IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zo zo, maar dat is belangrijk (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2008 13:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 mei 2008 13:02 schreef ElitE het volgende:
hehe het maakt geen flikker uit of die koe CO2 uitstoot, dat wordt toch ook weer opgenomen door de plantjes die de(volgende) koe eet!

Daarnaast vraag ik me af hoe ze aan die 25% zijn gekomen, waarschijnlijk is het 25% van de menselijke uitstoot, die nu niet zo heel veel is in vergelijking tot de natuurlijke uitstoot van methaan.

Dit soort maatregelen moeten niet veel vaker voor gaan komen want ze zijn een enorme rem op de economie, als de mens nu echt oorzaak is van een grootschalige opwarming dan zou het misschien nog ergens goed voor zijn.
Dat is dus het hele punt, koeien zijn de boosdoeners, mensen niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2008 13:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja wij houden die koeien in stand, zonder ons zouden er een stuk minder koeien zijn, dus er is zeker sprake van verhoogde methaanuitstoot veroorzaakt door mensen.

Maar is dat een wel significante uitstoot? bij rottingsprocessen waar weinig zuurstof bij is komt er altijd methaan vrij, dus alle rottings processen in sloten moerassen en ook gewoon in de bodem, steek maar eens een stok op de bodem van de sloot, het gas wat eruit komt bevat veel methaan en ook nog wat lachgas(ook een sterk broeikasgas).

Daarnaast is de global warming voorgesteld door het IPCC(advies orgaan voor de VN en waar de politiek zn beleid op aanpast) een grote leugen. Zie het klimaat topic.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2008 13:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik was dan ook niet al te serieus.
Ach, ik geloof best dat de mens meewerkt/helpt aan de opwarming van de aarde en ik kan me er ook best invinden dat men wat rustiger aan moet doen met de uitstoot van broeikasgassen en het verbruiken van fossielebrandstoffen, maar rekening houdend met alle andere processen die ook zorgen voor de opwarming van de aarde waar de mens totaal geen vat op heeft en gezien de de procentuele bijdrage van de mens aan de opwarming van de aarde denk ik wel dat milieu-zeoloten beter maar niet al te serieus genomen moeten worden en moeten die lui vooral niet teveel aandacht en inspraak krijgen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-05-2008 20:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Man gaat los op fietszadel

Een 40-jarige freak uit Zwitserland is beboet vanwege het aanranden van fietszadels. Dit meldt HLN vandaag. Als de man een mooie dame zag fietsen achtervolgde hij haar en zodra de vrouw haar fiets parkeerde sloop hij erheen en begon zich te vermaken met het zadel.

De man ging helemaal los op zadels, zo wreef hij zich tot erotische hoogtepunten op de fiets als een hondje tegen een mensenbeen. Het vervelende was nog dat de man zaadresten achterliet op de voertuigen van de vrouwen.

Heterdaad

De politie heeft de man kunnen oppakken toen een vrouw zag hoe de man haar fiets wegsleepte en zichzelf begon te vermaken.

Hoewel de man ook celstraf had kunnen krijgen moest hij van de rechter enkel boetes betalen. Ook moest de man hulp gaan zoeken voor zijn fetisjisme voor fietsen.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-05-2008 23:44 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Het is toch echt niet te geloven.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-05-2008 2:15 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

GVD Amerika heeft politiegeweld, Zwitserland heeft de zadelman en Nederland heeft Gerard Joling



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2008 8:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 mei 2008 10:28 schreef kwelgeest het volgende:
Hij heeft alleen wel gelijk.

Hmm, liever niet, ik geloof eerlijk gezegd dat economische aspect niet zo ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-05-2008 8:57 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 mei 2008 20:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Man gaat los op fietszadel

Een 40-jarige freak uit Zwitserland is beboet vanwege het aanranden van fietszadels. Dit meldt HLN vandaag. Als de man een mooie dame zag fietsen achtervolgde hij haar en zodra de vrouw haar fiets parkeerde sloop hij erheen en begon zich te vermaken met het zadel.

De man ging helemaal los op zadels, zo wreef hij zich tot erotische hoogtepunten op de fiets als een hondje tegen een mensenbeen. Het vervelende was nog dat de man zaadresten achterliet op de voertuigen van de vrouwen.

Heterdaad

De politie heeft de man kunnen oppakken toen een vrouw zag hoe de man haar fiets wegsleepte en zichzelf begon te vermaken.

Hoewel de man ook celstraf had kunnen krijgen moest hij van de rechter enkel boetes betalen. Ook moest de man hulp gaan zoeken voor zijn fetisjisme voor fietsen.




Dat doet me denken aan dat liedje van de Dikke Lul Band, 'De Damesfietszadelruiker'


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2008 15:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ongelooflijk zeg

Helft bevolking voor excuses aan Suriname

Bijna de helft van de Nederlanders, 48 procent, vindt dat Nederland excuses aan Suriname moet maken voor het slavernijverleden. Bijna vier op de tien, 39 procent, achten dat niet nodig. Ook vindt 86 procent dat Nederland geen schadevergoeding aan Suriname hoeft te betalen. De rest, dertien procent, heeft geen mening. Dat blijkt dinsdag uit een peiling onder twintigduizend leden van het Opiniepanel van actualiteitenrubriek EénVandaag.

Aan het onderzoek deden ook driehonderd mensen mee met een Surinaamse achtergrond. Bijna driekwart van hen wil wel dat Nederland zijn excuses aanbiedt aan hun land. Die spijtbetuiging moet dan van premier Jan Peter Balkenende komen en niet van koningin Beatrix.

De premier is sinds maandagavond samen met minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen in Suriname voor een tweedaags werkbezoek. Mogelijk wordt ook gesproken over excuses voor het slavernijverleden. SP-Tweede Kamerlid Harry van Bommel zei onlangs bij zijn werkbezoek aan Suriname daarvan een voorstander te zijn.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2008 16:22 by Mark Profiel van Mark

Excuses prima, het was ook een gruwelijke praktijk en we hebben ons er eeuwenlang aantoonbaar aan bezondigd en er goed aan verdiend. Dus ik zie geen probleem om ons te excuseren voor het gedrag van onze voorouders, onderwijl wel aangevend dat we dit doen vanuit een 21e eeuwse moraal en dat destijds de heersende moraal nu eenmaal anders was. uiteraard moet er geen cent excuusgeld uitgekeerd worden, want dan zit er iets flink fout.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-05-2008 16:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Onzin, ik ben niet verantwoordelijk voor mijn voor voor-ouders.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 13-05-2008 16:27]


Against God and Government


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2008 16:29 by Snaack Profiel van Snaack

Ik wil best mijn excuses maken.. Als alle Surinamers dan als tegenprestatie hun totaal genoten uitkering terugbetalen en opflikkeren naar, juist, Suriname.

Ironisch genoeg profiteren ze nu namelijk zélf ook van het slavernijverleden, pwn3d! :')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2008 16:31 by Mark Profiel van Mark

Heeft ook niks met verantwoordelijkheid voor voorouders te maken, het is gewoon een uitdrukking dat je het oneens bent met de morele implicatie van de praktijken waaraan je land zich in het verleden bezondigd heeft. Daarom zette ik er ook bij dat een financiele represaille natuurlijk klinkklare onzin is, juist omdat onze generatie noch onze opa's of overgrootouders hier iets mee van doen gehad hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-05-2008 16:31 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 13 mei 2008 16:29 schreef Snaack het volgende:


Ironisch genoeg profiteren ze nu namelijk zélf ook van het slavernijverleden, pwn3d! :')



hahaha das wel lekker bekeken...

snaack for president


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-05-2008 16:37 by XXL Profiel van XXL

Wat een ongelovelijke bullshit om aan het nageslacht van een bevolking je excuses aan te bieden voor iets wat al bijna 150 jaar geleden is afgeschaft.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2008 16:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 mei 2008 16:29 schreef Snaack het volgende:
Ik wil best mijn excuses maken.. Als alle Surinamers dan als tegenprestatie hun totaal genoten uitkering terugbetalen en opflikkeren naar, juist, Suriname.

Ironisch genoeg profiteren ze nu namelijk zélf ook van het slavernijverleden, pwn3d! :')


en wij moeten excuses krijgen van de:
scandinaviërs,
duitsers
fransen
spanjaarden
britten
romeinen (waar ze ook nu verstopt zitten)

plus moeten onze excuse gebundeld worden met de excuses van de afrikaanse stammen die zelf niet vies waren om slaven te vangen (en te houden??).

Nee, ik vind slavernij walgelijk, maar excuses aanbieden is mij een brug te ver


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2008 17:03 by Snaack Profiel van Snaack

Binnen de historische context vind ik slavernij helemaal niet verwerpelijk. De sterken domineren de zwakken, punt.

Tegenwoordig is in mijn ogen in de westerse wereld nog steeds sprake van slavernij, ookal is dat niet langer fysiek en is deze bedekt met een deken van welvaart en welzijn. Iedere westerling wordt geboren met een flinke staatsschuld en wordt gevangen in een vorm van economische slavernij/ maatschappelijke prestatiedruk.

Nuance: dat zou je als slavernij kunnen zien..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-05-2008 17:04]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2008 17:06 by Mark Profiel van Mark

Hippie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2008 17:24 by Snaack Profiel van Snaack

Ik zeg niet dat ik er tegen ben

Ik vind het interessant om vanuit verschillende perspectieven zaken te bekijken.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 13-05-2008 17:44 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 13 mei 2008 17:24 schreef Snaack het volgende:
Ik zeg niet dat ik er tegen ben

Ik vind het interessant om vanuit verschillende perspectieven zaken te bekijken.
En als jij nu even diep bukt, kijk ik jou zaakje even vanuit een ander perspectief


Deal?


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-05-2008 17:46 by XXL Profiel van XXL

En wie moet dan zijn excuses aanbieden aan wie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-05-2008 17:55 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Deel gebouw TU Delft ingestort
Uitgegeven: 13 mei 2008 15:32
Laatst gewijzigd: 13 mei 2008 17:18

DELFT - De brandweer is de brand in de faculteit Bouwkunde van de TU Delft nog steeds niet meester. Het terrein rond het gebouw blijft afgesloten, evenals een deel van de omgeving.

Brand bij TU Delft
Dat is dinsdagmiddag tijdens een persconferentie in het auditorium van de aula in de TU Delft gezegd.

De brand laait weer op en inmiddels is het vuur overgeslagen naar de oostelijke vleugel van het pand. Inmiddels is een deel van het gebouw van de faculteit ingestort. Dat gebeurde even na half vijf.

De brandweer meet continu de dampen die uit het vuur vrijkomen. Nog steeds zijn geen grote concentraties gevaarlijke stoffen waargenomen. Ook zijn geen gevaarlijke hoeveelheden asbest vrijgekomen.

Instortingsgevaar

Om de brand te bestrijden zijn 185 brandweerlieden met vijftig wagens van drie verschillende korpsen ingezet. Sinds instortingsgevaar dreigt, kan de brandweer nog slechts van buitenaf blussen. Volgens een woordvoerder van de brandweer was "de brand het hevigst op het punt waar de draagconstructie zit".

De brand ontstond dinsdagochtend kort nadat een waterleiding in het plafond van de hal op de zevende verdieping lek was geraakt. Op dat moment waren tweehonderd tot driehonderd mensen in het gebouw aanwezig. Die zijn door de bedrijfshulpverlening geëvacueerd.

Oorzaak

De brandweer en de TU kunnen nog niets zeggen over de oorzaak van de brand. Speerpunt van het onderzoek zal zijn hoe de brand zich zo snel kon verspreiden.

De TU is nu vooral druk doende ruimte te zoeken voor de studenten Bouwkunde. Het huidige collegejaar loopt nog drie tot vier weken.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2008 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geen zin in school?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-05-2008 18:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

3-4 weken collegejaar nog?

Ik ga naar Delft!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:37 by mental Profiel van mental

Ik moet poepen.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen