|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, daarna gingen ze naar aaargh en daarna is het allemaal duister ende vaag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bringer of Light en zijn nieuwe vlam. En ik sta er gelukkig niet bij op de foto's. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-07-2008 11:20] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bringer Of Love? Ik dacht altijd dat B.O.L. een vrouw was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Ik kwam ze de volgende dag tegen in mijn tas, dus ik heb ze in onze kleedkamer gelegd. Mijn drummer heeft ze nog gedragen en zijn zoontje ook, en daarna zijn ze op avontuur gegaan op het Zwarte Cross terrein. Een waardige bestemming voor de oortjes, lijkt me. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Kortom, nu is het wachten op een foto van Rotzak die ergens lam in een sloot ligt met de oortjes op... |
|
quote: Of een foto van m'n moeder die de telefoon oppakt, ghegheghe POWND [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 30-07-2008 2:28] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
met die oortjes op... het was in ieder geval wel een erg goeie actie!! Later nog commentaar op gehad? |
|
quote: M'n moeder zei, moet kunnen een keertje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Heb je Entombed uberhaupt nog wel gezien? Heb jullie na de regenbui niet meer gezien of weet je dat allemaal niet meer? see you at occultfest! |
|
quote: Ik heb alleen Dark Age gezien Heb jij de foto's trouwens al gezien?..geef anders je email adress dan stuur ik ze je op Edit: Nee, veel weet ik niet meer, met Entombed stond ik volgens mij flink nat te worden..alleen die poncho van Mayo herinner ik me vaag [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 30-07-2008 12:23] |
|
Entombed was vet, alleen jammer dat ze mijn versterker hebben vernaggeld. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
die natuurlijk netjes vergoed gaat worden door de heren, neem ik aan? |
|
quote: Niet alleen zekering dus? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hoef je niet op te rekenen denk ik. Gewoon niks uitlenen. |
|
Naja, qua cabinetten kan er weinig misgaan tenzij je het heeeel raar doet, maar buizenamps is altijd tricky idd. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Technisch gezien hebben ze geen speakerkast aangesloten op mijn top. En daardoor zijn er weerstanden + een paar buizen kapot gegaan. Dr tube heeft de boel inmiddels gefikst. De kosten zijn gelukkig niet voor mijn rekening. Ik mag van geluk spreken dat de travo (prijzige Mercury Magnetics) niet kapot was gegaan. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ik zag het idd al goed misgaan achter de monitortafel, leek er toen al op dat die buizen er niet ongeschonden vanaf zouden komen! Stonden blauw + vonken! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Trouwens erg fijn podium geluid. Alles was goed te horen voor ons. Cheers Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: |
|
quote: Jij weet duidelijk niet whats up? quote: No prob, ken de buze inmiddels na 4 dagen trashfest en wat meer dingetjes, dat scheelt een hoop [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 31-07-2008 10:34] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hmmmm, ik denk dat hij de trafo bedoelt. Een travo is iets heel anders, toch? Of mis ik nu iets essentieels? Bareuh... |
|
Boeie. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |