|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klote voor je! Vorig jaar hadden we idd voorverkoopadressen maar de kosten van aparte kaarten laten drukken voor de voorverkoop wegen helaas niet op tegen de baten. Vorig jaar zijn er bij de voorverkoopadressen hooguit 8 kaarten of zo verkocht. Da's voor ons de moeite niet. Sorry. |
|
quote: Nou dan kijk ik effe lief naar een vriendertje of vriendinnetje |
|
Ach je bounced je gewoon door die dranghekken heen |
|
quote: Euhhh... Nouja als het net zo is als vorig jaar werkt dat niet helemaal allemaal nette rijtjes van 1 persoon achter elkaar... |
|
quote: Volgens mij was dat 2005. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:kaartje overnemen? . hoef je ook niet nu centjes op de rekeing te hebben. als je het zaterdag mee kan nemen, is t helemaal goed. |
|
quote: Nope, 2005 was een verkorte versie van het nieuwe testament. |
|
quote: Euhhh ja ik vind het prima, maar ik ga al wel vrijdag met mayo mee om te campingen... Kan dat allemaal gewoon? |
|
quote: Ah, ok. Die van 2006 heb ik dan gemist. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:kaartje is al weg, sowwie |
|
quote: Aight nou danneuhhh regel ik wel wat anders |
|
Dan denk ik: Bied LL dan gewoon niets aan als iets niet zeker is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dan denk ik: Mischien moet jij wat minder denken. |
|
Dan denk ik... Het komt vast wel goed! |
|
quote: Dan zeg ik, zeker wel. |
|
Zolang de zon maar schijnt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, dat het in ieder geval niet regent! en een beetje warm. dat is ook wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 21-07-2008 21:46] |
|
quote: ik denk het wel, ik heb er namelijk ook 1 over... |
|
quote: Nouja wellicht is dit nog makkelijker voor Ellen en ben jij ook direct dat kaartje kwijt, ze is nu naar Popfront toe maar neem aan dat ze het later wel leest. LL, laat je eff weten of je Henk zn kaartje overneemt of dat ik het morgen eff voor je moet bestellen? |
|
quote: Heb LL ff gebeld net...ze maakt van dit aanbod gebruik....dank HENK Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Okee dan, hartstikke prima. Wat een netwerk ook he ghehe, direct voor elkaar |
|
Netwerk is oké olé olé... Toch jammer dat ik hier niet bij kan zijn...hopen dat Mars volgend jaar niet in het buitenland zit. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
LL komt gelukkig was al bang dat ik haar anders geen lekker ding kon noemen. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |