|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke line up op dit mega gezellige festival ENTOMBED, BELPHEGOR Confirmed For Holland's STONEHENGE Festival - June 21, 2008 ENTOMBED and BELPHEGOR have been confirmed for the Stonehenge "underground metal festival," set to take place Saturday, July 26 at De Buze in Steenwijk, The Netherlands. The festival billing is shaping up as follows: ENTOMBED BELPHEGOR SADIST DARK AGE LENG T'CHE, BURDEN OF GRIEF GORYPTIC CÔTE D'AVER MASSIVE ASSAULT ONHEIL KUDRA MATA DR. DOOM For more information, visit www.stonehengefestival.nl. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Klopt. Maar nog niet bij Blabbermouth. |
|
*kan haast niet wachten* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoe laat begint het eigenlijk, ik zie nergens tijden staan. We komen namelijk op de dag zelf, denk ik. |
|
quote: Het terrein gaat open om 12:00 uur en om 13:00 uur begint de eerste band. Misschien dat het terrein iets eerder open gaat, dat bekijken we nog even. Ik zal de speeltijden deze week op de site pleuren. |
|
quote: Najaaaaa niet eens de vrijdag? |
|
quote: Vrijdag Zwarte Cross, zaterdag Stonehenge, zondag Zwarte Cross... Het wordt een druk weekendje. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Joah we zijn er nog niet over uit, es kijken hoe het zit met vrij krijgen e.d. en ik moet ook nog steeds de camping bellen..altijd jarenplan bij ons |
|
quote:Ik ook niet. Vrijdag Arkona in Roermond, zaterdag Stonehenge... |
|
Wat een kut line-up! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hmmm ook geen slecht plan |
|
quote: -Faal- Zaterdagnacht ook niet kramperen? |
|
quote: |
|
Oeps. Verkeerde knop in mijn Roboform2Go gedrukt. |
|
Jahaa dat was gewoon een poging tot omhoog schoppen |
|
met je snor Je moeder. |
|
quote: Ooooh! Da's niet waar! Maar wel mooi meegenomen. |
|
quote: En laat ie mooi zijn! |
|
groter dan die van mij iig Je moeder. |
|
quote: Daar is niet veel voor nodig. |
|
klopt Je moeder. |
|
Zijn de munten van vorig jaar nog te gebruiken? Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
SIKED voor dit feest! |
|
siked? Je moeder. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |