IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2008 17:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou, zal mij benieuwen wat de "straf" voor deze "heren" zal zijn....

Agenten belaagd in Kanaleneiland

UTRECHT- Twee agenten zijn dinsdagavond in de Utrechtse wijk Kanaleneiland belaagd door een groep jongeren. Dit heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

De agenten spraken een 15-jarige jongen aan die met een skelter op de openbare weg reed. De jongen vluchtte op een gegeven moment. Hierdoor ontstond commotie.

Trap

Een groep van ongeveer vijftien jongeren bemoeide zich met de zaak. Een agent werd in de nek geslagen en een andere agent werd in de rug getrapt, aldus de politie.

De 17- en 18-jarige jongens die de klappen uitdeelden werden aangehouden en ook de jongen die overlast met de skelter veroorzaakte, is later aangehouden.

De agenten zijn voor controle naar het ziekenhuis geweest. Zij hebben aan de schermutseling geen letsel overgehouden.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2008 17:18]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-01-2008 17:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"Foei!"

Zo, gestraft. Moet je eens in Duitsland flikken.


...of waar dan ook ter wereld, eigenlijk...


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2008 17:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 januari 2008 17:21 schreef Lainedil het volgende:
"Foei!"

Zo, gestraft. Moet je eens in Duitsland flikken.


...of waar dan ook ter wereld, eigenlijk...


Vlaanderen (pardon, ik bedoel Noord Turkije)??? Of in de scandinavische landen??

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2008 17:53]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-01-2008 17:49 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 januari 2008 13:56 schreef Iskariot het volgende:
Ongelovelijke bullshit, maar wel leuk Vlamingen mee te plagen.


Bullshit, ja?

Mwah. Het verklaart anders wel gelijk waarom de animo om in Belgie gewoon één taal te spreken zo laag is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2008 17:55 by Mark Profiel van Mark

Ach, Kanaleneiland. Ik heb er zo'n 4 jaar gewoond, dus het verbaast me niks. Klotewijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-01-2008 17:55]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2008 18:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 januari 2008 17:55 schreef Mark het volgende:
Ach, Kanaleneiland. Ik heb er zo'n 4 jaar gewoond, dus het verbaast me niks. Klotewijk.


Is het daar dan echt zo erg?? ik ken heel die wijk niet, alleen maar uit de nieuwsberichten en dat is natuurlijk op zich gekleurd (alleen de sensationele berichten)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2008 18:06 by Mark Profiel van Mark

Toen ik daar nog woonde en soms op een doordeweekse nacht rond een uur of 2-3 's morgens thuiskwam, liepen de 7-jarige kotertjes nog op straat, en ze beginnen meteen op je te schelden ook zonder aanleiding (gewoon bij het langslopen). Naast me woonden twee vrienden en hun huisbaas kwam regelmatig langs en als je dan binnenliep daar had hij niet zelden een zakje cocaine en een pistool op hun tafel liggen. Nee, lekkere buurt.

Twee vrienden hebben er een huurpand. Jaar of drie geleden werd daar de hens gezet in hun schuur, en zodra de brandweer opdaagde stond er meteen een groep van 20 marokkanen omheen om ze het blussen te verhinderen. die brandweerlui moesten door de politie ontzet worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-01-2008 18:06]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-01-2008 19:28 by XXL Profiel van XXL



Man ontmoet echtgenote in bordeel
Uitgegeven: 9 januari 2008 17:14

WARSCHAU - Een Poolse man kreeg bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: hij trof zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.

"Wat doe jij hier?" vroeg de verbouwereerde man aan zijn vrouw. Die zou wat bijverdienen, maar had tegen haar man verteld dat zij dat in een winkel in een dichtbijgelegen stad deed.

Het stel dat veertien jaar getrouwd is geweest, gaat nu scheiden, zo meldde de Poolse krant Super Express woensdag.
(c) ANP




PWN3D!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 09-01-2008 20:30 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 8 januari 2008 16:40 schreef Kimmey het volgende:





15:12 09 Januari 2008

Thuiswinkelfirma Tel Sell failliet

Het thuiswinkelbedrijf Tel Sell is failliet. Gisteren werd al bekend dat het bedrijf in financiële problemen verkeerde. In Almere zou vanmiddag een kijkdag zijn voor de openbare verkoop van de spullen van het bedrijf, maar die is afgeblazen.

Tel Sell verkoopt al jaren producten op televisie. Kijkers konden de artikelen telefonisch of via de website van het bedrijf bestellen. Het bedrijf kan een belastingschuld niet betalen.

Gisteren waarschuwde de Consumentenbond om geen aanbetaling meer bij Tel Sell te doen. Bij een faillissement is die moeilijk terug te krijgen, zei de bond.


[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-01-2008 20:34]


Het is de lichtinval ;')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2008 20:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jammer, een echte legende


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 09-01-2008 20:48 by Kimmey Profiel van Kimmey

De duitse Tell Sell was wel gaaf, heb er nog na gekeken 6 uur lang


Het is de lichtinval ;')


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-01-2008 20:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 januari 2008 20:48 schreef Kimmey het volgende:
De duitse Tell Sell was wel gaaf, heb er nog na gekeken 6 uur lang




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-01-2008 22:18 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Man hakt hand af en stopt hem in magnetron

Een Amerikaanse twintiger uit de staat Idaho heeft zijn eigen hand afgehakt en deze in de magnetron gestopt. Hij was er van overtuigd dat het 'teken van het beest', oftewel Satan, op zijn hand stond.

Omdat hij de duivel een gevoelige slag wilde toebrengen, greep de Amerikaan naar een cirkelzaag. Hiermee was het een fluitje van een cent zijn hand te verwijderen. De bloederige hand stopte hij in de magnetron waarna hij het apparaat aanzette.

Gelukkig had de jongeman zich goed voorbereid op zijn daad. Hierdoor kwam er niet veel bloed vrij bij de amputatie. Met zijn andere hand belde hij koelbloedig het alarmnummer waarna de ambulance hem snel kwam oppikken.

Waarschijnlijk had de jongeman net het bijbelboek Openbaringen gelezen. Hierin worden de christenen gewaarschuwd voor het teken van het beest. Het is overigens niet bekend of de jongeman kierewiet was geworden.


Ja, joh...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-01-2008 22:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 januari 2008 12:20 schreef Erbrechen het volgende:
Vandaag zenden ze nog uit, als je nu wat koop ben je je geld kwijt want je krijg je spullen niet..


Na failissement zou het spul door de curator voor een habbekrats alsnog verkocht kunnen worden...misschien moeten ze daar eens een programma, of beter nog, een heel kanaal van maken...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-01-2008 22:41 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Zelfs dat ging niet door, hoorde ik op de radio.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2008 22:43 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 januari 2008 22:18 schreef Wansmaak het volgende:
Man hakt hand af en stopt hem in magnetron



Waarschijnlijk iets te vaak Evil Dead 2 gekeken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-01-2008 1:44 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 10 januari 2008 22:43 schreef Mark het volgende:
Waarschijnlijk iets te vaak Evil Dead 2 gekeken.


Had hij maar naar black metal moeten luisteren, dan was dat allemaal niet zo erg geweest ... dat teken


Faustian Spirit of the Earth


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2008 12:32 by XXL Profiel van XXL



Duitse rokers dragen shirt met davidster
Uitgegeven: 11 januari 2008 16:39
Laatst gewijzigd: 11 januari 2008 16:39

Een t-shirt met daarop een gele davidster vergelijkt de behandeling van rokers in Duitsland met de behandeling van joden tijdens Nazi-Duitsland.

Een maand voordat verschillende Duitse deelstaten het roken in kroegen en restaurants verboden, startte evenementenbureau DMP met de verkoop van de shirts via hun website. In de ster staat het woord "roker" op de plaats waar in de oorlog "jood" stond.

Misbruik

Joodse groeperingen reageerden zeer verontwaardigd op het shirt. "Hier wordt misbruik gemaakt van de joodse genocide", zei de afgevaardigde President van de Centrale Raad van de Joden in Duitsland Dieter Graumann vrijdag.

Volgens Graumann helpt de verkoop van de shirts rokers niet, maar herinnert het Duitsers en joden enkel aan slechte tijden. "Het is hersenloos, onvoorstelbaar en smakeloos."

Verschoppeling

De verkoop van het shirt is vrijdag stilgelegd. De site zegt de laatste maand duizend orders te hebben gekregen. Op de website wordt een toelichting op het ontwerp van het shirt gegeven.

"Na tientallen jaren van tolerantie, wordt de roker nu als verschoppeling, als een tweederangs burger, neergezet."

Er wordt onderzocht of er met het shirt wetten zijn overtreden. "We kijken of we hiermee een zaak hebben", zei aanklager Ralph Döpper vrijdag. DMP was niet bereikbaar voor commentaar.



Ik wil ook zo'n shirt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2008 12:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Provoceren is wel je hobby hè?



[edit en Jood zijn is geen keuze, roken wel.]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-01-2008 12:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2008 12:54 by XXL Profiel van XXL

Vind je het niet geweldig dat Duitsers nu ook eindelijk eens laten zien weldegelijk te beschikken over gevoel voor humor, Grey?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2008 13:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 januari 2008 17:17 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, zal mij benieuwen wat de "straf" voor deze "heren" zal zijn....

Agenten belaagd in Kanaleneiland

UTRECHT- Twee agenten zijn dinsdagavond in de Utrechtse wijk Kanaleneiland belaagd door een groep jongeren. Dit heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

De agenten spraken een 15-jarige jongen aan die met een skelter op de openbare weg reed. De jongen vluchtte op een gegeven moment. Hierdoor ontstond commotie.

Trap

Een groep van ongeveer vijftien jongeren bemoeide zich met de zaak. Een agent werd in de nek geslagen en een andere agent werd in de rug getrapt, aldus de politie.

De 17- en 18-jarige jongens die de klappen uitdeelden werden aangehouden en ook de jongen die overlast met de skelter veroorzaakte, is later aangehouden.

De agenten zijn voor controle naar het ziekenhuis geweest. Zij hebben aan de schermutseling geen letsel overgehouden.

Ik zou in zo'n geval dus m'n dienstwapen trekken. Ja, ik zal wel niet geschikt zijn voor de politie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-01-2008 13:11 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 januari 2008 12:54 schreef XXL het volgende:
Vind je het niet geweldig dat Duitsers nu ook eindelijk eens laten zien weldegelijk te beschikken over gevoel voor humor, Grey?


Humor kon ik niet ontdekken in dat stukje tekst, wel een mooie zin: "Het is hersenloos, onvoorstelbaar en smakeloos."


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2008 13:17 by XXL Profiel van XXL

Voor mij is het niet meer of minder provocerend dan bijvoorbeeld een "emmodrevdog" shirtje voor op Elsrock.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-01-2008 13:22 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hehehe, ik moest werkelijk even denken waar je op doelde, maar nu begrijp ik 'em.

Maar van zo'n aktie krijg je iig geen longkanker.


Valt het btw heel erg op dat ik alweer bijna een jaar gestopt met roken ben?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-01-2008 13:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jammer wim!

Steeds meer longkanker bij niet-rokers

Het aantal niet-rokers dat longkanker krijgt, is de laatste jaren sterk gestegen. Longkanker is steeds minder een ziekte die alleen rokers oplopen. Longarts Nico van Zandwijk van het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis in Amsterdam noemt de stijging ''opzienbarend''.

Van Zandwijk zegt in Het Parool dat vooral niet-rokende vrouwen meer kans op longkanker maken. De stijging was het eerst te zien in de Verenigde Staten en Japan, maar hij en andere longartsen in Nederland krijgen op hun spreekuur nu ook meer niet-rokers die aan longkanker lijden.

Volgens Van Zandwijk is de toename mogelijk te wijten aan de kwaliteit van de lucht. Hij maakt zich vooral zorgen over de Randstad en Limburg.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen