IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2008 19:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

van nu.nl:

Proef uitzetten EU-criminelen bijna klaar
Uitgegeven: 26 januari 2008 16:13

BRDO - Een proefproject van justitie om zware criminelen uit andere EU-landen na hun veroordeling het land uit te zetten, is bijna klaar om voorgelegd te worden aan de rechter.
ANP

De politie Rotterdam-Rijnmond bereidt daartoe momenteel een aantal zaken voor, meldde staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) zaterdag. Klik hier!

Albayrak wil daarmee uitvinden in hoeverre het volgens Europese wetgeving mogelijk is om onderdanen van andere EU-landen die "notoir overlast" veroorzaken tot ongewenst vreemdeling te verklaren.

Jurisprudentie

"We willen jurisprudentie van het Europese Hof van Justitie uitlokken", zei de staatssecretaris zaterdag na overleg in Slovenië met haar Europese collega's.

Groot-Brittannië voert een vergelijkbaar beleid. Het Nederlandse project loopt behalve in Rotterdam-Rijnmond ook in de regio Haaglanden.

Bescherming

Justitie wil alleen zware criminelen het land uitzetten, maar ook die genieten volgens EU-regels voor het vrij verkeer van personen grote bescherming.

Zo moet er voor uitzetting al sprake zijn van een actuele en serieuze bedreiging tegen een "fundamenteel belang van de samenleving".

Actuele dreiging

Albayrak wil "de grenzen van het begrip actuele dreiging scherper in beeld krijgen", schreef ze eerder aan de Tweede Kamer. Ze erkende dat de drempel voor uitzetting hoog is.

Een praktisch probleem is nog dat als Nederland bijvoorbeeld een criminele Tsjech uitzet, die via de open grenzen van het Schengen-gebied probleemloos weer kan terugkeren naar Nederland. Maar als hij dan een werk- of verblijfsvergunning aanvraagt, loopt hij wel tegen de lamp als ongewenste vreemdeling.

---------

marokko maar als eu land gaan bestempelen dan


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2008 19:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Vier pogingen tot zelfmoord na chatsessies lees voor
Uitgegeven: 26 januari 2008 10:55
Laatst gewijzigd: 26 januari 2008 11:13

GENT - In Vlaanderen hebben vier jongeren geprobeerd zelfmoord te plegen nadat ze elkaar hadden opgejut tijden het chatten op internet.
Chris Heijmans

"De chatvrienden spraken met elkaar over zelfmoord zoals over het veranderen van T-shirt", zegt de moeder van een 17-jarige Gentse jongen, die zich vier keer probeerde te verhangen. Alle pogingen mislukten.

De moeder legt de schuld bij het emo-circuit: "Een jeugdcultuur die sterk aan het opkomen is. Emo's kenmerken zich door emotionele en impulsieve buien. Zelfverminking zit in het basispakket", zei de moeder zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Recent hebben in Bridgend in Wales zeven jongeren zichzelf verhangen. De jongeren kenden elkaar van chatsessies en vormden een soort 'zelfmoordclub.'

lal


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2008 19:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Buschauffeur weigert homostel
Uitgegeven: 26 januari 2008 10:07
Laatst gewijzigd: 26 januari 2008 10:18

AMSTERDAM - Een Schotse buschauffeur liet onlangs een jong homoseksueel stel letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Toen de chauffeur de twee mannen bij de halte zag staan sloot hij resoluut zijn deuren en reed weg.
Inertia Stock

Het was al de tweede keer dat het koppel en de chauffeur het met elkaar aan de stok kregen. Zo schrijft Het Laatste Nieuws.

In oktober probeerde de chauffeur de twee mannen van zestien en twintig jaar al uit zijn bus te zetten nadat een passagier had geklaagd over het geknuffel van de twee. Uiteindelijk mochten ze hun reis vervolgen, op voorwaarde dat ze ver uit elkaar gingen zitten.

Een woordvoerder van busbedrijf Stagecoach zegt een klacht te hebben ontvangen en na een onderzoek tot de conclusie te zijn gekomen dat de chauffeur buiten zijn boekje is gegaan.

Gratis

We hebben disciplinaire maatregelen genomen tegen die man en aan de benadeelde klanten hebben we onze verontschuldigingen aangeboden. Ze mogen van ons nu een week gratis op de bus reizen", aldus de woordvoerder.

Het homokoppel liet weten dat het opgestuurde ticket voor de gratis ritten is verlopen.



Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2008 19:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Doodrijder eist schadevergoeding van nabestaanden
Uitgegeven: 25 januari 2008 15:08
Laatst gewijzigd: 25 januari 2008 15:10

MADRID - De familie van een doodgereden Spaanse fietser dreigt aangeslagen te worden voor de schade die zoonlief bij de botsing heeft achtergelaten.
NU.nl

De automobilist wil 20.000 euro om de reparatie aan zijn Audi A8 en om de huur van vervangend vervoer te betalen, meldde de Spaanse krant El Paìs vrijdag.

Volgens zakenman Tomas Delgado heeft de zeventienjarige Enaitz Iriondo voor 14.000 euro aan schade veroorzaakt aan de A8. Voor het huren van een andere auto was Delgado nog eens 6000 euro kwijt.

Fietshelm

De familie van de jongen heeft van de verzekeringsmaatschappij van Delgado 33.000 euro uitgekeerd gekregen. De zakenman zou veel te hard gereden hebben toen hij Iriondo schepte, maar wordt niet vervolgd. De jongeman droeg geen reflecterende kleding en/of fietshelm.

"Ik ben ook een slachtoffer in dit alles. Je kunt het probleem van de jongen niet oplossen, maar wel dat van mij", liet Delgado zich ontvallen tegen El Paìs.

this made my day


Je moeder.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 26-01-2008 22:59 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Sekstape Gordon: orgieseks met mannen

Help, er is een sekstape gelekt van Gordon Heuckeroth, de zanger, presentator en jurylid van Idols. Dat meldt dagblad Trouw. Op de video is te zien hoe 'Goor' seks heeft met meerdere mannen. Een en ander is opgenomen met een mobiele telefoon.

De orgie speelde zich naar verluidt af bij Gordon thuis. Vorig jaar liet hij al zien in 'Hoe word ik een Gooise vrouw' dat hij een zwembad onder zijn villa heeft waar regelmatig feestjes worden gehouden. "Ik heb de afgelopen jaren een losbandig leven geleid en ik heb menig feestje gegeven waar het er nogal wild aan toe ging", vertelt Gordon. "Er zal vast eens een jongen geweest zijn die met zijn mobiel wat opnamen heeft gemaakt, maar van seks met meerdere mannen weet ik niets. Dus ik ben blij dat er een video is."

Hoewel Goors advocaat zich op de zaak werpt maakt de zanger zich niet druk: "Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik helemaal niets heb om me voor te schamen."



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2008 2:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 januari 2008 22:59 schreef Wansmaak het volgende:
"Er zal vast eens een jongen geweest zijn die met zijn mobiel wat opnamen heeft gemaakt, maar van seks met meerdere mannen weet ik niets. Dus ik ben blij dat er een video is."


"gelukkig hebben we de foto's nog"

:')


Je moeder.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-01-2008 10:17 by Jällö Profiel van Jällö

Vaak zoek ik wel even als er weer es zo'n celebvideo is uitgelekt.
Dit keer skip ik geloof ik maar even.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2008 10:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 27 januari 2008 10:17 schreef Jällö het volgende:
Vaak zoek ik wel even als er weer es zo'n celebvideo is uitgelekt.
Dit keer skip ik geloof ik maar even.

Hele dikke +1. :')


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-01-2008 12:25 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Doodrijder verhaalt schade aan auto op ouders van slachtoffer
Een Spaanse automobilist die in 2004 een jonge fietser doodreed, verhaalt de schade aan zijn auto op de ouders van het slachtoffer. Dat meldt het Spaanse ministerie van verkeer.

Gedeelde schuld
De fietser was op slag dood toen hij werd aangereden door de Audi A8 van zakenman Tomas Delgado, die 160 kilometer per uur reed op een weg waar de maximumsnelheid 90 is. Omdat de fietser echter geen reflector of helm droeg, hield de rechter het op gedeelde schuld. Delgado moest 30.000 euro smartengeld betalen aan de ouders.

Tegenclaim
Delgado heeft in 2006 een tegenclaim bij de ouders neergelegd van 20.000 euro voor schade aan zijn auto en het huren van een vervangende auto. Uitspraak in de zaak wordt volgende week verwacht.

Sprakeloos
De ouders zijn sprakeloos. "Het is een steek in de rug. Voordat de claim was ingediend dachten we dat de arme man de rest van zijn leven getekend zou zijn doordat hij de dood van onze zoon heeft veroorzaakt. Maar nu zien we zijn ware gezicht", zei de moeder van het slachtoffer. (novum/sam)



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2008 13:06 by WhiteRider Profiel van WhiteRider




Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-01-2008 14:20 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Vrouw mishandeld met bevroren vis


DEN HAAG - Een bevroren vis heeft zaterdag in Den Haag gediend als 'wapen' bij de mishandeling van een 44-jarige vrouw. Het incident vond plaats in een tropische winkel. Dat liet de politie zondag weten.
ANP

De verdachte keek in het vriesvak bij de deur van de winkel. Toen de vrouw achter hem de zaak uit wilde, sloeg hij haar plotseling met een bevroren vis op haar hoofd. Vervolgens rende hij naar buiten.

Toen het slachtoffer even later ook buiten kwam, bedreigde de man haar met een mes. Uiteindelijk is hij er op de fiets vandoor gegaan.


Wat een viswijf...




“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-01-2008 15:24 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Drugs zijn slecht voor je, dat weten we allemaal. Maar als andere mensen er ook nog eens last van hebben...

Man drukt joint uit in oma's gezicht

Een 36-jarige man uit Breda heeft zijn oma mishandeld met een joint. De man had ruzie over zijn telefoonkosten, en drukte uit woede zijn joint uit in het gezicht van zijn oma. De politie heeft de man gearresteerd.

De 88-jarige oma heeft een brandplek op haar kaak. Volgens een bekende van de oma wordt de bejaarde vrouw al langer mishandeld, maar weigerde ze aangifte te doen tegen haar verslaafde kleinzoon. Aangifte is nu ook niet nodig, want het Openbaar Ministerie gaat de man nu ambtshalve vervolgen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2008 15:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe je bent wel steeds meer tegen drugs lijkt wel.

zware rehab achter te rug?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-01-2008 15:30 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Neenee, ik was de vergeten, hehe. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet qua drugs, maakt mij niet uit. Ik ben zelf niet van de drugs iig, ik hou het wel bij een biertje.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 27-01-2008 15:32]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-01-2008 1:22 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Boete dreigt voor ABC na naaktscène
Uitgegeven op zondag 27 januari 2008 om 15:49:33

(Novum/AP) - Het Amerikaanse televisiestation ABC moet een boete van ruim 950 duizend euro betalen omdat het een naaktscène heeft uitgezonden. Dat is althans het schikkingsvoorstel van de Federal Communications Commission (FCC), het Amerikaanse equivalent van het Nederlandse Commissariaat voor de Media. ABC heeft al laten weten niet akkoord te gaan met het voorstel.

Het gaat om een aflevering uit 2003 van de politieserie NYPD Blue waarin een jongen een vrouw betrapt als ze onder de douche wil stappen. In de scène zijn haar billen en een borst te zien. Volgens de FCC zijn deze beelden 'onbehoorlijk' omdat ze 'seksuele organen' laten zien en omdat het fragment meerdere malen is uitgezonden tussen 06.00 uur en 22.00 uur.

ABC heeft verklaard zich van geen kwaad bewust te zijn. Volgens een woordvoerder werd de aflevering voorafgegaan door waarschuwingen en is 'de realistische aard van de verhaallijnen van NYPD Blue' bekend bij het publiek. De zender kan zich dan ook niet voorstellen dat de scène voor schokreacties bij kijkers heeft gezorgd. De FCC claimt echter dat er meerdere klachten over de bewuste scène zijn binnengekomen.



In Nederland hebben de grootste tegenstanders van seks op tv zelf geen tv.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2008 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

http://www.nu.nl/news/1410038/11/SGP_wil_dat_koningin_zondagrust_respecteert.html

Nu weet ik het zeker, elke vorm geinstitutionaliseerde van religie is achterlijk.


(gniffel, post 666 over de SGP gniffel)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-01-2008 13:09]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-01-2008 13:09 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gamesverslaving in Zembla? Iemand?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-01-2008 13:12 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2008 13:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

zal Fusion blij mee zijn


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2008 13:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 januari 2008 1:22 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Boete dreigt voor ABC na naaktscène
Uitgegeven op zondag 27 januari 2008 om 15:49:33

(Novum/AP) - Het Amerikaanse televisiestation ABC moet een boete van ruim 950 duizend euro betalen omdat het een naaktscène heeft uitgezonden. Dat is althans het schikkingsvoorstel van de Federal Communications Commission (FCC), het Amerikaanse equivalent van het Nederlandse Commissariaat voor de Media. ABC heeft al laten weten niet akkoord te gaan met het voorstel.

Het gaat om een aflevering uit 2003 van de politieserie NYPD Blue waarin een jongen een vrouw betrapt als ze onder de douche wil stappen. In de scène zijn haar billen en een borst te zien. Volgens de FCC zijn deze beelden 'onbehoorlijk' omdat ze 'seksuele organen' laten zien en omdat het fragment meerdere malen is uitgezonden tussen 06.00 uur en 22.00 uur.

ABC heeft verklaard zich van geen kwaad bewust te zijn. Volgens een woordvoerder werd de aflevering voorafgegaan door waarschuwingen en is 'de realistische aard van de verhaallijnen van NYPD Blue' bekend bij het publiek. De zender kan zich dan ook niet voorstellen dat de scène voor schokreacties bij kijkers heeft gezorgd. De FCC claimt echter dat er meerdere klachten over de bewuste scène zijn binnengekomen.



In Nederland hebben de grootste tegenstanders van seks op tv zelf geen tv.


haha tering in nederland zit dit al bijna standaard bij tiktak


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-01-2008 18:51 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 januari 2008 13:12 schreef RrroooaaarrR het volgende:
'New Kids on the Block weer bij elkaar'



http://www.nu.nl/news/1409123/2101/%27New_Kids_on_the_Block_weer_bij_elkaar%27.html




Pioniers van het boyband tijdperk.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-01-2008 23:50 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

do 24 jan 2008, 10:35
Dronken 'Chavez' op brommer in Zoetermeer

DELFT - De politie heeft een 52-jarige man aangehouden die verklaarde de president van Venezuela te zijn. Dat weerhield de agenten er niet van hem een boete te geven, omdat de man dronken op zijn brommer zat, aldus de politie donderdag.

De inwoner van Delft saboteerde tot vier keer toe een blaastest, waarop de agenten hem aanhielden. Op het politiebureau blies hij uiteindelijk 620 ugl, bijna drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol. Zijn verklaring dat hij de Venezolaanse president Hugo Chávez is, verwezen de agenten naar het land der fabelen.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2008 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wethouder tekende petitie moslimradicalen
Uitgegeven: 29 januari 2008 09:05
Laatst gewijzigd: 29 januari 2008 09:23

GILZE-RIJEN - De van oorsprong Turkse wethouder Hatice Can-Engin (PvdA) van Gilze-Rijen heeft twee weken geleden een petitie ondertekend van de omstreden organisatie Hizb ut-Tahrir. Dat blijkt uit een verklaring die de wethouder maandagavond heeft laten rondsturen.

Nadat haar duidelijk werd dat Hizb ut-Tahrir volgens de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bestaat uit moslimradicalen, heeft ze afstand genomen van de groepering en haar steun voor de petitie tegen het lasteren van de islam ingetrokken.

"Ik heb deze boodschap onderschreven omdat ik veel waarde hecht aan dialoog en harmonie in de Nederlandse samenleving. Omdat ik zo hecht aan democratie, dialoog en harmonie neem ik nu ten stelligste afstand van deze organisatie. Ik betreur eventuele misverstanden die kunnen zijn ontstaan", aldus de verklaring.

Wilders

Hizb ut-Tahrir (Bevrijdingspartij) is in veel landen in de islamitische wereld en enkele Europese landen verboden. De naam van de organisatie stond ook onder pamfletten die rond de jaarwisseling in Nederland zijn verspreid tegen de koranfilm van PVV-leider Geert Wilders.

Al eerder kwam een PvdA-politica in opspraak door de petitie. De PvdA-fractie in de Rotterdamse deelgemeente Charlois vroeg raadslid Bouchra Ismaili haar zetel af te staan nadat bekend werd dat zij de petitie had ondertekend.


Godverdomme zeg, wanneer houden we eens op met deze kutsmoesjes te geloven? Wordt er zo onderhand doodziek van dat elke keer dit soort acties van moslimkutten gewoon weggeveegd worden. Nekschot en terug naar huis met die lui.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-01-2008 12:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 januari 2008 12:37 schreef Jenje het volgende:


Hizb ut-Tahrir (Bevrijdingspartij) is in veel landen in de islamitische wereld en enkele Europese landen verboden.


laat wel goed zien dat moslim extremisme misschien nog groter is in europa dan in moslim landen. In hun eigen land zijn ze vaak wat nuchterder dan hier.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2008 12:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 januari 2008 12:50 schreef ElitE het volgende:
laat wel goed zien dat moslim extremisme misschien nog groter is in europa dan in moslim landen. In hun eigen land zijn ze vaak wat nuchterder dan hier.


of omdat oom agent in die landen toch iets strenger is, een straf niet bestaat uit vlindersvangen in verre landen en de gevangenis geen kopie is van een goed hotel.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen