IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival Steenwijk zaterdag 26 juli 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-07-2008 17:31 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Was weer een geslaagd Stonehenge
Vrijdag; lekker weer, campingstoel, bier, wodka-energydrink, snaken, BBQ, mooi volk
Zaterdag; nog meer mooi volk, bier-met-suiker-vanaf-dat-grey-dat-zei, baco, berenburg-cola, SADIST (nekpijn) , DrDoom (jammer @ geluid, maar wel ff gaaf), machtige gehaktbal , nog meer snaken, etc.
Zondag; kalm an wakkerworden op de camping, koude douche, mac, koffie@popfront, huis > douche, chillstand

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-07-2008 17:34]

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-07-2008 17:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Was inderdaad een machtig feestje. x redelijk veel.
Alleen jammer van de benauwde hitte en de plensbui zaterdag.

FRNK, je vergeet de machtige gehaktbal.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 27-07-2008 17:33]

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-07-2008 17:34 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

sorry, zon..euh..Jack. Ge-edit

En een machtige rit natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-07-2008 17:34]

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-07-2008 17:35 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-07-2008 17:42 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Half 4 wakker, holyshit..

Anyhoo, trok het wel daar.. monitors doen en spelen tegelijk is niet zo'n succes though hehehe

Snus tabacco, whiskey en blowerai met de entombed lui was cool iig.

Massive assault was de band van de dag voor mij, gouden geluidje

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-07-2008 22:05 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 juli 2008 16:41 schreef the witch het volgende:
Zo wat ben ik brak zeg! Blij dat ik vakantie heb! Stonehenge was weer ouderwets gezellig. Heel veel bekenden en heel veel bier. Erg leuk dat onze limburgse vrienden er weer waren, jullie heerschen!
Heel warm en savonds heel veel regen met thunder and lightning. En gelukkig was brammetje er weer.
Oh ja er waren ook nog bandjes: DrDoom gezien, wel niet mijn smaak maar wou ze toch ff checken, Dark Age was erg gaaf en Sadist ook, Massive Assault heerschte en Entombed op het podium binnen dankzij de regen. Volgens mij waren er toen al heel wat lui gesmeerd want het was niet super druk. Het duurde ook wel erg lang voordat ze gingen spelen maar dat mocht de pret niet drukken. Mooi feestje!

Jij Heersch ook!!!!!!!!!!!!!!!!
Wacht maar af op de foto's ghehe, van jou heb ik de meeste

Verders was het errg gezellig, vanmorgen was ik een strontwijf, maar dat is nu weer over.
Ben helaas een heel stuk van de film kwijt..iets met taxi en Grey en nog meer? Ik weet ook niet meer hoe vaak ik de bodem van dichtbij heb gezien en verder excuses aan de mensen die ik de oren van het hoofd lulde
Mayo's tieten waren heeeerlijk en van de rest trouwens ook, LL heeft me bruut mishandeld en en en ja!

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 27-07-2008 22:06]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2008 22:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mijn tieten?
Donders zat feestje weer ja ghehe. Leuk ook die enorme regenbui, gewoon stug buiten blijven staan. Vanmorgen was best zwaar inderdaad, iedereen stond op stand traaaaaaaaaag.

Jij wel een mooie snee op de kop trouwens, staat wel stoer.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2008 22:23]

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 27-07-2008 22:42 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Was een mooi festival.
Erg gezellig gehad, paar toffe bands gezien, nog gezellig gekletst met de christenen bij die kerk en veel lol in de trein terug naar Zwolle haha.

Paar foto's:

Cote d'Aver

Leng Tch'e

DrDoom

Sadist

Onheil

Massive Assault (super wazige foto maar ach)

BerserkerWoman
Posted 27-07-2008 23:12 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 juli 2008 22:19 schreef MMayo het volgende:
Mijn tieten?
Donders zat feestje weer ja ghehe. Leuk ook die enorme regenbui, gewoon stug buiten blijven staan. Vanmorgen was best zwaar inderdaad, iedereen stond op stand traaaaaaaaaag.

Jij wel een mooie snee op de kop trouwens, staat wel stoer.

Ja die snee springt steeds open, best irri.
Mijn kleren die stonken vanmorgen niet normaal,alsof ik ze in een pot pindakaas had gepropt ik trouwens ook + uit mn bek..
Maaruhhh jij was toch vrij nuchter meen ik me half te herinneren?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2008 23:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2008 23:12 schreef BerserkerWoman het volgende:
Maaruhhh jij was toch vrij nuchter meen ik me half te herinneren?

Dat viel nogal tegen
Oh s'middags trouwens wel, veel water gedronken ivm die verdomde plakhitte.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2008 23:16]

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 27-07-2008 23:46 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

T was idd erg gezellig om eerst effe rustig an aan te komen tent opzetten als eerste en dan iedereen bezig zien een uurtje later En te bbqen en dom lullen... De scheten van BW te beluisteren die godzijdank niet stonken! Toen slapen en met een brakke kop naar het terras... Toen zoepm zoepm zoepm headbangen bij sadist en dan vastgepakt worden door een of ander limburgs wijf waarmee je dan rondjes draait en bloed laat zien
De regen daarintegen was wat minder... Eerst wel fijn maar toen ik eenmaal doorweekt was was het aardig fris... Maaaar dan hebben we Olser nog die wel voor mij zorgt en een droge longsleeve voor me had Ohja en ik had nog een uur verkering met AAAAAAAAAARGH geloof ik... verdere details zijn aardig verloren gegaan...

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 28-07-2008 10:38 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Details zijn overrated, LL.

Vrijdag op de fiets naar de Zwarte Cross en na de regen weer terug, slapen in de tent met onweer, langzaam wakker worden, shit inpakken en richting Steenwijk. We kwamen net op tijd aan voor Leng Tch'e en dat was mooi, want die wilde ik graag zien.

Er werd geknuffeld. Veel geknuffeld. Lekker plakkerig, zweterig, ranzig geknuffeld. Er werden huwelijksaanzoeken afgeslagen, er werd desondanks verkering genomen en weer uitgemaakt, er werd schaamteloos over courgettes gesproken, er werd aan zuurstokken gezogen, er kwam een hoosbui uit de lucht dat het een aard had, er werd overdekt verder geknuffeld, geflirt en gezoend, er was iets met een afterparty en een fles rode wijn en toen werd ik ineens achterin de Kangoo weer wakker omdat mijn wekker vond dat ik richting Zwarte Cross moest voor een soundcheck. Brakness!!

Affijn, leuk feestje weer.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-07-2008 18:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh en ik wil nog wat mensen bedanken.

Allereerst Dentz wegens het kunnen lenen van pleepapier.
Dan BRG voor de nekmassage.
Dan Raj voor het beëindigen van dezelfde massage en het uitlenen van autoruimte voor mijn garderobe.
MMayo wou ik bedanken voor het regelen.
FRNK voor het meer dan aangename delen van tijd enzo.
Lain voor het mij verplichten een zwart shirt te dragen met dat kutweer.

Hmja, zoiets.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

LLphotograph
metaLL
Posted 28-07-2008 18:41 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 28 juli 2008 18:39 schreef Greycloak het volgende:

Dan Raj voor het beëindigen van dezelfde massage en het uitlenen van autoruimte voor mijn garderobe.

Hmja, zoiets.

Jij ook bedankt!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2008 18:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:

Hmja, zoiets.

Ja, ik vond het ook gezellig met je...

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-07-2008 18:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 18:41 schreef LLphotograph het volgende:
Jij ook bedankt!
Jij voor het oproken van de kontjes.
quote:
Op 28 juli 2008 18:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja, ik vond het ook gezellig met je...

En jij natuurlijk voor het me doen inzien dat je best dom bezig bent zonder hoedje.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2008 18:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik vond Onweerwolf zijn hoedje best wel leuk

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2008 18:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 18:53 schreef MMayo het volgende:
Ik vond Onweerwolf zijn hoedje best wel leuk

Thanx!

Ik zelf ook!

Misschien moet ik dit even uitprinten zodat ik de gemene grapjes van Vargen de komende week op Wacken wat beter trek.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2008 19:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 18:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Thanx!

Ik zelf ook!

Misschien moet ik dit even uitprinten zodat ik de gemene grapjes van Vargen de komende week op Wacken wat beter trek.

Hartstikke sexy ook man!
Maar er zaten te weinig buttons op, das dan wel weer jammer. Maar goed, dan moet je tijdens Occultfest maar even een Occultfest button scoren. Dat maakt het helemaal compleet!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 28-07-2008 20:07 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-07-2008 20:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Goh, ben de fotografische dans aardig ontsprongen zo te zien.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 28-07-2008 20:16 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ik ook redelijk, alleen ergens achter een drumstel verscholen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2008 23:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waar zijn die oortjes nou uiteindelijk geeindigd, Aaargh?
Je bent de laatste waarvan ik weet dat je ze ophad.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

BerserkerWoman
Posted 29-07-2008 0:32 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:

Hmja, zoiets.

oja bedankt voor het meeslepen ofzo Ik heb daar nu nog steeds geen helder beeld van..

LLphotograph
metaLL
Posted 29-07-2008 0:34 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 28 juli 2008 23:18 schreef XXL het volgende:

Waar zijn die oortjes nou uiteindelijk geeindigd, Aaargh?
Je bent de laatste waarvan ik weet dat je ze ophad.

Ik zag ze nog bij een meisje in het centrum... En ze heette Eva volgens mij, zat jij nog meer op het terras met de afterparty dacht ik.......

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com