|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie van dit idee om op deze manier te zorgen dat er schoon drinkwater in Afrika komt? Het is de lichtinval ;') |
|
Ja, nobel en erg gaaf. Ik kijk het vrij regelmatig. |
|
Ik heb het ook de hele dag al opstaan! Het is de lichtinval ;') |
|
:') Je moeder. |
|
Uitstekend initiatief en hulde aan de radiomakers die zich een week laten opsluiten Vorig jaar nog een plaatje aangevraagd tegen betaling. Misschien dit jaar maar weer eens doen |
|
quote: +1 sowieso een hekel aan te lang lullende dj's en al helemaal als ze de wereldverbeteraar gaan uithangen. leuk, geld uitgeven aan dweilen met de kraan open maar niet mijn geld edit: op city fm is de rock top 1000 oid, veel beter [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-12-2007 15:48] Je moeder. |
|
Het zou natuurlijk mogelijk moeten zijn om een metalplaat op de radio te krijgen. Hoewel het me wel opvalt dat ze sommige platen niet helemaal draaien, als het wat anders is als wat ze normaal op 3FM draaien, ik noem een oh, oh, den haag. Daar draaiden ze misschien een minuut van, jammer is dat. edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 22-12-2007 16:41] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Probleem is en blijft dat je alleen nummers kunt aanvragen die in hun playlist staan. Metal (buiten Metallica en Another Day van Dream Theater) kun je dus vergeten. Corrupt, maar ook wel logisch.. men wil natuurlijk geen Cannibal Corpse draaien agv een afgesproken fan-aktie. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-12-2007 16:49] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Daar zit wel wat in, ja. Ik zat even met de romantische gedachte dat die gasen achter platen/cd spelers hum werk doen, maar al die platen zitten natuurlijk gewoon in een pc. Jammer, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wim, je wordt echt oud |
|
Ja, is een beetje een illusie. Vooral overdag moeten de 3FM DJ's voor een groot deel draaien wat de playlist hen opdraagt. Beperkte eigen input helaas. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Gelukkig wel, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Iron Maiden, Def Leppard, AC/DC, Whitesnake, Vandenberg, The Gathering. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-12-2007 21:13] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat je niet zoveel metal kan aanvragen komt doordat veel mensen het tyfusmuziek vinden, geloof ik. |
|
Eigenlijk is het dat vaak ook wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De ironie is dat de mensen die de financiële middelen hebben om het verschil te maken een beroep doen op de mensen die niet de financiële middelen hebben om het verschil te maken om het financiële verschil te maken. Beide partijen verdienen daarvoor een strafrechtelijke executie. |
|
En dan is het nog maar de publieke omroep. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Daarom een publieke strafrechtelijke executie. |
|
quote: Je kan het natuurlijk altijd proberen Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Het omgekeerde lijkt me. De gemiddelde 3fm-luisteraar wil zelf geen nieuwe muziek ontdekken en laat zich gewoon bedienen wat er gedraaid wordt en vind dit dan tof. Als je het maar genoeg pusht wordt het vanzelf mainstream, zie bijv. Metallica en Within Temptation. Ok, geen extreme death metal natuurlijk.. maar ik ben ervan overtuigd als (in z'n algemeenheid) metal een eerlijkere kans kreeg, hier wel degelijk een veel groter publiek voor valt te bereiken. Probleem is dat de playlists vooral bepaald worden door een klein kringetje wat vooral zichzelf wil blijven verrijken en niet zo dol is op buitenstaanders. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Allleen Maiden is hiervan metal www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik vind de Serious Request actie een goed initiatief! En wat Doaps zei, ik ben bij Rob Stenders in de studio geweest en zij mogen 1 nummer per uur zelf uitkiezen. Te weten dat Rob Stenders Eetvermaak maar 2 uur duurt zijn dat niet veel ploaties..... |
|
quote: hey,da's de zelfde Rob Stenders die een keer (paar jaar geleden) 3 of 4 keer Bittersweet symphony van The Verve achterelkaar draaide omdat hij het zo'n te gek nummer vond. Dus of dat nou nog steeds zo is... maar jij zegt het... Herman van de bakker |
|
Afrika Afrika toch. Al meer dan 50 jaar laat jij centjes verdwijnen. |
|
bodemloze (water)put huhuhuhuh Je moeder. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |