|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd, lekker voetballende ploeg. En dat is ook hun nadeel tegen Nederland. Ik denk dat de Russen er op deze manier wel eens veel rond de oren kunnen krijgen. Nu ja, goed voor jullie dan natuurlijk. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Yeah. |
|
quote: Wat is een leuke locatie in Tilburg om te kijken? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En toen was voetbal ineens weer even onbelangrijk.. Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden Uitgegeven: 19 juni 2008 11:49 Laatst gewijzigd: 19 juni 2008 11:56 LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed. ANP Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt. "We zijn allemaal aangeslagen", zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland. Complicaties Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen. Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd. Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik wilde het ook net posten.. Against God and Government |
|
Jezus wat naar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Godverdomme Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Akelig nieuws. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Damn, da's wel extreem vervelend.. |
|
Gaat het een keer voor de wind met Bouhlarouz, krijg je dit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Inderdaad zeer triest. Zet het gehele toernooi wel even keihard in perspectief. Wat een dreun She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Erg triest idd. Hoor net op radio 1 dat ie wel bij de selectie blijft, en mee kan/wil spelen tegen Rusland. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Erg sneue bak ja. spelfout weggehaald... |
|
Idd erg triest |
|
quote: Respect! Ik had het 'm niet kwalijk genomen als hij daarvoor bedankt had. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hier t berichtje nog ff: Boulahrouz gaat door Khalid Boulahrouz heeft op het trainingsveld in Stade Olympique de la Pontaise geprobeerd zijn gedachten te verzetten. De verdediger blijft deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat heeft ook bondscoach Marco van Basten bevestigd. Gisteren overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa in het ziekenhuis van Lausanne. Maar de international volhardt. Nederland speelt zaterdag op het EK in Basel de kwartfinale tegen Rusland. Boulahrouz is daarvoor inzetbaar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wow, dat had ik niet gedacht. Vraag me af of dat wel zo'n goede beslissing is, ik neem aan dat zijn vrouw hem toch de komende tijd hard nodig zal hebben. De tijd zal het leren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nouja, naar wat ik gelezen heb mag Boulah ieder moment dat hij dat zelf wil naar het hotel van zijn vrouw, dus hij heeft iig de vrijheid om bij haar te zijn. Daarnaast lijkt het me dat hij deze beslissing wel samen met zijn vrouw gemaakt zal hebben. Mss is het ook wel een beetje zijn manier om ermee om te gaan, bezig blijven, en niet ergens zitten rouwen, en dan ook nog balen omdat hij niet bij het team is en niet mee kan spelen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wat erg voor zijn vrouw!!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
quote: Kan je net zo goed iemand anders erin zetten. Ben iig benieuwd of die de gehele wedstrijd uiterst geconcentreerd kan zijn. Wel repect en voor Boulah Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |