|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah nee, 'kzie het al, openingspost van MMayo. Wat zijn ze leuk volgzaam dezer dagen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ah heeft die weer op vampirefreaks gezeten? |
|
Hoi ik ben Viv, ben al een tijdje lid hier, maar begin nu pas met posten. en luister al zo'n 5 jaar naar metal en een aantal genres er om heen. Woonplaats: vlakbij Leiden (Zuid Holland) Leeftijd: 18 Relatie: Ja Staand of zittend plassen: zittend Thee of koffie: koffie Leuke bands: Ken ik zeker! (Burzum, Iron maiden, cannibal corpse, Daath, Immortal, Carcass) Hobbies: Gitaar spelen, oefenen met mn bandje, metalfests/concerten afgaan. foto staat wel op mn profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Perith op 06-10-2008 16:48] Cant you see, i'm easily bothered by resistance |
|
quote: Hmm valt anders vies tegen maar euy |
|
ieder zijn eigen smaak he Cant you see, i'm easily bothered by resistance |
|
cock Suck my piss |
|
Welkom |
|
quote: Goede smaak Ik neem daarbij overigens aan dat je 'The Upsetters' bedoelt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
WElkom Newbies En kramy, ook jij leeft nog. |
|
quote: Sinds alle n00bjes braaf luisteren |
|
quote: Ik heb ooit het genoegen mogen smaken om een behoorlijk stoer punkwijf staand tegen een boom aan te zien pissen. Er ging wel het een en ander aan vloeistof over haar kledingstukken heen, maar die waren toch al zo goor en versmeerd dat het haar outfit slechts verfraaide. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lol, of ze hebben niets beters te doen dan zo'n vragelijstje invullen Of omdat het ze zo lief gevraagd werd in de 1e post [Dit bericht is gewijzigd door Perith op 07-10-2008 15:08] Cant you see, i'm easily bothered by resistance |
|
quote: Kan beroerder. Welkom. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
dankje ^^ Cant you see, i'm easily bothered by resistance |
|
Nou Ralphje, als dat geen ... |
|
Vragenlijst Woonplaats: Leidschendam Leeftijd: 19 Relatie: nee Staand of zittend plassen: toch maar zittend Spice Girls of Sugababes: geen idee Thee of koffie: koffie is shit 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: kleiner ( yessss ) Leuke bands: heel wat Hobbies: drums , sport , muziek , ... pic : www.myspace.com/faffanny |
|
neuken? Against God and Government |
|
quote: wat denk je ? |
|
Dat is een ja. Bruce Banner |
|
quote: Dit profiel is ingesteld op privé. Deze gebruiker moet jou toevoegen als vriend aan zijn/haar profiel. |
|
haha of course not |
|
quote: je hebt toch maar een pic nodig ( het is ook nog een hele ouwe ) |
|
quote: Ben je de ex van Rouwend in de Mist? |
|
quote: eh nee |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |