|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
2 - 0 voor Duitsland. |
|
Fucking hell, Duitsland 2-0 voor tegen Portugal. En nog verdiend ook! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Echt WTF. Spelen ze zo goed dan Duitsland? (kan geen TV zien hier) Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Niet eens echt goed, maar zeer effectief. Twee kansen twee goals. Portugal lijkt de hele tijd wel iets dreigender, maar ze missen scherpte en afwerking, dus echt gevaarlijk zijn ze nog niet geweest. Terwijl elke uitval van de Duitsers een kans lijkt op te leveren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is het veld soms door Mondriaan aangelegd ofzo? |
|
Inderdaad wel erg creatieve vierkanten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
2-1! Tering wat een gave wedstrijd zeg! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ze doen het toch weer de Duitsers.. Maar het is nog niet gedaan natuurlijk. Ah, wordt net 1-2 |
|
3-1 Duitsland She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
3 - 1, over en sluiten voor Portugal. |
|
Even terugkomend op die grasmat, ik moet toch zeggen dat ik hem er helemaal niet zo slecht vind uitzien als je bedenkt dat hij er zo'n twee dagen geleden pas in ingelegd door een paar Nederlanders... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wordt het toch Nederland - Duitsland. :') |
|
quote: Zonde. Had t ze gegund. |
|
quote: Of Duitsland-Italie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
3-2! Nog 3 minuten te gaan... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
4 minuten extra tijd... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En klaar, Duitsland door met 3-2 Jezus wat kwamen die portugezen nog zwaar naar voren die laatste 10 minuten zeg! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
YEAH! Bruce Banner |
|
Nou Lain, gefeliciteerd zal ik maar zeggen. En het was nog verdiend ook, al was het wel zweten die laatste 10 minuten. Wat een wedstrijd zeg, petje af! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nog steeds zicht op NL - DE in de finale. Wanneer NL dat wint, ben ik in W'tal de lul, en als Duitsland wint, word ik in Groningen kaalgeschoren. Leuk. Bruce Banner |
|
Mooi, die irritatie-portugezen eruit, scheelt flink wat schelden. |
|
Zo is de Duitse voorstelling weer voorbij? Ik heb nog nooit zulke trieste schwalbes gezien, Die Lehman, oppermof Ballack, die blijkbaar ook niet kan scoren zonder zijn tegenstander weg te drukken, uber arier Schweinsteiger met zijn aanstellerij, die Duitse Hezbolah strijder die met een aai door zijn gezicht doet alsof ie is geraakt door Mike Tysen! erg jammer voor die Portugezen. Wat baal ik weer van dat Duitse voetbal Against God and Government |
|
LOL, nee dan Portugal; C Ronaldo krijgt een aai over zijn tenen, en doet alsof de wereld vergaat. Die Portugees met 2-3 al voor de wedstrijd op zijn shirt geprint doet hetzelfde. Pot, ketel, zwart. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-06-2008 22:46] Bruce Banner |
|
quote: Gelul, dat ie eerst onderuit geschopt wordt was al een vrije trap, maar daarna nog even triest met de noppen op de wreef gaan staan, zegt maar over die mof dan over Ronaldo. Portugal heeft een symphatieke wedstrijd gespeeld, en Duitsland zoals we gewend zijn met veel theater, aanstellerij en vieze overtredingen. Against God and Government |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |