![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Potverdrieduitsers! ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
De beste heeft gewonnen! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Zoals altijd...slechte verliezers hmm. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ben blij dat de Turken eruit liggen, maar eerlijk gezegd was Turkije duidelijk de beste ploeg. Maargoed, verlies in de finale is natuurlijk extra pijnlijk voor Duitsland. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 25-06-2008 23:01] ![]() |
|
quote: Dat is dan nu het beste scenario, lijkt mij. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Nee, die landverrader gun ik 't ook niet. Dan maar Spanje... ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Die gedachte heb ik nou ook iedere wedstrijd bij de duitsers. ![]() |
|
quote:Die lamballen hadden het bij de 2-1 moeten houden GVD! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Mooi, de Turken er uit. Morgen moeten de Russen de Spanjaarden eruit flikkeren en dan hebben we een spannende finale waarbij de Russen ook de Duitsers op hun flikker moeten geven. Guus een landverrader? Dacht het niet, gewoon een erg goede coach die zijn team weet te motiveren om te presteren...iets wat die lamballen van een Hollanders niet is gelukt...gemotiveerd een kwart-finale spelen ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
+1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
En de mijne ook. ![]() |
|
quote: Gedaan, niks van gemerkt.. en nu? ![]() |
|
Hehehe ik heb de 2-2 en de 3-2 nog net mee kunnen pikken, stond te kijken bij het scherm op Utrecht cs. Ik was geloof ik alleen iets te hard aan het juichen bij de 3-2 voor Duitsland :') [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-06-2008 0:09] ![]() |
|
quote: Jeetje, het is doodstil! Afgesproken werk van de linkse krakers-ZOG en de Grijze Wolven! Echt, niet te vertrouwen die lui. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
:') Mooie wedstrijd was het! In de eerst helft had ik de Turken de overwinning niet alleen op inzet maar zelfs op puur het getoonde voetbal absoluut gegund. Jammer dat ze dat in de tweede helft niet meer echt waarmaakten, wat Duitsland uiteindelijk wel de terechte winnaar was. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zou mooi zijn als Rusland dit EK wint. Van de 3 overgebleven ploegen gun ik hen het het meest. Zou een mooie echte onverwachte overwinning zijn. Zoiets als Griekenland 4 jaar geleden. Kunnen we iig niet huilen dat we door een slecht team eruit zijn gegooid ![]() ![]() |
|
quote:Dat ze wat inzakte klopt. Dat Duitsland niet is weggespeeld en zo niet geheel onverdiend won ook.. maar de Turken hadden het toch echt meer verdiend over de gehele wedstrijd bekeken. En hey, er ging hier toch ergens vuurwerk de lucht in ![]() ![]() |
|
De Duitsers hebben de Turken gewoon even nageaapt. Slechter spelen en op het einde toch met de zege gaan lopen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Tsja, als Turkije gewonnen had had ik dat ook terecht gevonden, laten we het daar op houden ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |