|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zolang er maar gepolonaised kan worden! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Helpen is altijd eigenbelang. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zo ongeveer I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ook niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: volgens mij is de humanistische psychologie de enige stroming die stelt dat hulp zonder eigenbelang bestaat. |
|
quote:Dat stellen ze wel, ja. Alleen geloof ik ze niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Volgens mij kan het wel maar is het uitzonderlijk. Over het algemeen......... |
|
quote: Echt wel. quote: Je doet het altijd om aan je geweten te beantwoorden of iets dergelijks, dus in die zin is het altijd eigenbelang. Echter, vanuit dat kun je ook weer niet concluderen dat altruïsme niet bestaat, alleen dat iets nooit 100% altruïstisch is oid. Dus, hoewel je gelijk hebt dat het eigenbelang is, sla je daarmee wel de discussie dood. Er is nog best een verschil tussen helpen omdat je geweten dat opdraagt maar je er verder zelf niet beter wordt, en helpen omdat je er zelf beter van wordt omdat het reclame is en daarnaast een beetje je geweten sust. I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Uurtje geleden draaiden ze een demo van een bandje, best lang nummer. 1700 euro. Geloof ik, zoiets was het iig wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Da's dan wel weer cool Jammer dat het zoveel moest kosten I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zoveel? Minuut of 5 zendtijd op 3fm. Reclameblokken zijn duurder, lijkt me. Al zie je die niet op tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nouja geloof wel dat het kan maar dat is evolutionair een dood einde als er geen recipiciteit aanvast zit. Mensen zijn tot zulke altruistische dieren geworden omdat reciprook altruisme zo goed werkt bij onze sociale apen. De wil tot helpen is bij ons dan ook geevolueerd omdat het voordeel heeft. Dus ook al wil jij iets zuiver altruistisch doen je evolutionaire geschiedenis heeft je zo gemaakt omdat het wel voordeel heeft. HA! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Touché! quote: Klopt. I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat Frans de Waal zegt, inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het doel voor de babysterfte in Afrika vind ik maar matig, geef het liever uit aan onderzoek naar kanker of soortgelijke zaken, dan aan de bodemloze put die Afrika heet. Staat veel te ver van me af om me überhaupt iets te kunnen doen. |
|
Hoor ik gister zo'n serieus request dingetje op de radio. Een van de dj's moest fanatiek meedoen met een liedje, hoe gekker hij zou doen, hoe meer geld. Leuk dacht ik.. Dus ik zit er helemaal klaar voor in de auto, te wachten op een geniale meezing sessie.. NIKS. WTF niks, ik snapte er geen hol van.. "Marjolein, ze gaan niet meezingen, maar ze gaan wazig staan doen voor de camera en zenden het uit op televisie" .... Oh. Ja, tot zover mijn interesse in die actie. /terugondersteen |
|
quote: dus echte metal op de radio moet ook kunnen dan ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Koop jezelf dan in op een tour, zou ik zeggen. Radiopubliek valt weinig bij te winnen (Lowlands-en Pinkpopvolk). Ja hoor... |
|
quote:Ja hoor... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Iemand had het over 'echte metal'. Iedereen die ik ken die op Pinkpop was vond Delain 'iets te hard'. Dus; 'ja hoor.' Ja hoor... |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Pas op hoor, niet te lang met je hoofd tegen de muur beuken! Had ik al gezegd dat ik Delain een kutband vind? Net als alle andere meisjes-metalbands? Ja hoor... |
|
Stoertjuhhh! Subtiel kamerolifantje |
|
Tussenstand is 1,7 miljoen. Hatsikidee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |