![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
...maar toch gewonnen. En dat telt uiteindelijk. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Als het zo moet, dan is het mij een overwinning niet waard ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Eens kijken hoe jij je voelt als je noppen van 1 centimeter in je voet gedrukt krijgt. ![]() ![]() |
|
quote: Jij bent dan ook bevooroordeeld. ...en ik blijkbaar ook. ![]() Overigens, die finale waar ik op hoop... mag nog steeds met de 2-1 van Van Nistelrooij in 90+4 hoor. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-06-2008 22:51] Bruce Banner ![]() |
|
Teringmoffen, godverdomme. Wel verdiend gewonnen. Maar ik had het leuker gevonden als Oranje wraak had kunnen nemen op die draak van een pot van 2 jaar terug. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Viel echt zwaar mee. Die jongen moet gewoon eens stoppen met janken. Overigens is m'n voet wel door zoiets wel behoorlijk beschadigd, maar dat kwam doordat een 10-tonner op m'n voet ging staan. ![]() |
|
quote: Dat Ronaldo een snel-jankende homo is staat buiten kijf, maar ik denk dat het behoorlijk pijn kan doen, 80 kg. met een paar van die fijne noppen. ![]() |
|
Ronaldo was vanavond bijna onzichtbaar. Maar de voornaamste reden dat de Portugezen verloren hebben is naar mijn mening Ricardo. Wat zag die doelman er bij dode spelmomenten slecht uit zeg. 2 van de 3 goals zijn zijn schuld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Over jankerds gesproken.... Against God and Government ![]() |
|
quote: Viel allemaal echt heel erg mee. Zeker als je flink aan het sporten bent. Hij kon toch ook gewoon daarna normaal spelen? ![]() |
|
De Duitsers hebben het vooral in de stilstaande fases en door hun organisatie gewonnen vandaag vond ik. Ze waren ook baas in de lucht, de Portugezen wisten daar geen duel te winnen. Maar ondanks dat alles toch nog spannend op het einde. Hopelijk meer van dat de komende dagen.. ![]() |
|
![]() Volgens Schweinsteiger hebben ze vandaag het beste team uit het toernooi gegooid. Dat wordt nog lachen tegen de KRoaten en tegen ons ![]() Portugal is tijdens de groepsfase niet echt op de proef gesteld en ging tegen Zwitserland genant onderuit, dus waar Schweinsteiger dat op baseert ontgaat me een beetje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Mee eens, dat zag er echt niet goed uit. Blij dat wij Edje in de goal hebben ![]() Ronaldo was erg bleekjes ja, zou het lange seizoen hem dan toch opgebroken hebben? Ik denk zelf vooral dat de Portugezen geschrokken zijn van het enthousiaste spel van de Duitsers (die meteen vanaf het begin druk zetten) en dat ze die schrik niet meer te boven zijn gekomen. Nou, dan mogen ze het straks proberen tegen de Kroaten of de Turken. Ik ben benieuwd. Stoer toernooi! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Inderdaad, en Simao was ook ook ongelooflijk slecht seg. Portugal al bij al toch te weinig echte kansen en Duitsland heeft het veel beter uitgespeeld. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De droomfinale komt wel dichterbij zo, echt een toernooi ploeg, die mannschaft ![]() edit: kut duits ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-06-2008 8:11] ![]() |
|
Die. Die Mannschaft. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Maar het moeilijkste woord had ik goed *schouderklopje* ![]() ![]() |
|
Nee, Mannschaft is met een hoofdletter. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Niet als je het op een nederlands forum tikt ![]() ![]() |
|
Haha mooi man. Ik vond het wel leuk dat Schweinsteiger zo goed was, die had ik in de pool op het werk namelijk getipt als beste man van het EK. Krijg ik misschien toch nog gelijk ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dan mag der of das ook wel ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het probleem met Portugal is dat ze nooit echt als team spelen, tegen een Duitsland is dat einde oefening. ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:zo wint Portugal normaal ook zijn wedstrijden ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |