|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry, ik was even bezig. Verder met Marcel eens: niveautje carnaval, heel tragisch allemaal. Ik weet dat ik dan anderhalve week de binnenstad moet gaan mijden als de pest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En als het doorgaat, gaat het straks met de koopavonden weer niet goed. Hier zijn ze erover aan het denken om die dus maar af te schaffen, aangezien we iedere zondag een vrij invulbare koopzondag hebben (waarbij nog niet de helft van de winkeliers de deuren opent). Hoe dan ook gaat het met de winkels niet goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kut. Niet Veenendaal. VIESPEUK!!! |
|
God zij dank. Ook niet Amersfoort. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Beetje ver op de brommert naar Breda vanuit Veenendaal? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Eindelijk gehoord. Ik zeg het ook. Gad-ver-damme. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Volgens mij heb ik het nog steeds niet gehoord. Of ik heb het wel gehoord en zo ver verdrongen dat ik er letterlijk níets meer van weet. Al met al heel siked dus! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ow, Breda, ja? Ik heb nog steeds een lekke band. VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sjeezzz, wat een boel letters en een boel nijd over een boel zaken, naast serious request.. Even. Hij zegt, twee onervaren dj's. Domien is al 6 jaar te horen op dagradio van 3fm en dit is zijn derde keer in het glazen huis. Noem ik niet onervaren, Patrick. Blijkbaar zit NPO niet in ons pakket, dus we missen het hier. Maar hebben het vorig jaar ook niet echt meer gevolgd, de lol was er al een beetje af. En geen idee waarom precies. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Homootje Frank had extra rust nodig. Radio maken heel de dag is uiteraard een super zware baan. TUFKAM |
|
Dit is dag 2, toch? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee maar kan wel. Niet te doen zo'n gast. Hoop voor hem dat ie nooit echt hoeft te gaan werken in de haven ofzo. Dan gaat ie vast dood. [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 20-12-2016 20:19] TUFKAM |
|
quote: Homo Frank heeft het net over zijn vriendin. Wie gelooft het geslacht niet? Sorry, als ie een vriendin heeft, wordt het wel heel erg tijd dat hij de waarheid onder ogen komt en uit de kast komt. |
|
quote: Dat eigen volk eerst verhaal hoor je bijzonder vaak als het gaat over Serious Request. Er bestaan dus mensen die dusdanig nationalistisch zijn dat ze alleen geld geven aan goede doelen waarvan de opbrengst wordt besteed aan Nederlandse behoeftigen. Dan ben je écht walgelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh Godver zeg! Dit is wel echt quotewaardige aids. Wat ontzettend slecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Deed Wim daar geen promo voor? Voor die muzikale "metal"-aids? |
|
Fucking hell, wat een ellende. |
|
Ik? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jij had er toch ook iets mee te maken? Of vergis ik me met mijn oude hersencel? |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oh voor jou misschien . ik vind het vrij vreemd dat Serious Request zich nog nooit heeft bekommerd om een Nederlands doel. Het zal best allemaal heel zielig zijn al die kindertjes met griep tyfus en weet ik veel niet wat meer maar dat is toch een ver van mijn bed show. Je kunt je hier ook om bijvoorbeeld dakloze of misbruikte kindertjes bekommeren, kindertjes met levensbedreigende ziektes heb je ook hier. [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 21-12-2016 18:31] TUFKAM |
|
Je weet dat als je een andere mening hebt dan OWW dat je dan automatisch een tokkie bent? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb de hoop dat ie ook wat veranderd is daarmee.... TUFKAM |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |