|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Echter waren Timur's manieren van Gerard wakker maken legendarisch! http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349904/hoe-kunnen-we-gerard-wekken En de briljantste: http://www.3fm.nl/video/show/seriousrequest/52462 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En daar gaan we weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Helaas wel ja. Beetje erg uitgemolken, en kan mede daardoor mij geen zak interesseren. Boeiender |
|
quote:Mooi. Alvast een brompot minder dan. Ik ben wel benieuwd, de combinatie van Gerard, Giel en Veenstra Veenstra is alvast veelbelovend. Denk ook dat Plork en de Aannemers regelmatig voorbij gaan komen, huisbandje van Extraweekend en in Enske natuurlijk. Volgens mij wordt het wel mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bastianus is wel in voor een potje volksvermaak, non-comformistisch als dat ie is. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Och, gelukkig hoef ik er niet naar te luisteren, dat scheelt. Als jij er van geniet gun ik je dat wel. Boeiender |
|
Ik mag er altijd graag naar luisteren/kijken (een andere zender dan 3FM luister ik sowieso niet) en ook nog eens de leukste combinatie van dj's ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Bah. Wat een kwal is dat. Is er dit jaar ook weer op de Belg? Veel leuker. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik meen het; voor metalvolk is Serious Request toch zo non-comformistisch als het maar kan? Kerst met popmuziek en BN'ers enzo... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Yup, waar dit op neer komt is allerlei mensen hun favoriete (door BUMA/STEMRA en de PO goedgekeurde) nummer aanvragen, zodat we een week naar muziek op de radio kunnen luisteren die we het hele jaar al horen (want o wee als de indoctrinatie van systeemsmuziek even stilvalt), waarmee er elk nummer weer direct geld in de zak valt van allerlei ontzettend rijke platenbazen, louche liedjesschrijvers en semicapabele popmuzikantjes (die allen collectief de buit allang binnen hebben juist omdat ze al in deze mallemollen meedraaien). Verder is dit allemaal uitstekende reclame voor ons zelf (kijk, ik heb een nummer aangevraagd, zie mij een held zijn!), de stad (die groothartig haar naam wekenlang over alle media verspreidt), 3FM (mensen weten natuurlijk niet dat het SR is als niet overal "3FM! 3FM!" op staat / te horen is!) en natuurlijk de dappere DJ's (die wel een hele week zwaar moeten afzien omdat ze niet bij hun gigantische bankrekening kunnen). En sowieso is het allemaal een bijzonder nuttige exercitie, ongeveer 10 miljoen euro ophalen, omdat die ontelbare uren (250 medewerkers in de organisatie, de al maanden plannende binnenstad en gemeente, overbetaalde 3FM-DJ's, alle media die weer over het geheel rapporteren, hulpdiensten, alle particulieren die dingen organiseren en er al maanden over rondblaten, ik die dit kutverhaal zit te tikken) en al dat materieel die er collectief in gestoken zijn waarschijnlijk ongeveer hetzelfde waard zijn, maar pas écht wat betekenen als het geld maar zo inefficiënt mogelijk wordt rondgepompt en als het volk maar zo publiek mogelijk altruïstisch is geweest. Een goed georkestreerde om het volk te geven wat het wil -goeddoenerij- en haar tegelijkertijd tot in den eeuwigheid aan haar bazen (media, overheid, industrie) te binden... Buh. Volgens mij doet het Rode Kruis verder wel prima werk, daar niet van. Vooral geld geven, dus. Doei! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
M.a.w. eigenlijk houdt iedereen die betrokken is er een tevreden gevoel aan over. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, ignorance is bliss, je weet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nou ik zag laatst anders gegevens over het inkomen van een hoge pief bij het Rode Kruis; die kan vast zelf wel wat missen! Bovendien trek ik het doel totaal niet. Laten we vooral nóg meer kansarme kids op deze aardkloot houden ja, lekker goed bezig... Nee, ik krijg echt de schurft van dit soort gemaakte goeddoenerij. Schuldgevoel afkopen noem ik het, zo vlak voor de kerst. Trouwens ook altijd frappant hoeveel geld we toch altijd blijken te hebben, terwijl we anders het woord 'crisis' toch niet vaak genoeg in de mond kunnen nemen. Soms vraag ik me ook wel eens af, of ze daar in Den Haag nou ieder jaar kijken hoeveel geld er gedoneerd wordt; weten ze precies voor hoeveel ze de burger nog kunnen plukken... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 21:50] Black seeds of bunny! |
|
Het is ook gewoon leuke televisie. Je hóeft niets te doneren. Opdat wij niet vergeten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vind het wel een beetje zielig dat die baby's die ze nu gaan redden dan nog een paar jaar de tijd hebben om door te krijgen hoe kut hun leven is voordat ze sterven aan honger/uitdroging/burgeroorlogen/cholera/kinderarbeid/aids/whatefs. Subtiel kamerolifantje |
|
zoals met zoveel initiatieven... begin is leuk... inmiddels gaat het vooral om lekker hip doen... met dat kutnummer wat de hit was afgelopen editie als dramatisch "hoogtepunt". I am mine own redeemer...! |
|
quote: Huh, hadden ze een nummer van Grindbashers als hit dan? Boeiender |
|
Ze draaien nu wel Kraantje Pappie anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
pfff IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die mogen ze in plaats van zo'n baby wel laten sterven. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-12-2012 22:50] Boeiender |
|
quote:Stoer man. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoe dat? Boeiender |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |