![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het verklaard nu wel een boel.... ![]() Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying ![]() |
|
Goh, en ik zie dus echt geen metalliefhebbers in Zwolle rondlopen steeds als ik er ben. =| En ik ben geen Zwollenaar! (Arnhem ftw..) Oh, Jannie was blij met de groet ![]() Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Ik verwar ze daar ook altijd met de zwervers hoor .. ![]() |
|
quote: Nee, dat is Kampen: http://www.dezwervers.eu/ Boeiender ![]() |
|
quote: Al wel eens in het Popfront geweest? Of in Hedon? Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Welkom, N00bs! (voor mensen die een ban willen, graag off topic zijn onder deze streep.) _____________________________________ What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nee, ik was wel pas in het Vliegende Paard voor Paardpop, maar op de Acoustic basement na was het geen drol aan. Bedankt allemaal en welkom Devotee ![]() Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Welkom nieuw spul, en Arnep zuigt als een kruimeldief. Maar dat leren jullie nog wel als je ooit de provincie uit komt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nijmegen of Randstad? In het laatste geval komt het goed, en anders wordt er in Nijmegen vast ook nog weleens een tunnel of metrolijn aangelegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Randstad uiteraard, Nijmegen is ook de provincie ![]() Maar dat maakt mensen uit de provincie natuurlijk niet minder welkom, dus welkom. Het probleem was vooral Arnep. Arneppers heet ik dan weer geen welkom. Maar verder wel welkom en zo. En on-topic ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-03-2009 14:38] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: En terecht! (nou spreek ik mijn ouders regelmatig hoor, dat het niet lijkt of ik mijn ouders negeer en op deze manier ze moet groeten ![]() Verder zit Zwolle vol met metaltuig, je moet alleen weten waar je ze moet zoeken (en sommigen zijn undercover, zoals ik ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Tsjah, ik zit ook meestal undercover hier dus daar zal het ook wel aan liggen. ![]() Oh, maar ze sprak met veel lof over je hoor ![]() Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Eindelijk een fotootje erbij gezet ![]() "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." ![]() |
|
Godsamme, ook nog uit Arnhem. Welkom. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ik ben dan ook haar lievelingszoon. (dat ik verder alleen 2 zussen heb laten we even buiten beschouwing ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Oh god, nou moet ik er vast ook een foto bij pleuren.. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Met inkijk. ![]() |
|
quote: Bij voorkeur. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Hmm, er valt toch niet veel te zien bij mij, dus nu hoeft het ook niet meer ![]() Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Dat maken wij wel uit. ![]() |
|
En zo is dat. Feauteau graag. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
doe toch maar ![]() welke wijk zit je ergens? Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |