|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat dus óók al doorgestoken kaart http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Jij zou niks meer zeggen! |
|
Ook niet minder blijkbaar... (Let op, nou gaat ie mededelen dat ie het niet zegt maar typt. ) |
|
Dat is nu ook niet meer nodig. En bedankt he http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
Is wel waar, die opmerking over slayer.. Als het niet in hun "computer" of Playlist staat, wordt het niet gedraaid. Het moet wel in het straatje van radio3 passen natuurlijk.. Ik heb even teruggebladerd en meningen gelezen, ben het met Ralph eens, Tv en radio moedwillig op andere zender, niet luisteren, geen mening.. dat ze maar heerlijk verhongeren in dat hok.. Vind ik ook niet |
|
quote: En dat vind ik dus het kromme. Zit je daar om geld op te halen of om muziek te draaien die je voor 90% anders ook draait? Men beweert het eerste, maar dat is dus uiteindelijk niet geheel waar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Deels heb je hierin wel gelijk hoor. Al snap ik ook hun 'grenzen' wel. Ik denk niet dat 3FM veel luisteraars overhoudt als een of andere pias x duizend euro neer legt om de hele 4 jaargetijden van Vivaldi te draaien. Het was alleen beter geweest als ze toch ergens wat duidelijkheid over hun 'grenzen' aan zouden geven. Btw Slayer zou eigenlijk wel moeten kunnen of zijn ze Vara's Vuurwerk vergeten? |
|
Waarom zou je in godsnaam Slayer willen horen op de radio? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vanmorgen wel lekker BOC, net toen David de deur uit liep. Zijn pech [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 20-12-2011 11:42] Black seeds of bunny! |
|
quote: Zit ik inderdaad niet op te wachten. Gaat echter om het principe. Als jij daar geld op zit te halen voor arme negers en iemand wil een x bedrag neerleggen voor Slayer dan zorg je maar dat je het draait http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Volgens mij moet dat best lukken hoor, Slayer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap hun grenzen ook wel, maar het voorbeeld wat je aangeeft is heel mooi, inderdaad, gooi er eens wat klassiek tegenaan! Ook niks mis mee, en als er voor gedokt wordt... Is toch ook request ?!? Vroeg me vorig jaar al, toen was het in Eindhoven ten tijde van metal meeting, effenaar vol metalheads, iedereen euros bijdragen en vervolgens uur lang metal bij dat glazen hok !! Leek mij een goed idee.. Vind ik ook niet |
|
Nou ik vind serious request een leuk initiatief! Beter dan giro 555achtige taferelen... Je kunt zoiets nou eenmaal niet naar wens van iedereen maken... Zo draaien ze ook geen christelijke muziek, dus op zich trekken ze wel 1 rechte lijn... Op zich jammer, maar ach zo storend is het nou ook weer niet... En als je 666 euro voor slayer neer zou leggen draaien ze het vast wel! |
|
quote: De rechte lijn van alleen muziek draaien die uitgehoerd is aan het door niet-marktpartijen dichtgetimmerde radiobestel van Nederland, bedoel je? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het is juist een giro 555-achtig tafereel... Boeiender |
|
Elk jaar weer... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kom op, dit initiatief is geniaal. Iedereen kan één van de volgende dingen doen: a) laten zien hoe begaan men is met de minder bedeelden b) laten zien hoe metal, 'anti-mainstream' en misantropisch men is door zich af te zetten tegen dit initiatief c) lachen om belachelijke posts op dit forum Vooral terugbladeren naar vorige jaren doet je lachspieren goed. Alleen maar winnaars denk ik. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Vandaag mooi mijn wisselgeld in een Serious Request emmer gegooid. Boem. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zo, ook geregeld. Voor mezelf een verjaardagsplaat aangevraagd! Yay voor de graveyard shift! |
|
Congraticiteerd |
|
quote: BOC? Boards Of Canada? Nee toch? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bottom Of Children? (ja, ik weet dat het bij de band bodom is ipv bottom) |
|
Ik geef geen rode rotcent, weet je waarom? Omdat die directeur van het Rode Kruis een kleine 200.000 Euro per jaar verdiend, het goede doel mijn bleke reet. Against God and Government |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |