|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lijstje? |
|
quote: Nee die moet erbij... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Kom kom, iets meer info gaarne... Leeftijd etc. We moeten wel gericht kunnen schieten als het moet... Verders, welkom! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: |
|
quote: Hallo Fag King. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Woonplaats: gaat je geen flikker aan Leeftijd: 28 Relatie: 2 honden, een kat en een goudvis (sluierstaart ofzo) Staand of zittend plassen: net als poepen: staand Spice Girls of Sugababes: alle 7 Thee of koffie: prima 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: groen Leuke bands: zijn om te lachen Hobbies: Zware Metalen |
|
inkoppertje haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Fout, zij er 8.. FAIL Het is de lichtinval ;') |
|
o boy, en nu... eigenlijk zou ik extra punten moeten krijgen omdat ik t niet wist |
|
quote: Dat gedrocht van David Beckham is geen vrouw... dus zijn het er wel 7! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En als men nu sugarbabes antwoord, wat weet je dan van die persoon? kan je niet beter vragen Burzum of Bonjovi |
|
quote: Dan zeg ik: Burz Jovi / the glam-black-superman "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Waarom heb jij een user-icon van While Heaven Wept, De mate van homosexualiteit die die band uitstraalt doet gewoon zeer aan je oren, daarom leek het me al zeer vreemd dat je Michel was. |
|
quote: Dat het voor die persoon kennelijk erg lastig is een bandnaam correct over te schrijven c.q. goed te spellen. Verder welkom. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Waarom? Omdat het kan! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dus je bent t met me eens, mooi! |
|
quote: Ik mag het van mijn moeder niet eens zijn met onbekende mannen, dus ook niet met jou... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik zwerf hier wel is rond als bleached bones, en ja lieve mod, die mag weg. Vragenlijst Woonplaats: Utrecht (maar helft v/d tijd E'hoven) Leeftijd: 18 Relatie: Jup Staand of zittend plassen: Tjah voorkeur gaat toch naar zittend I guess Spice Girls of Sugababes: Jullie maken het me wel moeilijk, kan gewoon niet kiezen! Thee of koffie: Theee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: Kleiner dacht ik zo Leuke bands: Bands verschillen nogal es, Black/Death Metal, Blues, Jazz vanalles Hobbies: Fotografie, Concerten, Festivals + Karaté Leuk.. zo'n vragenlijst, nu wachten op de eerste typische sarcastische zm-opmerking |
|
Karaté? Karate op z'n frans, hoe gaat dat precies? Verder natuurlijk welkom enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:he, mannenbevrediger, post je nog steeds ? Fuck the world and fuck you |
|
signature |
|
quote: Met een vleugje je ne sais qua. Nee, gewoon old-skool karate |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: idd :') nouja, welkom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |