|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel een beetje jammer van de positieve sfeer die er rond de Nederlanders daar hing tijdens de groepsfase. Maarja, toen wonnen we ook natuurlijk |
|
Rusland heeft verdiend gewonnen. Meer hoeft er niet over deze wedstrijd gezegd te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou vooruit, het was niet alleen prijs in Delft: quote:bron |
|
TOETTOEEEEEEEEEEEEEEEEET, TOEEEEEEEEEEEEEEEEET, TOETTOET! Ja, vele malen erger dan elkaar de kop inslaan! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Nederland was vanaf de eerste minuut niet het nederland van de groepsfase. Hoe zeer het ook balen is, briljant van Hiddink om ons zo te ontregelen. Terechte overwinning voor de Russen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ach, een paar rellen waren ook wel te verwachten lijkt me. Nu maar hopen dat Rusland kampioen wordt, of anders Turkije, of anders Duitsland, maar ik denk Spanje. |
|
WTF, ik was gisteren in Delft en niets meegekregen van die rellen |
|
quote:Wacht nou maar rustig af totdat Turkije uit het EK gespeeld wordt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is ook meteen de zwakte van het nederlands elftal, we waren niet in staat om vanuit een goede organisatie toch te blijven voetballen. Er was gewoon geen vermogen om ons aan te passen aan het lastige spel van de Russen. Terechte conclusie is dus ook het resultaat wat er nu is geboekt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is het niet gewoon zo dat we nu onze 3 minutes of fame hebben gehad en we na de voorrondes echt moeten laten zien waar we staan in verhouding tot de echte goeie teams? Hoe dichter bij een finale hoe meer de echte toppers zich kunnen bewijzen, lijkt mij. Dat geldt bij elke sport. Nederland hoort daar dus kennelijk gewoon niet bij. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2008 14:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jawel, maar Rusland ook. Allebei met verschillende kwaliteiten. Tactisch gezien is Rusland sowieso geniaal, kijk ook maar naar de wedstrijd tegen Zweden. Lekker chaotisch. |
|
Was gezellig op de beestemarkt in Delft The trend is dead. |
|
quote:Mochten rellen dan uitblijven, ben je dan bereid je (voor)oordeel hier in te trekken? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ouwe relnicht. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: een enorme +1! maar dat geld ook voor veel mannen trouwens. ik heb ook geen verstand van voetbal maar ik hou ook mn bek... goddomme wat heb ik me gisteren dood geirriteerd in de kroeg aan sommige nichten daar. Je moeder. |
|
Wellicht een optie om op dit soort avonden uit voorzorg vast niet in de kroeg te gaan zitten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha, ja dat is echt het ergste. Mensen die eigenlijk geen interesse in voetbal hebben zich spontaan bezig gaan houden ermee als nederland speelt op een ek of wk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vind wel dat Guus meer op zijn Podolski's had mogen juichen |
|
quote: nouja, de vorige twee wedstrijden en het afgelopen wk was altijd gezellig daar maar toen waren bepaalde personen er niet. nu waren ze schijnbaar over hun anti-voetbal stoerheid gekomen en spontaan voetbalkenner geworden :') wel mooi om te zien als ze een debiele opmerking maakten, anderen ze meteen corrigeerden hehe Je moeder. |
|
Ik heb vooral bij de bondscoach een beetje een katergevoel. Vier jaar terug binnengehaald als redder. Gemakkelijk gekwalificeerd voor het WK, dat wel. WK zelf was zeer matig en van Basten presteerde het om het als een "oefenstage" te zien. Een WK! Vervolgens een uiterst matige EK-kwalificatie. Vaak slecht spel. Dan het EK, waarop we zouden zien waar de afgelopen vier jaar naar toe is gewerkt. Hosanna hosanna in de groepsfase van het EK maar uiteindelijk (in retrospect) eigenlijk slechts één helft ECHT goed gespeeld (tegen de Italianen). En dan al bij het eerste moment dat het erop aankomt, kansloos opgerold worden. En dat is dan de meest succesvolle bondscoach aller tijden van het Nederlands elftal. Ik vond het toch maar vier zeer magere jaren, jammer genoeg, met in totaal zo'n 45 minuten "dominant, attractief voetbal". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: ik gun het de turken als geen ander |
|
quote: Ja, echt verschrikkelijk, ja. Lekker belangrijk, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je daar geen last van wil hebben, ga je toch lekker thuis, op je eigen (reserve)bank kijken en commentaar geven? Met vrienden die denken dat ze het heel goed kunnen, maar zelf blijkbaar niet goed genoeg zijn om geselecteerd of bondscoach te worden? Heb zelf m'n 'Holland-trainingspak' aangehouden totdat ik naar bed ging...(en dat was niet gelijk na de wedstrijd). 'T is oranje en het BLIJFT oranje boven! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |