|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die installaties bestaan al, voornamelijk in oliestaten in het midden oosten. Zijn wel peperdure installaties wat ik heb gehoord. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
@ Sperende Dapwerper: cholera, die verdient wel wat doodstrafjes [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-04-2008 0:53] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'Joran van der Sloot in Thailand' Uitgegeven: 24 april 2008 08:53 Laatst gewijzigd: 24 april 2008 09:09 AMSTERDAM - Joran van der Sloot is niet opgenomen in een psychiatrische kliniek, maar loopt vrij rond in Bangkok. Dat meldt De Telegraaf. Novum2 Nederlandse toeristen maakten stiekem een foto van Van der Sloot. Die zou op de vlucht zijn voor alle commotie rond de zaak-Natalee Holloway, na de geruchtmakende uitzending van Peter R. de Vries. Van der Sloot zou gefotografeerd zijn op de atuchat markt in Bangkok. Volgens de krant werd hij vergezeld door een blonde jongen. Ik denk dat hij daar met de boot van Daury is heengevaren... spelfout weggehaald... |
|
Ik denk dat zijn ouders hem hebben leren liegen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Grappiger was het nieuws dat hij een verliefde man heeft getild voor slechts zesduizend euro. Maar die meneer laat wel een ingelijste foto van Joran aan de muur hangen. Wie is het minst goed bij zijn hoofd... |
|
wat een toestand. Suck my piss |
|
quote: Shit, zijn het tóch die dekselse christenen. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-04-2008 17:28] |
|
Tis een schande, die popmuziek. Vooral dat draaien met die heupen van die "artiesten", weerzinwekkend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken. Flink nadenken over hoe bekrompen de SGP is. Zo wordt je "partijtje" natuurlijk nooit groter. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Volgens DePers. En als de mensen niet willen luisteren gaan ze fucken met subsidie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Doe de twist! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Jij satansgebroed! |
|
Shake it, baby, shake it! [pieker]Zou een satanist eigenlijk dus in dat geval de satantwist doen?[/pieker] edit: Hahahaha.... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-04-2008 17:45] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Laat ze de muziek maar verbieden, dan worden de passieve muziekparasieten gescheiden van de echte muziekliefhebbers en valt de doelgroep van de tot drank en drugs aanzettende muziek weg. Forever Underground! |
|
Sorry hoor, maar iemand die met zulke domme achterhaalde idee:en rondloopt, zou toch linea recta uit een politieke partij gezet moeten worden ... Kut extremisten |
|
quote: Aangezien ik toch al gurristelijk bezig zijn te posten vandaag... Je hebt helemaal gelijk, of op zijn minst voor een of andere conservatieve partij die niks te maken heeft met christendom. Deze ondoordachte opmerking staat verder van het christendom dan opmerkingen die alle andere partijen ooit zouden kunnen maken. "Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God. Vergeten wordt waartoe de mens op aarde is", zei Statenlid Nelis Zondag. Dit is vanuit de bijbel niet haalbaar, de leer is niet dat externe factoren de eigenschap hebben om de mens van God los te maken, maar dat niemand minder dan de mens zelf een ingebakken eigenschap heeft om zich naar het vlees, dat wil zeggen zijn eigen zondige menselijkheid te schikken en op deze manier zich van God los te maken. Popmuziek is geen oorzaak, maar slechts een manier. Wanneer Zondag in zou zien zou hij ook moeten erkennen dat de enige verantwoordelijkheid die hij heeft is dat hij dit leert aan de christenen en niet zomaar lukraak voor alles en iedereen moet verbieden. Verbieden voor mensen met een eigen verantwoordelijkheid heeft niks te maken met de naastenliefde die de gulden regel uit de bijbel is. Als mensen los van God komen door popmuziek en dit niet hun bedoeling is, dan is het de verantwoordelijkheid van de heer Zondag als broeder in het Lichaam van Christus dat hij de ander probeert zijn punt te laten begrijpen in plaats van gewoonweeg te verbieden en de ander niet te veranderen in zijn denken. Meer christenen zouden moeten beseffen dat het niet gaat om daden maar om het innerlijk, motivatie en denken. Dit is overduidelijk als je de bijbel niet van letter tot letter leest maar achter de gebeurtenissen in de verhalen de goddelijke (geïnspireerde) principes leest. En ik vraag me af of muziek, los van de tekstuele inhoud, niet een van de rechten van een mens is? De meeste mensen kennen niks anders dan popmuziek en zijn onwetende van de underground in iedere stroming. Popmuziek is hun enige vorm van muziek en het gaat erg ver om muziek te verbieden. |
|
quote: Dus als het niet 24/7 kan heeft het geen zin? Al die andere dingen vloeien voort uit het geloof, dit is echter gewoon "normale" kortzichtigheid. |
|
Iedereen detentie 24/7. Blijven ze mooi van de straat af, probleem opgelost? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Duo slaat hond dood om verharing Uitgegeven: 24 april 2008 15:39 Laatst gewijzigd: 24 april 2008 17:22 LEEUWARDEN - Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van een 40-jarige vrouw zijn beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde. Dat maakte de politie donderdag bekend. Het tweetal toog naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg. Het duo gooide het dier daarna in een vuilcontainer. De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging. De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts. (c) ANP Eventueel??? Justitie moet er nog even over nadenken Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
D'r zijn weer wat chineesjes gevonden! Twee kinderen overleden door brand ROTTERDAM - Twee kleine kinderen zijn donderdagavond overleden door een uitslaande brand in een woning in de Sint Agathastraat in Rotterdam. Een andere persoon raakte licht gewond. Dit heeft een woordvoerder van de brandweer bekendgemaakt. Brand Rotterdam De brand brak door nog onbekende oorzaak uit in de portiekwoning. In het pand waren op dat moment ongeveer twintig mensen aanwezig. Het is niet bekend hoeveel mensen er precies in de portiekflat aanwezig waren, omdat de zolder mogelijk illegaal werd bewoond, zegt een woordvoerder van de brandweer. De brandweer kreeg rond 20.15 uur de melding binnen van de brand. Brandweermannen gingen het brandende pand binnen om de kinderen te redden. Toen de eerste, die tussen de 1 en 1,5 jaar oud was, naar buiten was gehaald ging de brandweer ervan uit dat de tweede bij de vader was. Het kind werd echter later onder het puin vandaan gehaald. De brand was binnen drie kwartier onder controle. Een brandweerman raakte tijdens het blussen licht gewond. De politie onderzoekt de dood van de kinderen. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend. De overige bewoners worden volgens de brandweer opgevangen in een bejaardenhuis. Het pand heeft flinke schade opgelopen. |
|
Duo slaat hond dood om verharing LEEUWARDEN - Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van een 40-jarige vrouw zijn beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde. Dat maakte de politie donderdag bekend. Het tweetal toog naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg. Het duo gooide het dier daarna in een vuilcontainer. De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging. De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts. |
|
En wat zo mogelijk nog erger is: er waren ooggetuigen. En die hebben dan weer niet het lef om in te grijpen. Persoonlijk zou ik niet voor mezelf instaan als ik zoiets zou zien. En dan godverdomme de politie op tv trots verkondigen dat er tegenwoordig een wet is waardoor zulke mensen kunnen worden bestraft met maar liefst maximaal 2 jaar gevangenisstraf. Om te janken. De doodstraf aan zulke debielen! spelfout weggehaald... |
|
Die SGPer heeft, tot op zekere hoogte, wel gelijk. Je kan je alleen afvragen of dit onwenselijk is. Ik denk het niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hij signaleert een probleem, maar plakt daar een verkeerde oorzaak en een onwerkelijke oplossing aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |