|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nouja, van het dagelijks law & order kijken leer ik veel [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-02-2008 17:31] Je moeder. |
|
quote:Dat programma schijnt juridisch gezien nog best redelijk in elkaar te zitten. Ik kijk het overigens nooit. Tv is gay en overrated, excl. South Park en Frasier. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: en "deadwood" en "band of brothers" [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-02-2008 17:34] |
|
quote:Geen idee, ik kijk niet zoveel series. En als ik ze kijk ishet meestal op dvd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
comedy central [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-02-2008 17:35] Je moeder. |
|
quote:Merendeel is bagger. Vooral die reallife soap die ze in de apenheul opnemen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik zou zeggen: probeer beide series maar eens. ze zijn uitgebracht op DVD. |
|
Gelukkig maar, de vlek breidt zich uit. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-02-2008 19:03] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat caveman? dat is behoorlijk kut... maar that 70ies show, southpark en family guy heersen wel hard lang leve grappen over vrouwen, negers en kanker Je moeder. |
|
quote: Ban!!! En yeahhh die drie series kijk ik ook altijd |
|
quote:Fresh prince of Bel air, of hoe je t ook schrijft. Caveman heb ik nooit gezien. Behoefde ook niet toe. Frasier niet leuk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wel leuk, maar ook oud. Allemaal al in een vorig leven gezien, lijkt het wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Onrechtmatig verkregen bewijs... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vraag ik me af .. als justitie die film gemaakt had zou het onrechtmatig zijn, maar aangezien het een burger is, die in principe getuigd met de video als ondersteuning vraga ik me af of het wel onrechtmatig verkregen is ... |
|
quote:Als Joran zich niet bewust was van die video kan het OM er denk ik bar weinig mee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mja .. de andere persoon is een bekende van J. Als jij als buitenstaander nou alleen het gesprek opgevangen zou hebben en dat als verklaring bij justitie meldt, wordt dat wel opgenomen .. |
|
Wat een vreemd rechtsysteem bestaat er toch, als Joran gewoon bekent het gedaan te hebben, pak hem dan op en gooi hem in de cel. Het is nog wel afwachten wat er in de video staat, maar volgens De Vries zou er in ieder geval instaan wie het heeft gedaan, en hoe. (promofilmpje bij Netwerk) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Volgens sommige weblogs is hij vanmorgen opgepakt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hij zou hier in Arnhem zitten hoorde ik. Ik hoop echt dat hij word opgepakt, en voorgoed achter tralies verdwijnt. laten ze hem het leven maar flink verkloten, na wat hij (waarschijnlijk) de hele familie van Holloway heeft aangedaan, leugenaar, bedrieger, en misschien ook nog eens moordenaar.. opsluiten die handel Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Holloway de o-zo onschuldige cocaine hoer. Die zit gewoon op haar knietjes in Z-Amerika neg0rrs af te zuigen voor drug. Heeft Joran niets mee te maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die moeder is trouwens ook een slechte actrice ... |
|
'Bekentenis' was een leugen Uitgegeven: 1 februari 2008 23:18 Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 23:41 HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman. "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken." Leugens Hoe hij dat zou kunnen bewijzen, zei Van der Sloot niet te weten. De vraag waaróm hij andermaal heeft gelogen (eerdere verklaringen van Van der Sloot bleken onjuist), moest hij onbeantwoord laten. "Dat vraag ik mezelf ook wel af, ja", zei hij tegen Pauw en Witteman. "Je hebt geen enkele reden om mij te geloven." 'Vriend' Volgens Van der Sloot heeft hij de "wat oudere man" die hij zijn ontboezemingen heeft gedaan ongeveer zes maanden geleden leren kennen. "Ik vond hem een heel fascinerend iemand, ik was heel geïnteresseerd in hem", aldus een hoorbaar nerveuze Van der Sloot. "Hij deed ook heel veel dingen die ik eigenlijk niet kende, die ik nooit zou doen." Wat dat voor dingen zouden zijn, wilde hij niet zeggen. Verhaal "Ik heb hem gewoon verteld wat hij wilde horen", aldus Van der Sloot. Dat verhaal kwam erop neer dat hij op het strand heeft gevreeën met Natalee Holloway, dat zij onwel is geworden en vervolgens overleden. Daarop zou hij een vriend hebben gebeld, die met een bootje naar de plek des onheils is gekomen. De vriend zou het lichaam van Holloway hebben afgevoerd en in zee hebben gedumpt. Truc "Ik ben echt gewoon een beetje getruukt", zei Van der Sloot. Hij vertelde dat hij de man die hem erin heeft geluisd kort voordat hij met Pauw en Witteman sprak nog heeft gesproken. Deze wilde niets meer zeggen. Van der Sloot zei niet boos op hem te zijn. Betreuren Van der Sloot zei te betreuren dat zijn naar eigen zeggen verzonnen bekentenis ertoe heeft geleid dat Peter R. de Vries de moeder van Natalee naar Nederland heeft laten reizen. De Vries zei hij niets kwalijk te nemen. "Die doet gewoon zijn werk. Ik denk dat het hele goeie tv gaat maken." Van der Sloot voegde daaraan toe dat hij zondagavond naar de uitzending zou kijken. Vader Van der Sloot zei dat zijn vader met justitie heeft gesproken. Dit gesprek zou vooral over de veiligheid van zijn zoon zijn gegaan. Wat is die de Vries toch ook een kloodtviool, heerlijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Allememachies... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik word gek van die Joran en Natalee.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |