![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja zolang mensen die crap blijven volgen... ![]() |
|
Verhaallijn? ![]() |
|
Goed punt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Eerste seizoen is nu op dvd uit, kun je het allemaal nog eens herbeleven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Met Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling toch? ![]() |
|
quote: Arnie en nog iemand, ja. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Eerlijke vinder retourneert 140.000 dollar Uitgegeven: 11 april 2008 14:59 LOS ANGELES - De Amerikaanse tuinman Eli Estrada heeft recentelijk de vondst van zijn leven gedaan. Midden op een straat in het Californische Cerritos vond hij niet alleen 140.000 dollar in contanten maar ook zijn geweten. De krap bij kas zittende vinder besloot het geld over te dragen aan de politie, meldden Amerikaanse media. In plaats van de schulden op zijn credit card af te lossen of het aan zijn aanstaande huwelijk te besteden, retourneerde Estrada het geld dat bestemd was voor pinautomaten. De 40-jarige tuinman kreeg 2000 dollar vindersloon van de waardetransporteur die de geldzak had verloren. (c) ANP ![]() ![]() ![]() Wat een mafkees. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nee, er bestaan gelukkig ook nog niet-joden op deze wereld. ![]() |
|
Ik denk niet dat ik ermee zou kunnen leven als ik het geld zou houden. ![]() |
|
Dan maar een jood. Voor dat geld mogen ze me nog besnijden ook. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:+140.000 ![]() |
|
quote: Onder andere bekend van de wereldhits Suzanne en Dikkertje Dap. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote:Imams roepen het weekelijks. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik dacht dat we ons juist van dat soort Imams en hun ideeën moesten afzetten? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Bekijken, benoemen en accepteren ofzo toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
'Iran belangrijkste bedreiging in Irak' Iran en niet al-Qaeda vormt de belangrijkste bedreiging in Irak. Tot die conclusie is de Amerikaanse regering gekomen, aldus de krant The Washington Post zaterdag. Het beleid van Washington in de regio zal daarom worden herzien. Recentelijke gevechten in Basra en Bagdad hebben tot het nieuwe inzicht geleid, zeggen hooggeplaatste regeringsfunctionarissen. Iran zou tijdens de gevechten de steun aan Iraakse milities in de vorm van wapens, trainingen en instructies hebben uitgebreid. De Amerikaanse bevelhebber in Irak, generaal David Petraeus, repte eerder deze week tijdens hoorzittingen van het Congres bijna niet over al-Qaeda, maar des te meer over Iran. Minister van Defensie, Robert Gates, sprak vrijdag van de ''kwaadaardige'' invloed van Teheran. ''Al-Qaeda blaast de aftocht en verkeert in wanorde'' in Irak, verklaart een functionaris in de krant. ''De door Iran gewapende milities vormen nu de grootste bedreiging voor de interne orde'', voegde hij eraan toe. De VS spreken voortdurend over de Iraanse invloed in Irak, maar overtuigend bewijs hiervoor hebben ze echter nog niet geleverd. hahaha waren er mensen dan die dachten dat al Qaeda een erg grote bedreiging was in Irak. Het is een burgeroorlog Mcdonalds heeft de schuld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
2000 vindersloon??? ![]() Zo hee, da's krenterig, ik dacht dat de goede vorm 10% vindersloon voorschreef. Dan had ik het achteraf toch liever gehouden, wat een ondankbaarheid zeg. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Wat zou inhouden dat we destijds in de golfoorlog heel misschien wel een beetje de verkeerde partij hebben gesteund door Irak aan te vallen? Ow, wacht. Dat ging niet om "who's wrong or right" maar om de olie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dief probeert fiets aan agent te slijten Uitgegeven: 14 april 2008 14:25 Laatst gewijzigd: 14 april 2008 14:27 AMSTERDAM - Een 30-jarige fietsendief uit Rhenen is zondag tegen de lamp gelopen door een gestolen fiets aan te bieden aan een agent. De diender liep in burger richting het Centraal Station in Utrecht toen hij rond 22.40 uur werd aangesproken door de man. De agent belde de meldkamer waarop de dief werd opgepakt. De fiets is in beslag genomen. (c) Novum ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Damn.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
En de VS is de grootste bedreiging van de burgerbevolking in Irak? Ik geloof dat er een Sjiitische meerderheid is in Irak die gesteund wordt door Iran. Tja volgens een democratie is het toch dat de "meerderheid" bepalend is? Om van Irak een nieuwe "democratie ![]() ![]() |
|
het land is nog niet rijp voor democratie, dat zou misschien pas zijn als de bevolking zelfstandig saddam had afgezet. nu is het gewoon tijd voor: ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |