![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat ie zijn oude maat, de coach van de italianen best had kunnen helpen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: hoe dat? hij is de bondscoach van nederland, andermans belang telt niet Je moeder. ![]() |
|
Weet iemand een stream van nederland-roemenie? Voor een nederlander in de USA. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: +1. Lekker sparen de basisspelers ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=13499&part=sports Moet wel een programmaatje voor geinstalleerd worden. ![]() |
|
Grappige opstelleng. Ze gaan vanaaf duidelijk niet voor de winst. V/D Sar niet op doel. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Pfff. ik vind het nogal lafjes, maar ik hou me maar in aangezien ik weet dat 90 procent wat hier post er a geen flikker van af weet, en b alles toch met een oranje bril bekijkt. helaas. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ongewild grappig. ![]() |
|
Iedereen ervaart het op zijn manier Rein. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Alsof jij er zoveel verstand van hebt ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote:volgens mij moet het hier op komen: http://portal.omroep.nl/ ![]() |
|
quote:Inderdaad ja, dat heb ik. ik ben immers de zoon van johan derksen ! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Als jij die post van mij serieus opvatte dan is dat behoorlijk grappig en niet ongewild! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Daar deed je me ook al aan denken ja. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Nee, jij! ![]() |
|
quote:kwa uiterlijk ? of kwa voetbal humor en intelligentie ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Een livestream gaat niet lukken ivm rechtenkwesties (zoals via nos oid). Of hij moet P2P televisie gaan gebruiken (zie link van Tenderstrike). Alle wedstrijden worden wel uitgezonden via ESPN2 in de VS. ![]() |
|
Komt het niet op ek2008.nos.nl dan? Daar heb ik al meerdere wedstrijden bekeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Spectre je bent een pup! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Die is alleen van de afgelopen wedstrijden, had ik begrepen. Die link van Tenderstrike werkt misschien prima, maar dat lukt mijn kennis daaro voor geen meter, ben ik bang. Deze had ik gevonden: http://www.sport.zdf.de/ZDFmediathek/liveStreaming Dank allen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Maar waar bekijk je die dan? ![]() Zelfs Mental snapt 't! ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik snap het nog steeds niet ![]() Ken je dat niet bekijken in de U S of A? En mental.. ik zou maar niet al te trots zijn op die opmerking ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Ik heb live Duitsland - Polen gekeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |