IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Serious Request 3FM Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-12-2012 20:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

910.608 euro is nu de tussenstand. Dat is 3 keer zoveel als vorig jaar na 1 dag. Hupsakeetje.

Even nog over dezelfde liedjes als het hele jaar door, dat is toch gewoon niet zo.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-12-2012 20:30 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 19:47 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Bizar dat dit zo'n enorme hype is terwijl zoveel Nederlanders figuurlijk de polonaise dansen als er Afrikaantjes terug naar land herkomst gestuurd worden. Blijkbaar zijn veel lui alleen bereid iets voor een ander over te hebben als ze er zelf een groot feest van kunnen maken.
Zolang er maar gepolonaised kan worden!


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 20:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 20:23 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Helpen uit eigenbelang heet dat
Helpen is altijd eigenbelang.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 20:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 20:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Even nog over dezelfde liedjes als het hele jaar door, dat is toch gewoon niet zo.


Zo ongeveer


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 20:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 20:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zo ongeveer
Ook niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-12-2012 20:37 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 19 december 2012 20:33 schreef bastianus het volgende:
Helpen is altijd eigenbelang.


volgens mij is de humanistische psychologie de enige stroming die stelt dat hulp zonder eigenbelang bestaat.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 20:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 20:37 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
volgens mij is de humanistische psychologie de enige stroming die stelt dat hulp zonder eigenbelang bestaat.
Dat stellen ze wel, ja. Alleen geloof ik ze niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-12-2012 20:44 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Volgens mij kan het wel maar is het uitzonderlijk. Over het algemeen.........



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 22:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 20:37 schreef bastianus het volgende:
Ook niet.

Echt wel.
quote:
Op 19 december 2012 20:38 schreef bastianus het volgende:
Dat stellen ze wel, ja. Alleen geloof ik ze niet.

Je doet het altijd om aan je geweten te beantwoorden of iets dergelijks, dus in die zin is het altijd eigenbelang. Echter, vanuit dat kun je ook weer niet concluderen dat altruïsme niet bestaat, alleen dat iets nooit 100% altruïstisch is oid. Dus, hoewel je gelijk hebt dat het eigenbelang is, sla je daarmee wel de discussie dood. Er is nog best een verschil tussen helpen omdat je geweten dat opdraagt maar je er verder zelf niet beter wordt, en helpen omdat je er zelf beter van wordt omdat het reclame is en daarnaast een beetje je geweten sust.


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-12-2012 23:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Uurtje geleden draaiden ze een demo van een bandje, best lang nummer. 1700 euro. Geloof ik, zoiets was het iig wel.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 23:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Da's dan wel weer cool Jammer dat het zoveel moest kosten


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-12-2012 23:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zoveel? Minuut of 5 zendtijd op 3fm. Reclameblokken zijn duurder, lijkt me. Al zie je die niet op tv.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-12-2012 23:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 december 2012 22:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Echt wel.

Je doet het altijd om aan je geweten te beantwoorden of iets dergelijks, dus in die zin is het altijd eigenbelang. Echter, vanuit dat kun je ook weer niet concluderen dat altruïsme niet bestaat, alleen dat iets nooit 100% altruïstisch is oid. Dus, hoewel je gelijk hebt dat het eigenbelang is, sla je daarmee wel de discussie dood. Er is nog best een verschil tussen helpen omdat je geweten dat opdraagt maar je er verder zelf niet beter wordt, en helpen omdat je er zelf beter van wordt omdat het reclame is en daarnaast een beetje je geweten sust.


Nouja geloof wel dat het kan maar dat is evolutionair een dood einde als er geen recipiciteit aanvast zit.

Mensen zijn tot zulke altruistische dieren geworden omdat reciprook altruisme zo goed werkt bij onze sociale apen. De wil tot helpen is bij ons dan ook geevolueerd omdat het voordeel heeft. Dus ook al wil jij iets zuiver altruistisch doen je evolutionaire geschiedenis heeft je zo gemaakt omdat het wel voordeel heeft. HA!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 23:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 23:29 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zoveel? Minuut of 5 zendtijd op 3fm. Reclameblokken zijn duurder, lijkt me. Al zie je die niet op tv.

Touché!
quote:
Op 19 december 2012 23:34 schreef ElitE het volgende:
Nouja geloof wel dat het kan maar dat is evolutionair een dood einde als er geen recipiciteit aanvast zit.

Mensen zijn tot zulke altruistische dieren geworden omdat reciprook altruisme zo goed werkt bij onze sociale apen. De wil tot helpen is bij ons dan ook geevolueerd omdat het voordeel heeft. Dus ook al wil jij iets zuiver altruistisch doen je evolutionaire geschiedenis heeft je zo gemaakt omdat het wel voordeel heeft. HA!

Klopt.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2012 0:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat Frans de Waal zegt, inderdaad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-12-2012 1:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het doel voor de babysterfte in Afrika vind ik maar matig, geef het liever uit aan onderzoek naar kanker of soortgelijke zaken, dan aan de bodemloze put die Afrika heet. Staat veel te ver van me af om me überhaupt iets te kunnen doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2012 11:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hoor ik gister zo'n serieus request dingetje op de radio. Een van de dj's moest fanatiek meedoen met een liedje, hoe gekker hij zou doen, hoe meer geld. Leuk dacht ik.. Dus ik zit er helemaal klaar voor in de auto, te wachten op een geniale meezing sessie.. NIKS. WTF niks, ik snapte er geen hol van..

"Marjolein, ze gaan niet meezingen, maar ze gaan wazig staan doen voor de camera en zenden het uit op televisie"

.... Oh.

Ja, tot zover mijn interesse in die actie. /terugondersteen


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-12-2012 11:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 23:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Uurtje geleden draaiden ze een demo van een bandje, best lang nummer. 1700 euro. Geloof ik, zoiets was het iig wel.





dus echte metal op de radio moet ook kunnen dan ?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 20-12-2012 11:36 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Koop jezelf dan in op een tour, zou ik zeggen. Radiopubliek valt weinig bij te winnen (Lowlands-en Pinkpopvolk).


Ja hoor...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-12-2012 11:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 11:36 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Radiopubliek valt weinig bij te winnen (Lowlands-en Pinkpopvolk).
Ja hoor...


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 20-12-2012 11:42 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Iemand had het over 'echte metal'. Iedereen die ik ken die op Pinkpop was vond Delain 'iets te hard'. Dus; 'ja hoor.'


Ja hoor...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-12-2012 11:46 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 20-12-2012 11:48 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 11:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:



Pas op hoor, niet te lang met je hoofd tegen de muur beuken!

Had ik al gezegd dat ik Delain een kutband vind? Net als alle andere meisjes-metalbands?


Ja hoor...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-12-2012 12:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Stoertjuhhh!


Subtiel kamerolifantje


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-12-2012 20:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tussenstand is 1,7 miljoen. Hatsikidee.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen