|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha ha alleen Dark Age nou was wel een van de betere bands en lekker kerels natuurlijk (het oog wil ook wat) Fotos! Ja graag! Heb alleen fotos op metalshots (staan jullie weer goed op he he) en stonehenge site gezien. Als je fotos hebt mag je ze wel naar bestuur@occultfest.nl sturen zou wel erg tof zijn! Enne Entombed speelde binnen hoor en daar was het volgens mij niet nat ha ha geen wonder dat je ze dan niet gezien hebt als je buiten stond! see you at occultfest! |
|
quote: LoL al had ik binnen gestaan op het moment dat ze speelden..dan had ik er ook niks van meegekregen en nee die op metalshots is meer dan afgrijselijk bah wat een vieze close-up..daar durf ik niet naar te kijken, volgende keer niet zoveel zuipen Ik stuur straks die foto's op..moet ze eerst allemaal naar photobucket verplaatsen..nu geen tijd ende zin voor, want loopt nogal traag allemaal hier |
|
was gaaf! |
|
quote: Heb ze net oppe post gedaan |
|
Stonehenge was wederom erg leuk!!! Een compliment voor de organisatie. Maar wie was toch die ouwe veertiger met die snor en dat lange haar? |
|
Nou, idd. Die duikt de laatste tijd spontaan op als mijn buurman op festivalcampings en parkings. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
waarmee jullie dan gelijk ook de gemiddelde leeftijd fors omhoog trekken in de nabijheid! |
|
Stonehenge foto's Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Hehehe, mafkees! Maar ik had dus wel goed onthouden dat Ratman steeds het podium opklom? LOL, zatte aap. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
en ik maar denken dat het aan mijn zatte hoofd lag dat ik die mensen allemaal zo zag, maar ze zien er dus echt zo uit!!! |
|
Ik wist helemaal niet dat de jostiband op stonehenge was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina |