|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke parodie dit, stel negers uit Afrika zet een charity actie op voor het arme Noorwegen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: quote: Nou, dit dus. Het gaat me in principe helemaal niet om het goede doel, maar puur ter eigen vermaak. Dat er mensen geld storten, prima. Dat mensen geen geld storten en het allemaal maar vreselijk vinden, prima. En het is natuurlijk een beetje leuk om elk jaar de discussie weer even aan te zwengelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat is je dus wederom gelukt. Nou, je wordt bedankt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Beetje vreemd dat ze uitgerekend jou inzetten voor online promotie dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het zijn die verdomde good looks, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Van groot belang bij een stukje gedegen online promotie ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: En wereldberoemd op de hele Nederlandse Bible belt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
BAM! NP. Npo101 live. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nu je een harddiskrekorder hebt hoeft dat toch niet meer? |
|
Oja. Ik heb ook internet, daar is in de nacht ook van alles te zien. Maar s'nachts Nederlandse live tv, het heeft wat. Verstand uit, bier erbij. Heerlijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-12-2014 18:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Call TV was tof ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zo slecht, dat het echt lekker werd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha idd, maar de mooiste herinneringen heb ik toch aan Amazing Discoveries met Mike Levey. Ouders op vakantie, met een dikke joint elke nacht liggen kijken ... hoe de hazen lopen ... |
|
De Trui. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hier, alsof het allemaal nog niet erg genoeg is. Zit die Roy Donders in het glazen huis: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Maar, maar, maar, Royke is een held... Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Voor die bakkerij naast 'm wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ons Royke! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, hun Royke. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Geef nou maar toe dat Royke ook een beetje van jou is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee. Daarvoor doet hij me te veel aan Ron Brandsteder denken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Huh? Die zie ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik wel als ik zo naar die foto hier kijk. Diezelfde rotkop als ie lacht. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |