|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo...., alle Oranje vlaggetjes maar weer opgeruimd. Best wel weer saai op kantoor zo. |
|
Godallejezus klote kutzooi. Kan geen wedstrijd meer zien, gisteren Spanje-Italie laten schieten voor het eerst dit toernooi, en ik denk dat ik de rest ook niet aankan. Misschien dat ik de finale kijk, als we genoeg bier in huis hebben. Terecht uitgeschakeld, dus zelfs gerechtvaardigd zelfmedelijden is me niet gegund. Zelfs een paar uur wezenloos voor me uit staren op een parkbankje heb ik dit keer weten te kortwieken tot een klein kwartiertje, want met de instelling van afgelopen zaterdag verdienden de heren voetballers zulk emo-gezemel van mijn kant niet. Over en sluiten, tot ziens en bedankt voor de vis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Haha, kat in het bakkie voor Deutschland. Fuck the world and fuck you |
|
was wel bizar hoe slecht oranje speelde, vooral van bronckhorst speelde zoals ie dat al het hele seizoen deed bij feyedinges, ver onder de maat. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Fokke en Sukke zagen dit natuurlijk al lang aankomen: quote: Mwwweeeeeh, fout. Neergeschoten <> doodgeschoten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die Rosetti mag de finale fluiten. Zou hij Spanje een loer draaien als die de finale halen? Faustian Spirit of the Earth |
|
Vrij schandalige nederlaag van Oranje dankzij onze mentaliteit waar we om bekend staan. |
|
Ik hoorde net overigens van een collega dat Turkije de halve finale gaat spelen met een wel erg minimaal team: er zijn er 4 geschorst voor komende wedstrijd en 5 geblesseerd. Op het goal staat de 2e keeper en in de spits waarschijnlijk de 3e keeper (!) .. Bizar, als het allemaal klopt. |
|
Het zou mij niet verbazen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat las ik in de Spits inderdaad ook ja. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/giel/20080624-06.wma?start=2:48:3.6 Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: 2 keepers opstellen, dat mag toch niet? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-06-2008 16:29] |
|
Als die derde keeper nu eens de winning goal zou scoren Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat geintje gaat trouwens helemaal niet door. |
|
is het al afgelopen? Je moeder. |
|
http://www.toetermeemetdeturken.nl/html/instructies.html Hopen dat we dit vanavond niet hoeven te doen, met alle respect voor mijn biculturele medelanders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehe best geinige site Je moeder. |
|
Nog even en we staan weer voor de tv, met de hand op het hart het Duitse volkslied mee te brullen, met tranen van ontroering in de ogen. Die halve reet en ster lovers gaan der aan! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-06-2008 18:23] Fuck the world and fuck you |
|
bandje van de bondscoach van Kroatie: http://www.myspace.com/rawbau |
|
Hij kan beter de coach uithangen. als gitarist stelt ie niet veel voor. Fuck the world and fuck you |
|
Hmmja, als de Turken winnen hebben we weer een toeterfeest, maar die Duitsers gun ik ook niks [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-06-2008 18:38] |
|
Ach jee weer zo'n duitsland hater. heeft een van die duitsers je arme opa pijn gedaan ? de tering! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Moet dat een reden zijn om de Duitsers te haten? Ik haat ze ook, gewoon, omdat het kan. Maar goed, mijn geliefde Italiƫ heeft het toernooi verlaten, mij kan het allemaal niet meer boeien. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |