|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat jij je snor nou maar es groeien |
|
|
|
zeg jij, met je snor! ah oke, vergeet het telkens Je moeder. |
|
1 uur al. Wow. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Juah, reserveringslijsten afleveren enzo. |
|
quote:Oeh en hoe laat wil jij weg trouwens? |
|
Het begint volgens mij sowieso al rond 2en dacht ik? |
|
quote: Zaterdags ja om 13 uur eerste band, maar ik ga eerst vrijdags nog kramperen en pre party-en. |
|
yeah |
|
Hoe laat jullie @ camping dan? BBQ mee wiehoeee. En met een beetje geluk dan al een flesje Sloveense rum ook. |
|
Yeah vleesch & rum! Als't goed is rijden we met Dentz mee, dus hoe laat hij gaat, gaan wij ook |
|
quote: Ehm, 3 uur daar had ik bedacht. De spits voor zijn enzo. Voeg me anders maar toe op MSN. ikke-wel apeding hotmail.com ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
*Schop!* quote: Idd, weet iemand dit? |
|
Welke kleur? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vast wel toch, waren gewoon Buze munten vorig jaar. Lichtgevend groene munten ongeveer ghehe. |
|
quote: Ja hoor. De groene Buze munten kan je weer gewoon gebruiken. En niet alleen bij Stonehenge maar bij al die andere vele groooooote spektakulaire evenementen die regelmatig in dit paradijselijk culturele centrum plaatsvinden. |
|
quote: |
|
Toch een vreemd idee dat ik Stonehenge dit jaar voor het eerst sinds eeuwen ga missen.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Eh spits tussen Zwolle en Steenwijk in de bouwvak stelt volgens mij niet veel voor hoor! see you at occultfest! |
|
Weet ik, maar dat is een goed excuus om vroeg aan het bier te zitten. Hopelijk wordt het weer wel beter. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oeh en het gaat warm worden tijdens het Stonehenge weekend. Maarreh voor de rest, rond 14 uur arriveren wij vrijdags op de camping. Schuif gezellig aan, neem je eigen bbq zooi en drank mee en partehhh! |
|
Wij gaan niet BBQ'en dit jaar ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Noujaaaa wie moet me dan lekkerwijf noemen dit jaar? |
|
quote: Wij wel. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |