|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha Dankjewel ^^ |
|
Slayer ende hieghhh Noobzzzz Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Arnhem én 16 én leuk koppie Alleen geen smaak edit: en een relatie [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 03-10-2008 23:04] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
@ bastianus Ah, weer een oud gebouw erbij, welkom. Op de een of andere manier een bekende naam, maar ik weet even niet zo gauw waarvan. Ondertussen dus hier een varanus, een basianus. Wat is dat toch... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-10-2008 23:04] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Drummert van Pulverizer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
aiis, were ne vloamink signature |
|
quote: Ik weet het al, jij post ook op de muur, of niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wie niet? |
|
ik voor het leven verbannen signature |
|
De muur kent toch geen banbeleid? Anyway, welkom dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee hè? Bareuh... |
|
quote: Ik zou even een spatie op een strategische plek zetten als ik jou was... voordat je vrouw/vriendin ziet wat je van je relatie vindt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hehe... spelfout weggehaald... |
|
Woonplaats:gouda Leeftijd:19 Relatie:jup Staand of zittend plassen:zittend Spice Girls of Sugababes:geen van beideXD Thee of koffie:allebei 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen:kleiner Leuke bands:zijn er teveel om op te noemen. Hobbies: films kijken,muziek luisteren ,concerten,fantasy beurzen,stadten,lezen [Dit bericht is gewijzigd door purple_flower op 05-10-2008 19:19] |
|
OEI Gouda ... Tha hood! |
|
Woonplaats:Assen Leeftijd:22 en een beetje Relatie: Si Staand of zittend plassen: Moet wel zittend, maar als ik ooit een dag in mijn leven een man mag zijn zou ik zeker staand uit proberen ^^ Spice Girls of Sugababes: Spice girls daar was ik fan van in groep 7 Thee of koffie: Als ik moet werken koffie en als ik vrij ben thee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: Ik denk kleiner, maar ik weet het niet zeker en ik heb ook geen zin om mijn sokken uit te trekken om te kijken Leuke bands: Ah hier kom ik op terug er is nog zoveel te ontdekken ^^ Hobbies: Tekenen, films kijken muziek luisteren, werken en mijn vrienden irriteren :D |
|
sexay Je moeder. |
|
Wat ben ik? O ja, OT: welkom nOObs [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 05-10-2008 21:01] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Shit. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wilkommen Bastianusch Je merkt toch steeds meer dat den muur dicht is |
|
quote:Als 't maar eindigt op anus... Welkom n00bs |
|
Sinds wanneer is er een vragenlijst? Nou ja, in elk geval welkom allen. Eerste half jaar is bier-corvee. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik herinner me nu dat ik vannacht droomde dat ik in een urinoir stond te pissen en dat er een vrouw naast me stond die dat ook deed, ware het niet dat ze andersom stond en er als het ware een beetje overheen hing. Dat ging prima hoor. |
|
Ah komt vast van een andere site die nu dood is .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |