![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel jammer "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
en dus wordt het Duitsland - Turkije.... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ongelooflijk dat die Turken nog winnen..wat een kutploeg ![]() |
|
Gadver, gadverdamme! Kut turken ![]() Against God and Government ![]() |
|
Kutturken. Klem je ff om een boom heen met je kutauto. ![]() |
|
Jammer dat de niet Europeanen deze wedstrijd gewonnen hebben, echter ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Het halve elftal mag met rood op de bank blijven zitten tegen Duitsland. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ah vandaar. Net al twee turken voorbij horen rijden dan ![]() ![]() |
|
Waardeloze wedstrijd ook nog eens. En dat getoeter mag idd kappen. Ik wil zo mijn nest in ![]() |
|
en ja hoor, daar gaan we al... FLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE TOETERENDE KUTAUTO VAN JE!! ![]() ![]() |
|
Geweldig! Wat een geniale ontknoping. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Krankzinnig. ![]() |
|
quote: Hahahaha, die auto is niet eens van hun!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hm, ik hoor hier geen getoeter... Oh, wacht... Hier wonen geen Turken ![]() HUP TURKIJE!!! ![]() Bareuh... ![]() |
|
Ik hoor ook getoeter. Hopelijk gaat het niet heel de nacht door ![]() ![]() |
|
quote: haha ja +1 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-06-2008 23:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ze worden geslacht door Deutschland. ![]() |
|
Blij dat ik in een nieuwbouwwijk woon ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Ik heb de schurft aan voetbal, maar dit was wel even mooi spannend. Jammer dat die naarlingen al in de aanloop naar de penalties de auto hadden draaien. ![]() ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Stinkturken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Saaie wedstrijd en gelukkig geen getoeter hier. ![]() ![]() |
|
Bij Kroatie had er misschien maar eentje rondgereden hier ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat een slappe wedstrijd zeg. En dan nog met penalty's winnen... vieze turken Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |