|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik noem het een structureel begin. Nu schoondrinkwater, volgend jaar de wapens weg, het jaar daarna meer scholen en dan iedereen een ADSL aansluiting |
|
quote: Dromen is fijn... |
|
quote:Uiteraard maar het zal toch ergens mee moeten beginnen |
|
Dat wel, je kunt ze beter leren om vis te vangen ipv vis aan ze te geven. |
|
quote: Sja, het lijkt een lichtpunt en het moet ergens beginnen. Dan ben ik maar van de "oude school" die Afrika nog steeds als "verloren continent" beschouwt. De "ontwikkelingshulp" waar de overheden aan doen zou je ook het schaamrood van op de kaken moeten krijgen aangezien die steun voor zover ik weet NIET onvoorwaardelijk is. "Jullie krijgen dan wel X miljoen van ons, in ruil kopen jullie [goed X] ter waarde van X miljoen van ons." Dat geld vloeit dus OF linea recta terug naar de staatskas, of verdwijnt in de lokale corrupte ambtenarij. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-12-2007 0:10] |
|
quote:Tsja.. Waarom lui als Mugabe nog steeds vrij hun gang kunnen gaan is mij ook een raadsel. Wat mij betreft worden "onze jongens ()" daar op af gestuurd in plaats van naar Afghanistan. |
|
quote: Een land als Zimbabwe is financieel gezien niet interessant genoeg om aan te pakken? |
|
quote: Dat vraag ik me ook af, als de intenties van de "vredesmissies" zuiver zouden zijn.. quote: Maar dat is de vermoedelijke oorzaak. Geen olie of andere interessante shit om te pakken nadat het bewind omver geworpen is. Mugabe is trouwens een echte boef zeg, jezus christus.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-12-2007 0:20] |
|
quote: inderdaad, bij hem mogen ze van mij met een "tractor" over zijn hoofd rijden. |
|
Meer dan 7 miljoen, kelere! Niemand gekeken? Hier wel, vooral snachts op 101tv. Was weer zeer vermakelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Toen er in het eerste jaar, dat ze deze actie hadden, 150 euro voor een Slayer nummer werd geboden en dit niet gedraaid werd ben ik afgehaakt. Staat niet in de playlist blabla, alsof 150 euro niet genoeg is om op het knopje "nummer toevoegen" te drukken. |
|
quote: Het sowieso allemaal absurd! Waarom is er zo'n aktie nodig om geld in te zamelen. Als mensen geld willen geven aan goede doelen, kan dat altijd. De actie wordt vooral door bedrijven en de politiek gebruikt om te laten zien hoe geweldig ze zijn. Fijn voor de mensen die hier baat bij hebben natuurlijk, maar ik vind het maar wanstaltig allemaal. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Daarom heb ik een hekel aan Kerst. Iedereen probeert het geweten te zuiveren, b.v. door goede doelen of op de valreep naar de kerk gaan. Ik draag liever het hele jaar door structureel iets bij, b.v. door mijn werk, als opvanggezin af en toe en door vrijwilligerswerk wat ik doe. Heb trouwens wel 3fm-kerstzegels gekocht, maar da's omdat de gewone op waren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Och, we hebben hier 3 keer een sms verstuurd. Daar gaat het me ook helemaal niet om, we vonden het hier gewoon leuke tv om naar te kijken. De gedachte erachter geloof ik wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1! Wat het precies is weet ik niet, maar blijft leuk om te zien.. Net als de 1e Big Brother, je weet niet wat het is, maar je blijft kijken Zelfs op kantoor fungeerde 1 van mijn 3 schermen als Serious Request scherm Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Van mij mogen ze allemaal sterven aan de malaria. |
|
quote: En weer. Maar dit keer zonder verdubbeling door de overheid. En toch zo veel. Wat nou crisis. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een signaal aan de overheid dat ze nog wat harder kunnen knijpen? |
|
Ik kijk erna als ik terug kom van avonddients. De mzuiek doet me niet zoveel ,maar petj eaf voor doe gasten Edit: Euh, bier enzo |
|
een edit zonder edit, doe je goed Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Zo kan je het ook bekijken. Ik bekeek het andersom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Radio is een linkse hobby, jeweettoch? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Mooi, geen belastinggeld in die bodemloze put. Je moeder. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |