IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zo zo, maar dat is belangrijk (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-05-2008 19:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 mei 2008 21:30 schreef Reddy het volgende:
Gregorius Nekschot opgepakt, jeetje. Stel je toch eens voor, dit kan dus ook met grappige cartoonisten gebeuren...
Juist. Van Peter de Wit, Paul Kusters en Toon van Driel moeten ze afblijven



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2008 20:03 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, hij wilde haar versieren dmv een katje te geven oid.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 20:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

O.


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2008 22:28 by XXL Profiel van XXL

Mieren zaaien paniek in Texas
Uitgegeven: 17 mei 2008 21:51

HOUSTON - Miljarden rode mieren zaaien paniek in de Amerikaanse staat Texas. De beestjes, die waarschijnlijk met een schip uit een tropisch land zijn binnengebracht, houden niet van zoet, zoals veel andere mieren, maar van elektronisch.

De beesten hebben al veel computers uitgeschakeld en al vretende allerlei andere elektrische apparatuur zoals brandmelders op hol doen slaan.

De beestjes naderen de lanceerbasis voor ruimteveren van de NASA en veel gangbare bestrijdingsmiddelen helpen niet, aldus Amerikaanse media.



Klinkt bijna als een verschrikkelijk foute film.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 22:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

van bugs gesproken


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2008 23:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 mei 2008 19:01 schreef WMP het volgende:
De opmerking van Kwelgeest vind ik dan weer erg typerend: het zou de schuld van 'linksmensen' zijn (een geniaal bedachte term trouwens, echt! Het gemiddelde tokkieniveau is er niets bij). Dit kabinet is inderdaad ook echt een toonbeeld van linksigheid.
WMP, jij kan goed lullen. [mening]
Doe eens net of je de woordvoerder bent van dit kudtkabinet en geef een uitleg voor het volk die het volk zowel kan begrijpen als slikken.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2008 11:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Volgens mij lees ik nergens dat WMP dit kabinet steunt?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2008 13:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 17 mei 2008 19:01 schreef WMP het volgende:
De opmerking van Kwelgeest vind ik dan weer erg typerend: het zou de schuld van 'linksmensen' zijn (een geniaal bedachte term trouwens, echt! Het gemiddelde tokkieniveau is er niets bij). Dit kabinet is inderdaad ook echt een toonbeeld van linksigheid.
Voor een links extremist zal dit kabinet indd niet links, genoeg, zijn. Het is het echter wel. Deze arrestatie vloeit echter niet voort uit kabinetsbeleid, iets wat ik ook nergens beweer.

Maar een van de cartoons:



"Nu ook slavernijmonument voor de blanke autochtone belastingbetaler."


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2008 13:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 mei 2008 13:11 schreef kwelgeest het volgende:
Voor een links extremist zal dit kabinet indd niet links, genoeg, zijn.


terugkaats: voor een rechtse extremist zal dit kabinet wellicht niet rechts genoeg zijn


en wat een oerlelijke stijl heetf die "artiest"zeg. (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-05-2008 13:36]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2008 14:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 mei 2008 11:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Volgens mij lees ik nergens dat WMP dit kabinet steunt?
Ik ook niet, maar ben gewoon benieuwd hoe deze ultieme vorm van censuur ook maar een kléin beetje valt recht te praten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 18-05-2008 16:43 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 17 mei 2008 22:28 schreef XXL het volgende:
Mieren zaaien paniek in Texas
Uitgegeven: 17 mei 2008 21:51

HOUSTON - Miljarden rode mieren zaaien paniek in de Amerikaanse staat Texas. De beestjes, die waarschijnlijk met een schip uit een tropisch land zijn binnengebracht, houden niet van zoet, zoals veel andere mieren, maar van elektronisch.

De beesten hebben al veel computers uitgeschakeld en al vretende allerlei andere elektrische apparatuur zoals brandmelders op hol doen slaan.

De beestjes naderen de lanceerbasis voor ruimteveren van de NASA en veel gangbare bestrijdingsmiddelen helpen niet, aldus Amerikaanse media.



Klinkt bijna als een verschrikkelijk foute film.


Hier zit meer achter


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2008 17:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik heb al een hele lange tijd geleden (jaren volgens mij) gelezen over mieren in Amerika die het voorzien hebben op electronica, bepaalde agressieve rode mieren, die oa stoplichten etc kapotmaken?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2008 18:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 mei 2008 18:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Haar echtgenoot zou zich na deze valse bekentenis pas echt ontpopt hebben tot kwelgeest. Hij stak haar schaamhaar in brand, liet tattoo’s op haar lichaam plaatsen met de naam van de vermeende minnaar. Hij dwong haar nachten naakt op de vloer te slapen. Zij moest iedere avond een glas met zijn urine drinken. Daarnaast duwde hij pepers in haar vagina.

Leest die bron ook mee op ZM, ofzo?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2008 18:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 mei 2008 18:17 schreef ZelThoR het volgende:
Leest die bron ook mee op ZM, ofzo?
Het woord 'kwelgeest' wordt de laatste tijd weer wat vaker gebruikt in de media. Op zich jammer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2008 18:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Voor het komisch effect had ik het bericht iets aangepast (er stond eerst nog 'een sadistische') voor je naam, desalniettemin zou ik als jou was maar eens gaan opzoeken in hoeverre deze demonisering van jou om te zetten is in geldelijk gewin (via de rechtbank).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-05-2008 18:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Deze vind ik nog steeds mooi:






Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-05-2008 19:37 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 mei 2008 13:11 schreef kwelgeest het volgende:
Voor een links extremist zal dit kabinet indd niet links, genoeg, zijn. Het is het echter wel. Deze arrestatie vloeit echter niet voort uit kabinetsbeleid, iets wat ik ook nergens beweer.

Maar een van de cartoons:



"Nu ook slavernijmonument voor de blanke autochtone belastingbetaler."


Damn, dit is 1 van de cartoons die verboden zijn? Schande! Serieus, 1 van de grootste verworvenheden is de vrijheid van meningsuiting, en dat zoiets verboden wordt is belachelijk.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-05-2008 19:38 by mental Profiel van mental

Vandaag nog een ban voor dat meningsuiting gedoe...wat een bullshit.


Fuck the world and fuck you


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-05-2008 20:42 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Wat een opgeblazen gedoe weer zeg, door dit voorval is zeker de vrijheid van meningsuitting opeens aan banden gelegd. Ik weet me vaag te herinneren dat NL in rapporten over persvrijgheid erg hoog staat en dat NL op gebied van mensenrechten ook erg hoog scoort. Dus tja waar maken we ons zo druk om...?



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2008 21:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat een drogredenering. Vroeger was het goed dus het blijft goed?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-05-2008 23:04 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Vrijheid van meningsuitting is overrated



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2008 23:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jaaah, en nu gewoon onzin gaan lullen om je domheid weg te moffelen. En die biersmiley helpt daar ook niet bij!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2008 23:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het bier zelf daarentegen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2008 12:59 by Daops Profiel van Daops

Minder moslims in Nederland dan gedacht
Uitgegeven: 19 mei 2008 12:03
Laatst gewijzigd: 19 mei 2008 12:34

GRONINGEN - Het aantal moslims in Nederland wordt vaak te hoog ingeschat. Volgens onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen zijn veel eerste en tweede generatie immigranten uit islamitische landen helemaal geen praktiserende moslims.
ANP

Dat heeft de universiteit maandag naar buiten gebracht.

De onderzoekers analyseerden bezoekersaantallen bij moskeeën. Ook bekeken zij waar imams hun informatie voor hun preken vandaan halen.

Nederlandser

De geestelijk leiders bleken veelal dezelfde Nederlandstalige bronnen te gebruiken, volgens de onderzoekers een teken dat imams steeds Nederlandser worden, mede omdat veel jongeren het Arabisch niet beheersen.

Door die ontwikkeling ontstaat in de praktijk een Nederlandse islam, een geloof dat Nederlandse normen en waarden integreert.

Mening

Ook blijken moslims, christenen en niet-religieuzen niet veel van mening te verschillen als het gaat om deugden. Moderne deugden als respect, betrouwbaarheid, zorgzaamheid en openheid worden door de opinieleiders van diverse komaf gezien als belangrijk.

Respect

De onderzoekers vroegen ook aan imams wat zij belangrijke deugden vinden. Zij vinden het zeer belangrijk om respect te tonen, een antwoord dat ook veel naar voren kwam onder niet-islamieten.

Ook vinden moslims het belangrijk om een goede band met hun buren te hebben. Volgens de onderzoekers kunnen de gemeenschappelijke deugden een goed begin zijn om de relaties tussen verschillende bevolkingsgroepen te verbeteren.
(c) ANP


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen