|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
BBQ met Brammetje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Brammetje was er vorig jaar toch niet meer? Of wordt 2008 het jaar van de come back van Brammetje? see you at occultfest! |
|
quote: Brammetje was voor zijn eigen veiligheid tijdelijk elders geplaatst |
|
quote: Ha ha goeie zeg! Hoop toch dat hij er dit jaar weer bij is. Brammetje heerscht! see you at occultfest! |
|
quote: Uhu.. stuur je me nog wel eff mailtje via juiste adres zodat ik het overzicht kan bewaren betreft de reserveringen voor de camping @ stonehengefestivalcamping@gmail.com |
|
quote: Ha ha ik zal dit jaar schriftelijk de camping bevestigen, thanx voor de tip. see you at occultfest! |
|
Alle bands geboekt voor Stonehenge Festival 2008, laatste band: Leng Tch'e!!! Entombed Belphegor Dr.Doom Sadist Dark Age Burden Of Grief Onheil Leng Tch’e Goryptic Massive Assault Cote d’Aver Led Astray Meer updates zullen spoedig volgen over speeltijden enz... |
|
quote: Dat is dan wel weer jammer. |
|
Wat?!? Leng Tch'e of de laatste band!?? |
|
Allebei. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
- Mira - Levithmong - Henke - Regeer - MMayo - FRNK - VG + 1 - blonde rockgod - w817tjes - LL - XXL - Greycloak (zal ook een keer niet...) - Jolijn (staat toch nog niets in de agenda) - Marc Be - blastmaster - jbassist - DrDoom - Dentz - De Ulk - Ratman - Carnagath + Jacow - Aaargh - Creepmime (toch alleen thuis) -Lumium (ook weer van de partij) regeer gaan di andere lui ook weer heen ... dan wil ik best weer meerijden |
|
- Mira - Levithmong - Henke - Regeer - MMayo - FRNK - VG + 1 - blonde rockgod - w817tjes - LL - XXL - Greycloak (zal ook een keer niet...) - Jolijn (staat toch nog niets in de agenda) - Marc Be - blastmaster - jbassist - DrDoom - Dentz - De Ulk - Ratman - Carnagath + Jacow - Aaargh - Creepmime (toch alleen thuis) -Lumium (ook weer van de partij) - NecRobert (+ mr. break-a-leg..) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Geen idee... weet nog niet hoe en wat, maar ik zit de vrijdag eerst in Roermond bij Arkona en we gaan dan vanuit daar dus naar Steenwijk. |
|
Belphegor Dr.Doom Sadist Leng Tch’e Massive Assault Cote d’Aver nog best leuke line up Je moeder. |
|
Ach, die line up maakt me eigenlijk helemaal niet zo veel uit, als Sadness Exposed het gebruikelijke mooie weer maar weer besteld heeft... |
|
En een kleine 60 (zoiets was het toch?) fusten bier. En een plee die niet halverwege verandert in een zwembad achtig iets. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-05-2008 18:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mooi eh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ik zie ze vrijdag wel ... vraag ik ze wel |
|
quote:+76465376887646542651 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb 't besteld maar de verwachte levertijd is iets meer dan twee maanden dus 't wordt een beetje krap... |
|
quote: Er is een kans dat we maar twee fusten bier bestellen. Maar dan wel twee heeele grote. Maar da's nog niet zeker. In het geval van 'normale' fusten: yep. Stuk of 60 zullen we wel weer nodig hebben. Zekers als mij bestelde weer op tijd geleverd wordt. quote: Maar dat ligt ook aan de bezoekers! Die gooien er vaak een partij troep in! Tampons, condooms, schoonmoeders.. je komt van alles tegen. Daar valt niet tegenop te ontstoppen. Of zoals vorig jaar; een drol in de wc. Raar? Normaal gesproken niet maar in dit geval lag ie in de stortbak! |
|
quote: Thanx. Mijn persoonlijke favoriet is Dark Age. Die laatste plaat vindt ik geweldig en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe ze 't live gaan doen. |
|
Iemand zei al belphegor. Ik dacht grapje zeker... Bla |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |