|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zou toch verwachten dat iemand met jouw ervaring wel tegen een jointje en wat pilsjes kan, FRNK. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
nouja om half10 'sochtends een johan geerts aan de tent met een fles wodka-cola was niet zo'n beste bodem zeg maar |
|
Je moest verplicht drinken? Klote is dat altijd, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha nouja ik had daar wel zin in ja daarna lust ik ook geen bier meer, of het valt verkeerd, nouja, hele dag sterke drank, af en toe bier, veel snaken.. je kent het wel |
|
uhuh Daar ben ik de weg ook wel eens goed mee kwijtgeraakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ha ha bedoel je soms de dropshot van mruflu vorig jaar? see you at occultfest! |
|
Die deed zijn werk inderdaad ook erg goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja idd ja ik ben daar flink ziek van geweest de hele nacht lopen nekken dat doe ik dus nooit meer! Was gewoon pure wodka echt wreed gewoon. see you at occultfest! |
|
ben erbij dit jaar! [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 04-02-2008 20:31] |
|
- Mira - Levithmong - Henke - Regeer - MMayo - FRNK - blonde rockgod - w817tjes - LL - XXL - Greycloak (zal ook een keer niet...) - Jolijn (staat toch nog niets in de agenda) - Marc Be - blastmaster - jbassist - DrDoom |
|
Eerste Bands: - DrDoom - Sadist - Dark Age |
|
Dark Age! Heersch! |
|
SADIST!! |
|
Ik dacht eerst sadus "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:+1! Toch wel de Italiaanse hè? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yep. Ze vertoeven de week voor Stonehenge enigszins in de buurt (Duitschland) dus dat kwam mooi uit. |
|
+ Onheil + Burden Of Grief |
|
He Regeer hoorde vanmorgen dat de lekkerste boerenkaas uit Blijham komt! (ff off topic) das goed nieuws! see you at occultfest! |
|
quote: Hm nu willen wij natuurlijk wel een broodje boerenkaas uit Blijham proeven als we keihard moeten werken tijdens Sodom Open Air he? |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik hoop trouwens dat iedereen gewoon naar Stonehenge gaat ipv de Zwarte Cross! Stonehenge heerscht! see you at occultfest! |
|
Ja hoor... Gewoon naar Stonehenge voor de gezelligheid! |
|
Beter een gezellig klein festival dan zo'n massale |
|
Stonehenge, sowieso. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |