|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze hebben wederom mazzel met de groepsloting, dus ja ze speelde in de groepsfase gewoon kut. Als ze in de holland poule zaten dan lagen ze er allang uit. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Toch ook een keer verloren hoor, Duitsland ? Gewoon zich goed terug geknokt. maar ik snap het wel, jaloers, he ? dat het oranje zelfs met goed voetbal niet lukt om de finale te halen en de Duitsers met volgens jou kut voetbal, ik snap het wel hoor jonge, ach straks is er weer een WK. Fuck the world and fuck you |
|
Mazzel dwing je af. Wel raar trouwens dat ZOG geen grip heeft op het EK. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
man krijg de aids met je Zog elke keer. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Viva Espana! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja, ik hoopte eral op.Mooi. Fuck the world and fuck you |
|
Kutterdekut, Rusland al met 2 - 0 achter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goeie shit. Neanderthale untermenschen naar huis. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ze mogen der nog 1 scoren. Fuck the world and fuck you |
|
Net gedaan dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gewoon net zon pak slaag geven als in de eerste wedstrijd. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Spanje Europees Kampioen! |
|
Wordt er bijna blij van dat wij daar niet stonden vanavond, want 3-0 n een halve finale is toch wel pijnlijk. Kan mijn voorspelling dat Spanje het EK wint dus nog altijd mooi uitkomen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
als Spanje ook zo in de finale speelt dan heeft Duitsland een heel lastig potje... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Laten we het maar hopen dan.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
yup!! ESPANA CHAMPION!!! Ik zie het wel zitten! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Tja, Duitsland.. net als tegen de Russen kun je ze de hoeken van het veld laten zien, maar ze winnen wel.. |
|
Fuck!!! Nu maar hopen dat de Duitsers de Spanjaarden eens flink langs de oren geven in de finale. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, zo blijft het wisselen van favoriete ploeg. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 27-06-2008 12:30] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Van wie hebben wij dan wel verloren? In ieder geval toch nog een mooi affiche als eindstrijd. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Rusland heeft doping gebruikt tijdens de wedstrijd tegen Nederland? Daar komt m'n broertje mee aan nu, iemand daar wat over gehoord? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Is jouw broertje een betrouwbare bron? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hij is ouder als jou, dus ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |