IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Op zoek naar de actualiteit [nieuwstopic II] Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-02-2008 19:56 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 februari 2008 19:54 schreef Cadaveria het volgende:
wel jammer. Hun assortiment is vaak completer dan in Utrecht. Jah, ze zijn duur, maar het blijft gewoon leuk om op je dooie gemak cdbakken door te spitten, er een plaatje uithalen en deze beluisteren.


Kijkshoppen bedoel je?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-02-2008 19:56 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 februari 2008 19:54 schreef kwelgeest het volgende:
Dat zijn pas debiele prijzen.
+ 1


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-02-2008 19:56 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 februari 2008 19:56 schreef Lionheart het volgende:
Kijkshoppen bedoel je?
Ik kies vaak de weg van de minste weerstand.. koop te veel dus


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-02-2008 20:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 februari 2008 19:54 schreef Cadaveria het volgende:
wel jammer. Hun assortiment is vaak completer dan in Utrecht. Jah, ze zijn duur, maar het blijft gewoon leuk om op je dooie gemak cdbakken door te spitten, er een plaatje uithalen en deze beluisteren.


Gewoon goed zoeken, hadden vaak leuke aanbiedingen staan en het was gewoon een leuk zaakje. Ze hebben ook altijd van die dingen staan die je elders niet zo snel in de bakken hebt. Nouja, jammers.. ging nogwel eens op cd strooptocht naar Amsterdam.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-02-2008 20:05 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 februari 2008 20:02 schreef MMayo het volgende:
Gewoon goed zoeken, hadden vaak leuke aanbiedingen staan en het was gewoon een leuk zaakje. Ze hebben ook altijd van die dingen staan die je elders niet zo snel in de bakken hebt. Nouja, jammers.. ging nogwel eens op cd strooptocht naar Amsterdam.
precies. vooral toen ik nog in amsterdam studeerde ging ik er zeer regelmatig langs.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2008 20:12 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 februari 2008 19:48 schreef kwelgeest het volgende:
In een winkel in een centrum met personeel en btw etc. kunnen cd's nou eenmaal niet weg tegen Internetprijzen.


Kroesse in Nijmegen draait anders al jaren prima. Super zaak met betaalbare prijzen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-02-2008 20:14 by XXL Profiel van XXL

Het zal wel aan mij liggen hoor.

Als ik een cd wil hebben loop ik gewoon ff naar Plato en als hij daar niet ligt bestel ik hem en ligt hij met een paar dagen in huis.

Impulsaankopen doe ik wel gewoon op de gemiddelde metalmarkt of platen/cd beurs,


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-02-2008 20:16 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 februari 2008 20:14 schreef XXL het volgende:


Impulsaankopen doe ik wel gewoon op de gemiddelde metalmarkt of platen/cd beurs,
jij bent dan ook geen vrouw.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-02-2008 20:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 februari 2008 20:14 schreef XXL het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor.

Als ik een cd wil hebben loop ik gewoon ff naar Plato en als hij daar niet ligt bestel ik hem en ligt hij met een paar dagen in huis.

Impulsaankopen doe ik wel gewoon op de gemiddelde metalmarkt of platen/cd beurs,


Plato --> check
Metalmarkt/platenbeurs --> check
Ebay --> check
Fora --> check
Boudisque --> check godverdomme!

Ik hou er gewoon niet van als men de winkeltjes waar ik graag kom dicht gaan gooien.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-02-2008 20:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 februari 2008 19:46 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Niks illegale download! Boudisque is gewoon veel te duur.
+1

Nog nooit een cd gedownd en toch aardig wat titels im Schrank.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-02-2008 20:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 februari 2008 20:12 schreef Mark het volgende:
Kroesse in Nijmegen draait anders al jaren prima. Super zaak met betaalbare prijzen.
De prijzen van de Boudisque zijn ook helemaal niet hoog. Ik welke winkels al die zeokerds dan hun cd's kopen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-02-2008 23:06 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 6 februari 2008 20:38 schreef kwelgeest het volgende:
De prijzen van de Boudisque zijn ook helemaal niet hoog. Ik welke winkels al die zeokerds dan hun cd's kopen.
het ligt er een beetje aan. De oude titels zijn goed te doen. hier wat cd'tjes van death voor 10 euro gekocht. De nieuwere titels zijn vaak 18 euro en zijn b.v. per mailorder vaak wel goedkoper te krijgen. maar ach... blijf beide supporten


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-02-2008 23:31 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 6 februari 2008 20:12 schreef Mark het volgende:
Kroesse in Nijmegen draait anders al jaren prima. Super zaak met betaalbare prijzen.


Velvet in Leiden ook als ik het me goed herinner.


Hatsjikidee!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-02-2008 23:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Meh, meeste nieuwe cd's zijn daar rond de 20. 1x geluk gehad, Visions from the Spiral generator voor een tientje . Plato heeft meer betaalbare (dus oude) cd's.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 0:33 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 februari 2008 19:37 schreef MMayo het volgende:
Maar nu lijkt ook de fanatieke muziekliefhebber voor illegaal downloaden te kiezen.''
[...]
In Utrecht zijn de cd-verkopen nog altijd goed en speelt de komende tijd geen huurverhoging.

Oh dus alleen in amsterdam wordt illegaal gedownload?
Wat een onzin zeg. Geef dan een goede reden waarom de verkoop terugloopt.
Ze waren met nieuwe releases af en toe aan de dure kant, en die dvd afdeling is gewoon een zootje. Als je alleen zulke obscure shit verkoopt kan je ook niet veel verkoop verwachten...


Zenial


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-02-2008 0:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Prijzen waren niet uitzonderlijk laag (voor een 'echte' winkel) maar wel OK daar, zeker ten opzichte van de Fame... Daarnaast een uitgebreide sortering, dus genoeg reden om het goed te laten lopen lijkt me.

Denk dat ze er vooral uitgenaaid worden door die hotellui (wat het goed recht is van die lui dan...) en nu laf naar excuses zoeken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 0:56 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Zowiezo raar dat op zo'n toplocatie een (metal)cd-zaakje zat. Op een andere locatie was een stuk beter voor ze geweest, en de metalheads vinden de winkel net zo goed als ze er even voor in de tram moeten zitten. Raar verhaal dus dat ze niet zouden moeten verhuizen.


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-02-2008 1:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ziek van varkensbreinen

Een mysterieuze zenuwziekte onder medewerkers van een slachtbedrijf in Austin, Minnesota (VS) blijkt te zijn veroorzaakt door vernevelde varkenshersenen, meldt The New York Times.

Bij dokters in het lokale ziekenhuis meldden zich afgelopen herfst steeds meer patiënten met moeheid, pijn, zwakheid en tintelingen in de benen. De oorzaak was aanvankelijk een raadsel. Maar het moest iets met het werk in de varkensslachterij te maken hebben. Slachtoffers hadden allemaal aan de tafel gestaan waar varkenskoppen uitgebeend worden. Aan het eind van die tafel staat altijd iemand met een slang waaruit lucht onder hoge druk komt. Daarmee blaast hij de hersenen uit de kop. Ja, er zijn leukere banen.

En gezondere. Want bleek dit wegblazen van hersenen bleek de oorzaak van de ziekte te zijn. Medewerkers inhaleerden voortdurend een fijne mist van varkenshersenen, en dat heeft bij een aantal van hen een uit de hand gelopen afweerreactie opgewekt. Een soort allergische reactie, waardoor afweercellen niet alleen heftig reageren op de zenuwcellen van varkens, maar ook op de cellen van de patiënten zelf. Zo groot is het biologische verschil namelijk niet.

De meeste patiënten zijn inmiddels goed hersteld, en de fabriek is overgestapt op een andere methode om de varkenskoppen van hun inhoud te ontdoen.

hehe varkensinhalator's kunnen we dus wel vergeten als middel tegen astma.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-02-2008 8:35 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 februari 2008 23:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Meh, meeste nieuwe cd's zijn daar rond de 20. 1x geluk gehad, Visions from the Spiral generator voor een tientje . Plato heeft meer betaalbare (dus oude) cd's.


En vergelijk dat eens met bijvoorbeeld een Displeased. Dan snap ik wel waarom steeds minder mensen naar zo'n winkel gaan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 8:47 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 februari 2008 8:35 schreef altx het volgende:
En vergelijk dat eens met bijvoorbeeld een Displeased. Dan snap ik wel waarom steeds minder mensen naar zo'n winkel gaan...

Sterker nog, het grootste deel van de metalcds van Boudisque kwamen direct bij Displeased vandaan. Maargoed, pand huren is nou eenmaal duur. En displeased zit in een gaar kantoor op een industrieterrein


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2008 8:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Cd winkels moeten eens met de tijd meegaan, er worden gewoon antieke prijzen gehanteerd, tja, dan wordt je door de internet concurrentie vermorzeld.

20 euro betaal ik alleen voor echt speciale albums.

Met de huidige koersen kun je voor 12 euro een cd, gloedjenieuw vanuit de states laten overkomen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-02-2008 12:19 by Staalman Profiel van Staalman

Jammer van Boudisque A'dam, de locatie Utrecht is nml. echt kutter dan kut!! Duur, klein en niet echt groot gesorteerd. Personeel in Utrecht weet ook niks van het genre, nou moet ik zeggen dat Mister Metal van Boudisque A'dam ook wel erg de obscure jongen liep uit te hangen, maar de collectie die ze hadden was niet verkeerd. Fame A'dam zal hier echter wel erg blij mee zij neem ik aan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 08-02-2008 12:05 by Arasazi Profiel van Arasazi

Wees gewaarschuwd:

Man gedwongen met geit te trouwen

AMSTERDAM - Een Soedanese man is gedwongen te trouwen met een geit nadat hij was betrapt op het hebben van seks met het dier. Eigenaar Alifi uit het dorp Hai Malakal betrapte de man omdat hij zoveel lawaai maakte, zo meldt de BBC.

Het gebeurde rond middernacht, zei Alifi. Hij stormde naar buiten en trof daar zijn dorpsgenoot Tombe aan die gemeenschap had met de geit. ‘Toen ik hem vroeg wat hij daar deed,viel hij van de rug van de geit. Ik heb hem overmeesterd en vastgebonden’, vertelde Alifi aan een lokale krant.

Het voorval werd voorgelegd aan de raad van ouderen in het dorp. Deze veroordeelde Tombe tot het betalen van een bruidsschat aan Alifi van 40 euro. ‘De raad zei dat ik Tombe niet aan de politie moest overdragen, maar hem de bruidschat moest laten betalen, omdat hij het dier als een vrouw had gebruikt. We hebben hem daarna de geit gegeven en voorzover ik weet zijn ze nog steeds samen’, aldus Alifi.

Bron


[Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 08-02-2008 12:05]


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-02-2008 12:11 by MMayo Profiel van MMayo

NIJMEGEN - Het geven van een beloning in combinatie met gedragstherapie helpt drugsverslaafden succesvol afkicken van drugs. Dat concludeert het Nijmeegse verslavingsinstituut Nispa, onderdeel van de Radboud Universiteit.

Het instituut experimenteerde een half jaar met het geven van beloningen aan 35 verslaafden. Als de verslaafden een bepaalde periode van de drugs wisten af te blijven, kregen zij beloningen in de vorm van een bioscoopkaartje of een abonnement op een fitnessclub.

De deelnemende verslaafden volgen ook intensieve gedragstherapie, die hen leerde hoe ze drugs kunnen omzeilen.

Grotere kans

Patiënten die de behandeling volgen, hebben volgens de onderzoekers een vijftien keer grotere kans om na afloop van de behandeling daadwerkelijk drugsvrij te blijven. De waarde van de beloningen bedroeg tijdens het experiment 150 euro per verslaafde.




Een bioscoopkaartje van 150 euro?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2008 12:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

eigenlijk wel logisch, als verslaafde maken je hersenen dopamine aan als je "beloond" wordt met wat drugs, als in 1 keer stopt met die beloningen dan voel je je even kut ja.

edit: belonen klinkt misschien een beetje kinderachtig, maar is best belangrijk in leerprocessen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-02-2008 12:19]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen