|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aandachtshoer Johan Vlemmix hoort er nu helemaal bij. Zo scoorde hij deze week na 54 flops zijn eerste top tien hit met de single 'Een bussie vol met Polen' en nu heeft hij ook zijn eerste doodsbedreigingen te pakken. Die komen vooral uit Polen waar zijn carnavalsnummer discriminerend wordt bevonden. Ondanks het feit dat je zonder doodsbedreiging feitelijk niet meetelt in de huidige maatschappij, is Vlemmix er niet blij mee. Hij overweegt aangifte te doen bij de politie. Eerder deze week bleek ook dat Poolse leerlingen van het Nova College in Den Haag niet blij zijn met de hit van Vlemmix. Ze vinden dat ze belachelijk worden gemaakt. De scholieren waren zelfs zo van slag, dat de school speciaal voor hen een bijeenkomst had georganiseerd met coördinator Mustafa Okcuoglu voor nieuwkomers. Het PvdA-raadslid legde uit dat het om een carnavalshit gaat, die niet discriminerend is bedoeld. http://www.youtube.com/watch?v=UdG-zeyhTJk Against God and Government |
|
Ach, als het liedje "Een Busje vol met Moslims" had geheten hadden we dikke heibel in ons landje ... De Polen werken tenminste nog .. |
|
quote: De 16 jarige dochter is gewoon niet voldoende geïntegreerd in een ROC omgeving. Het is haar schuld! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het lelijke daaraan is dat er gekeken wordt of ze de opleiding ergens anders kan afmaken. EEM NORMOAL JA?! Laat dat tuig hun "opleiding" maar ergens anders afmaken. Bij voorkeur in Noord-Afrika. Bruce Banner |
|
quote:hoe kun je dat nu zeggen. die arme marokkantjes zijn toch het slachtoffer omdat ze gewongen worden te leven in een brute, rascistische omgeving!!!! Verder krijgen ze, en onrechte, geen respect!!!en je weet het, zo een meisje is echt wel een hoer!!! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-01-2008 13:24] |
|
ooeeee jij nazi jij! jaij disriemieneer doen! |
|
En ik zeg het gewoon: oprotten met die marokkanen... spelfout weggehaald... |
|
quote: Een vliegtuig, een vliegtuig, een vliegtuig vol met moslims hahaha Against God and Government |
|
quote: PLUS EEN! Bruce Banner |
|
als dat toch eesn zou kunnen, dan was het waarschijnlijk allang gebeurt. maar helaas, heeft een groot deel een Nederlands paspoort en zijn het dus ook "Nederlanders". en dan gaat dat niet (gebaseerd op mijn gebrekkige wettelijke kennis).er moet gewoon een tuchthuis of iets van dien aard worden opgericht voor zulk gespuis. |
|
quote:Terecht, opdonderen die lui die zich niet willen aanpassen. En ook ik ben het met deze school eens; het enige wat hier nog helpt zijn gesprekken en onderzoek! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2008 13:36] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien een apparte marokaan colonie maken, schiermonikoog bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 25-01-2008 13:35] Against God and Government |
|
Ze hebben al een kolonie in Noord-Afrika, lijkt me voldoende... spelfout weggehaald... |
|
Zo! Wat een extreem nationalistisch bolwerkje hier! |
|
Ik ga m´n kop kaalscheren en 14/88 roepen spelfout weggehaald... |
|
Ja, als ik iemand begroet ziet dat er nu IETS anders HALLO *KLOP!* |
|
Herr Jenje Flick spelfout weggehaald... |
|
was ik maar zo skin-ny |
|
Wilders 'doodgeschoten' op YouTube RIJSWIJK - Op YouTube heeft vrijdag een filmpje gestaan waarin Geert Wilders, afgebeeld op een poster, met vijf pistoolschoten wordt doorboord. Op de poster staat de tekst Allahu Akbar (Allah is de grootste). Het filmpje is verwijderd. Het filmpje, dat 1 minuut en 12 seconden duurt, staat nog wel op GeenStijl.nl. Het is geplaatst door ’Allahu2008’. ----- [edit]Het plaatje is geen filmpje overigens. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-01-2008 16:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het wachten is op commetaar van de Iranese ambassade. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'Drie biggetjes te beledigend voor moslims' De tekenfilm 'De wolf en de drie biggetjes' is volgens een Britse commissie van wijze mannen mogelijk beledigend voor islamitische medeburgers. Biggetjes zijn namelijk jonge varkens en volgens het islamitische (en joodse) geloof onrein. De tekenfilm behoort op Britse scholen tot de lesstof. De wolf krijgt het stenen huis van het hardst werkende biggetje namelijk niet omgeblazen. Die van de twee andere biggetjes, die uit luiheid een huis van stro en hout maken, wel. Hard werken loont, is de onderliggende boodschap van het sprookje. De Britse semi-overheidsinstelling Becta pleit vanwege het mogelijke beledigende effect op een verbod van de cartoon. In een nieuw te maken digitale versie zouden de biggetjes moeten worden vervangen door bouwvakkers, menen sommigen. Maar een meerderheid van Becta voorziet ook daarbij problemen. De bouwsector zou zo in een kwaad daglicht kunnen worden gesteld. ''Bouwvakkers moeten juist een rolmodel zijn voor kinderen.'' In het verleden heeft Engeland wel eens meer kinderverhalen gecensureerd omdat het andere culturen 'pijn' zou doen. Zo is het zwarte schaap veranderd in het regenboog schaap, om raciale geschillen te voorkomen. De zeven dwergen van Sneeuwwitje zijn beledigend voor de kleinere medemens. En Humpty Dumpty uit Alice in Wonderland moest weg vanwege overgevoelige kindjes die wel eens bang kunnen worden voor het grote ei. De politiek-correcte Britse commissie handelt overigens niet op voordracht van moslims. De media citeerde althans Britse moslims die de uitspraak bekritiseerden en juist aangaven er geen enkel probleem mee te hebben als het sprookje over de wolf en de drie biggetjes op openbare scholen wordt vertoond. Tahir Alam, directeur van een Engelse moslimschool: ''We voelen ons er helemaal niet door beledigd.' *Zucht...* Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het moet toch niet veel gekker worden |
|
Goedzo. Gewoon verbieden dat boek. En laten we gelijk de Koran in brand steken. quote: quote: Ah, daar komt de ware reden al tevoorschijn. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-01-2008 16:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |