|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ohoo dat wordt knokken! |
|
quote: Als iemand even wil helpen nemen we wellicht onze barbeque ook mee: http://www.bbqshop.nl/contents/media/2705_Aral.jpg |
|
quote: Naiz! |
|
quote: Wat moet er voor gedaan worden dan? |
|
Hout hakkn int bos! |
|
quote: Oh... Ach dr ligt hier allemaal hout in de tuin.... |
|
quote: Effe berend veneberg bellen... |
|
quote: Ik Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Zo net ff kaartjes besteld dus Stonehenge here we come! see you at occultfest! |
|
Ik ga niet. Niemand wil mee I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kom ie toch gezellig bij ons staan! |
|
half ZM loopt daar rond XNegativeX, komt wel goed toch? [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 19-07-2008 12:56] |
|
mja al die zuiplappen bij mekaar.. ik kan me zn standpunt ook wel voorstellen ;p |
|
Tja maar dan is het niet zo dat niemand mee wil, het is meer dat jeje daar gewoon niet wil vertonen |
|
Zoooo, muntjes ook weer gevonden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
mmm... dit jaar mogelijk ook maar weer eens er naar toe (als er nog kaarten zijn). |
|
volgens mij is het nog niet uitverkocht of wel? |
|
quote: Dude (en Jolijn) ik weet niet eens hoe jullie er uit zien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Kon vanmorgen nog 2 kaartjes bestellen dus denk niet dat het nu al uitverkocht is bovendien hebben ze dit jaar waarschijnlijk ook wel concurrentie van de zwarte cross, zal vast wel paar bezoekers schelen. see you at occultfest! |
|
/ [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 19-07-2008 20:44] |
|
quote: Dat niet maar qua kaartverkoop zitten we wel iets boven de aantallen van vorig jaar op dit tijdstip. En de laatste week gaat het altijd als een tierelier met de kaartverkoop. M.a.w.:het is nog niet uitverkocht maar ik zou er niet raar van staan te kijken als dat wel gebeurt. Ondanks de concurrentie van de zwarte cross. En dat valt me best mee eerlijk gezegd. |
|
quote: Alsof we met z'n allen met de traditie zouden gaan breken... Bareuh... |
|
Nog iemand een lift nodig? Vanaf Limburg, Nijmegen, Apeldoorn, Arnhem, en alles wat er verder tussenligt tot Steenwijk. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |