|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hulde. Wat meer kan ik zeggen. Hulde. |
|
quote: Inderdaad, toen Johan(kouwe makkers) een keer in het popfront het met ons over de zwarte cross wou hebben en ik zei "we gaan lekker naar Stonehenge" Traditie mag niet gebroken worden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:+1! Nog nooit een aflevering gemist en dit gaat zeker niet de eerste worden waarbij ik ergens anders heenga. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Of doe als Aaargh: Vrijdag Zwarte Cross, zaterdag Stonehenge en zondag weer Zwarte Cross. Logistiek wordt het een beetje krap, maar qua scenepoints tikt het wel lekker aan, zo'n weekendje. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Mwoh, ik wil gewoon even 2 nachtjes in de tent maffen. Ik vind het wel prima zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoe doen we dat vrijdag nou? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: en slapen in de berlingo scoort ook goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Vergeet niet om even een raampje los te doen. Binnen 3 uur heb je een koolmonoxidevergiftiging te pakken, gezien de krappe voorraad zuurstof in zo'n auto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ervaringsdeskundige? Suck my piss |
|
Hoe lang houd ik het in een busje met binnenmaten 230x152x130 vol, grey? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Koolmonoxide ontstaat bij mijn weten bij onvolledige verbranding, dus om daar dood aan te gaan moet je de motor laten draaien en de uitlaatgassen in de auto laten lopen of een ouwe geiser in de auto laten branden. Kun je doen, maar waarom zou je dat willen? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Omdat het kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehehe, ik ga wel op een andere parkeerplaats slapen, ik heb geen zin om op zondagochtend te reanimeren. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik denk dat ik gewoon weer strak voor de kerk ga staan Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Heh heh. De kerk naast de Buze gaat weer gristelijke propaganda verspreiden en zoals het nu lijkt kan je daar ook terecht voor een gratis exemplaar van de Metal Bijbel (www.metalbijbel.nl). Jawel! Daar worden we heel blij van in onze donkere hartjes.... |
|
Het Nieuwe Testament aangevuld met verhalen van metalhelden en metalheads die de kracht en de hoofdpersoon, Jezus Christus, van de bijbel ervaren hebben in hun leven. Een aantal deelnemende artiesten: Nicko McBrain (Iron Maiden) Tim Lambesis (As I Lay Dying) Cory Brandon Putman (Norma Jean) Tommy Aldridge (Whitesnake) Peter Baltes (Accept) Brian Welsh (ex-Korn) Count Seth (Becoming The Archetype) Neal Morse Rob Rock Michael Sweet (Stryper) Ken Tamplin Metal Pastor Bob Beeman (Sanctuary International) Christian Rivel (Narnia, Divinefire) Matt Smith (Theocracy) Ulf Christiansson (Jerusalem) Ted Kirkpatrick (Tourniquet) Carl Johan Grimmark (Narnia) Jani Stefanovic (Renascent) ...en nog meer. Had er nog nooit van gehoord, bizar |
|
Yay! Ook dit jaar ga ik weer voor het gratis cadeautje! |
|
Dat boekje van 2006 was gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er een paar leden van DrDoom zijn die wel belangstelling voor boekie hebben. |
|
quote: Dat was het stripverhaaltje he? Prima mee vermaakt zondagochtend. Vorig jaar vond ik die envelop vol met luv en hartjes ook wel lief! |
|
Mee eens, maar die kan niet tippen aan dat stripboekje. Die enveloppe leverde wel een leuke foto op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
quote: Ik heb hem, je lacht je kapot! |
|
quote: Na al die namen ben ik wel siked om er es een kijkje in te wagen |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |