![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Turkije mag van mij naar huis. Finale Duitsland - Rusland waarna Guusje geluk met de beker naar Rusland gaat. ![]() ![]() |
|
JAAA TURKIJE!!! ![]() |
|
![]() Bareuh... ![]() |
|
Goeie shit! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Teringebolamoffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nee, dat gun ik je niet. Wat doe je eigenlijk in dit topic? Querulant. TÜRKIYE, TÜRKIYE Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat een moffencommentator. Glaszuivere strafschop m'n reet. Overtreding, ja, maar weldegelijk buiten de 16. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Volgens mij is er net een aanslag op het stadion gepleegd door een boze mof. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Kut. En nu Jood van Gelder als commentator. Daar wordt je blij van.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dan kijk je BBC; daar ging t commentaar iig gewoon door. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Lahm gedold. en hij dolt nu de turken. Hij heeft de fiets van Kazim gejat. als de Duitsers zo gaan spelen gaan ze het niet redden van Spanje. Gelukkig. (vooropgesteld dat de neanderthalers van Rusland klappen krijgen) [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-06-2008 22:37] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Laat het gezeik maar beginnen. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Godverdomme, altijd hetzelfde met die teringmoffen. Die Lahm werd wel goed gedold zeg, jammer dat hij dan zelf de 3-2 inschoot (wel goed gedaan). Teringmoffen. Godver. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat een mentaliteit van die Turken. Als de Nederlanders de helft van hun strijdlust zouden hebben pakken ze elke keer de titel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Turkse bril op zeker ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ach ja. in ieder geval geen toeterturken vanavond. Ook wel eens lekker rustig ![]() ![]() |
|
Yep, de Turken zijn wat mij betreft dé smaakmaker van dit EK. Misschien samen met de Russen (als ze morgen goed spelen, that is). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Zo nu kunnen alle rood/witte vlaggen weer van de Golfjes af. ![]() |
|
quote: Speler was nog niet helemaal over de lijn. Buiten ingezet, binnen geeindigd = geen strafschop. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Klopt. Alleen weet ik niet zeker of je de Russen in algemene zin tot mensen kan rekenen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En toen werder er vuurpijlen afgestoken voor mijn huis ![]() Mooi om te zien. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:wat mij betreft mag spanje winnen, dan hebben de duitsers daar een makkelijke kluif aan. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik ben het volledig met je eens. En de commentator dan ook nog: 'hij was 95% in het strafschopgebied'. Ja, maar het been dat getackeld werd niet. Schitterende wedstrijd voor de neutrale toeschouwer, veel fouten, leuke combinaties, veel strijd, scheidsrechter die er af en toe flink naast zat, etc. ![]() ![]() |
|
Aaargh. Wéér de %@$*Duitsers!! Zou een stuntje van die Turken wel leuk hebben gevonden. 5 kansen 3 goals.. verdomme zeg. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |