|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Allen: Hey! En van die dingen, hè!? Van die dingen... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Waarom niet? Als ze op een scooter kan zitten, kan ze... |
|
Welkom n00bs! Bruce Banner |
|
Willkommen im unglück |
|
Woonplaats: Nijmegen Leeftijd: 14 Relatie: Nope Staand of zittend plassen: Staand Spice Girls of Sugababes: geen Thee of koffie: Koffie 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: kleiner Leuke bands: Seether, Shinedown, Rise Against, Breaking Benjamin Hobbies: Muziek luisteren, op straat kloten [Dit bericht is gewijzigd door Zany op 05-03-2009 20:58] "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." |
|
Hoi! Alles goed? <-- Roosvicee We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:Wat moet ik me hierbij voorstellen? |
|
Hatert onveilig maken of zo. Welkom nieuw spul She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Lok jij daar kinderen mee? Welkom jong-en-lui. =) |
|
Oh, wat snel reacties, Hoi iedereen . Ik post morgen wel een foto, kzit nu op m'n iPhone te typen "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." |
|
quote: idd Welkom Zany! |
|
Ze worden steeds jonger. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, de tijd van tape-trading is definitief voorbij. Het is nu iPod-wappen. Of wuppen, of zoiets. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Toevallig vandaag weer overgestapt op de Roosvicee. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Hallo. Wat is een "Breaking Benjamin"? Emo o.i.d? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
op straat kloten Flashbacks welkom iig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
In mijn tijd waren het zandpaden, maar goed. Hallo enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, in tijden dat we hier 18-jarigen krijgen die nog geen volledige zin in normaal Nederlands kunnen typen is dit toch wel een verademing, eerlijk gezegd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: nee wimmie... ik wil je niet teleurstellen maar jij wordt gewoon ouder "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Is een band. Vergelijkbaar met Seether alleen Seether is wat darker "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." |
|
quote: 't zit je niet mee heh, dat oud worden |
|
quote: Wat doe jij nog zo laat op? Ik weet nog dat ik op me 14e 21u in me nest moest liggen. =) |
|
quote: +1 dat is vast de oorzaak dat ik nu dagelijks zo laat mogelijk ga pitten.. En welkom allemaal natuurlijk (ontopic modus)! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-03-2009 23:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Met die I-Phone kan hij stiekem internetten [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 03-03-2009 23:22] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |