|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe denk je dat dat komt? Zielige stervende baby'tjes in Afrika of hongerige behoeftigen in Nederland. Dus gewoon de ogen sluiten voor de ellende die zich voor je deur afspeelt en je schuldgevoel afkopen door te doneren tegen kindersterfte in Afrika [/cynische modus] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zuur, puur natuur. Wat nou crisis, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, tis toch Nederland, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Billy Milano schreef er al een keer een mooi nummer over.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Een derde dezelfde liedjes als het hele jaar door, een derde sky radio/top2000/goud van oud en een derde ongein/carnavalnummers(die ze anders echt nooit zouden draaien). Zoiets? |
|
quote:Nee hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Echt wel. Gister een stukje gehoord. Zelfde AIDS als altijd. quote: :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Azijn pissers. Niets doen en aan de zijlijn staan te o#blèren is net zo hypocriet als t hele gebeuren. |
|
Wie doet er niets dan? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Vind jij dat werkelijk? Dat het hele gebeuren hypocriet is, ben ik het wel mee eens. Dat als je niets doet tegen de babysterfte hypocriet zou zijn lijkt mij niet juist. Boeiender |
|
Zijn in ieder geval wel zat mensen die heel hard zeuren dat ze ergens niets aan willen geven omdat het de wereld niet beter maakt, maar überhaupt nergens wat aan willen geven of zelf een activiteit ontplooien om de wereld beter te maken. Dat is wel wat hypocriet in ieder geval. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tijd voor een boodschap! http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/tvmoment_van_het_jaar_boodscha.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nu al 4.3 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ja, dit was dan wel weer mooi Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit jaar is het goede doel wel heel erg twijfelachtig. Overpopulatie is blijkbaar geen serieus probleem... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Maar je hebt toch je 'advocate of toddler murder' maar even weggehaald? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zal ik hem er weer even bij zetten dan? T'is the season to be jolly after all... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Jajajaja, 2,9... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je kant het beter verwoorden dan ik. Het is natuurlijk ook een misplaatste arrogantie/verhevenheid om enkel en alleen te wijzen en te zeggen dat het een commerciële bende is en vervolgens achterover te gaan leunen en zeggen zie je wel... Hetzelfde als mensen die afgeven op een directeur van een grote organisatie die schijnbaar te veel verdiend. Als je dat doet voor elfhonderd euro in de maand gaat schat ik in meer dan de helft na een periode zeggen. Tsja kan net zo goed overstappen naar een andere organisatie daar doe ik het zelfde en verdien het dubbele.. Moraal gezien niet het beste, logische wel. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 21-12-2012 20:35] |
|
Britney BITCH! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Had toch ook een nummer met: Fuck the Middle East .... |
|
quote: Deze? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |