar ja, ik ben ook een gewone Nederlander"


Zoals ik in Utrecht letterlijk te horen kreeg bij het terugvinden van mijn opengebroken auto na een concert:

Dat heeft geen prioriteit meneer. Doet u maandag maar lekker aangifte in uw eigen woonplaats.

Kom ik 's Maandags hier op het buro:

Ow, daar nemen we geen aangifte van op. Doet u maar aangifte via internet.

Godverdegodver.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 21-01-2008 12:07 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Zo, die is goed met eieren!



Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-01-2008 12:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 januari 2008 12:08 schreef XXL het volgende:
Zoals ik in Utrecht letterlijk te horen kreeg bij het terugvinden van mijn opengebroken auto na een concert:

Dat heeft geen prioriteit meneer. Doet u maandag maar lekker aangifte in uw eigen woonplaats.

Kom ik 's Maandags hier op het buro:

Ow, daar nemen we geen aangifte van op. Doet u maar aangifte via internet.

Godverdegodver.


Mmmm kans op mislopen van de prestatie bonus?



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-01-2008 16:55 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 januari 2008 12:01 schreef Chelman het volgende:
vinkentering

Ik moest dit woord drie keer lezen voordat ik hem snapte


Zenial


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 21-01-2008 20:53 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Soldaat aangevallen met vibrator

Een soldaat, die dacht de nacht van zijn leven te beleven, is van een kale reis thuisgekomen. De avond begon nochtans perfect voor hem toen zijn liefje de handboeien bovenhaalde. De 19-jarige legerganger liet zich gewillig vastbinden, maar dan veranderde het romantische onderonsje in een gruwelijke nachtmerrie. Nicola Clunies-Ross dacht immers dat haar soldaat haar bedrogen had en wilde hem een lesje leren. "Ik ga je vernietigen", klonk het dreigend uit haar mond en prompt liet ze collega-soldaat Peter Gurdulic binnen, gewapend met een... vibrator.

Nicola ging hem vervolgens met het genotsmiddel te lijf, terwijl Peter alle 'actie' filmde en ermee dreigde de beelden op een algemeen toegangbare computer van het leger te plaatsen. Na een marteling van een uur werd de ongelukkige tenslotte vrijgelaten. "Ik probeerde heel luid te schreeuwen, maar door die prop in mijn mond kwam er niet veel uit", moest de man toegeven.


Belgisch nieuws, beter nieuws is er niet.

http://demorgen.be/dm/nl/994/Weirdo/article/detail/141398/2008/01/21/Soldaat-aangevallen-met-vibrator.dhtml


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2008 22:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 januari 2008 15:15 schreef Jolijn het volgende:
ja en dan graag ook de handjes van broodstelende zwervertjes afhakken. of ga ik nou ineens te ver?

Natuurlijk niet. Gewoon doen.

Oeff, was dat even confronterend.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-01-2008 0:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Er is maar één oplossing. Bekering, baard laten staan en naar een achterlijk land vertrekken waar dit de realiteit is.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-01-2008 9:16 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 21 januari 2008 12:07 schreef Nargaroth het volgende:
Zo, die is goed met eieren!



Das eens wat anders dan domino steentjes
voor de creator


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-01-2008 9:22 by Kimmey Profiel van Kimmey

arme schoonmaakster...


Het is de lichtinval ;')


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2008 9:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

deze vier heren zullen het wel gaan redden in de maatschappij

Mishandeling gehandicapte jongen op YouTube

Jarenlang hebben vier jongeren een gehandicapte jongen mishandeld en filmpjes hiervan op YouTube geplaatst. Het tv-programma EénVandaag meldt dat twee van de vier jongens tussen de 13 en 19 jaar deze week voor de rechter in Arnhem moeten verschijnen. De mishandelingen duurden naar schatting twee jaar.

De autistische en verstandelijk gehandicapte jongen werd geschopt en geslagen. Op één filmpje zou de jongen zelfs zo hard op de schedel geslagen zijn dat er gekraak te horen was. Ook zou de jongen seksueel misbruikt zijn.

Het viertal woont bij elkaar in de buurt en ze zijn daar samen opgegroeid. De vader en pleegmoeder van de gehandicapte jongen deden aangifte nadat ze de filmpjes op YouTube tegenkwamen. De daders hebben het beeldmateriaal toen verwijderd.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-01-2008 9:56 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Modder wordt vrouw met rollator fataal
Uitgegeven: 22 januari 2008 09:27

AMSTERDAM - Een 75-jarige vrouw uit Hoogeveen is overleden nadat ze een nacht lang met haar rollator vast had gezeten in de modder. Een bouwvakker vond de vrouw maandagochtend in onderkoelde toestand.
Marc Koot

In de middag is zij in het ziekenhuis overleden, meldt een politiewoordvoerder.

De vrouw was zondagavond in haar woonplaats gaan wandelen en is op een bepaald moment in de modder vast komen te zitten. Door hevige regenval was het pas aangelegde terrein rond appartementencomplex Maas en Waal, aan de Schutlandenweg, veranderd in een modderpoel.

Rond het terrein zijn nu waarschuwingslinten geplaatst.


Sorry, maar hier moest ik toch wel om glimlachen, maar vind het wel erg dat de sociale controle gewoon daar nihil is.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2008 12:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

weer iemand in de categorie: nooit meer op vrije voeten in de maatschappij

5 jaar eis tegen misbruikende oppas

Tegen een 39-jarige Rotterdammer is gisteren 5 jaar celstraf geëist wegens het jarenlang seksueel misbruiken van een meisje waarvan hij de oppas was. Het misbruik begon toen het meisje 8 jaar oud was. De viezerik stelde voor blindemannetje te spelen en stak, terwijl ze was geblinddoekt, plots z'n geslachtsorgaan in haar mond. Hij betaalde haar daarna zwijggeld.

De Rotterdammer bekende het meisje uit IJsselmonde vervolgens regelmatig te hebben misbruikt, tot haar 16e jaar. Ze kreeg soms drugs toegediend waarvan ze heel actief werd. Ook moest ze een enkele keer volwassenen lingerie dragen. Het slachtoffer kreeg 35 euro per keer als ze haar mond hield over de perversiteiten. De zaak kwam pas aan het licht, nadat de moeder van het slachtoffer erover in haar dagboek las.

Volgens gedragsdeskundigen lijdt de verdachte aan een persoonlijkheidsstoornis met borderline-trekken. De rechtbank doet over twee weken uitspraak.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2008 13:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 januari 2008 12:33 schreef attila_de_hun het volgende:

Volgens gedragsdeskundigen lijdt de verdachte aan een persoonlijkheidsstoornis met borderline-trekken. De rechtbank doet over twee weken uitspraak.


Oftewel: Nee! Het is niet zijn schuld! We moeten hem behandelen!

En dit terwijl de slachtoffer waarschijnlijk ebola mag krijgen en afgescheept wordt met een bezoekje RIAGG en een schadevergoeding van €10,75.

edit: Even ebola van gemaakt voor de tere zieltjes. Wel hoop ik dat de dader binnenkort een bezoek van Karel Anker krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-01-2008 13:14]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2008 13:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ze kreeg al 35,- per keer, dus eigenlijk heeft ze al een flinke som schadevergoeding opgestreken nietwaar?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen