|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, ik ken geen enkele band van dat lijstje |
|
The Doors niet Maar welkom @ all. |
|
signature |
|
Haha dankje ;p |
|
Nou, nadat ik in een ver verleden al van dit forum gehoord had me dan toch eindelijk ook maar eens aangemeld. Woonplaats: Huis Leeftijd: oud genoeg voor een biertje Relatie: helaas niet Staand of zittend plassen: staand Spice Girls of Sugababes: Sugababes (Heidi ) Thee of koffie: Dan toch thee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: eeh, belangrijk Leuke bands: teveel om op te noemen. nou ja, ik zal er twee van noemen: Metallica, After Forever Hobbies: Muziek luisteren, concerten enz... Ik hing in het verleden nogal veel rond op het After Forever forum, maar daar is het sinds de huidige layout op zijn zachts |
|
After Whatever Welkom! Boeiender |
|
Welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Woonplaats: Delft Leeftijd: 16 Relatie: Ja, met Cees Staand of zittend plassen: uh, zittend. Spice Girls of Sugababes: geen van beide! Thee of koffie: Thee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: Links kleiner, rechts groter Leuke bands: Cannibal Corpse, All Shall Perish, Job For A Cowboy, In Flames, Mindless Self Indulgence, Trivium Hobbies: Met vrienden afspreken, ik doe niet zoveel boeiende dingen.. What's you're point? |
|
Hoi. |
|
kun je een foto van je tenen laten zien ik vind het toch een beetje vreemd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai kirsteeeennn The trend is dead. |
|
Breng die dame van je eens wat smaak bij, ceez |
|
quote: Moet het echt? Ik schaam me er een beetje voor.. quote: Haaai Ceeeeeess What's you're point? |
|
quote: maakt niet uit god heeft je zo gewild. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Al mee bezig, children of bodom is al bij der geschapt The trend is dead. |
|
Fuck off. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: En jou ook zo te horen What's you're point? |
|
quote: Aardig, dankjewel. What's you're point? |
|
hehe toen ik net keek zag ik idd een groot verschil tussen beide, maar wel allebei kleiner dan mn grote teen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik ben niet aardig!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pffff, ook alleen maar omdat ze al bezet is. Bareuh... |
|
quote:Uhuh |
|
quote:Nou ja zeg, bullebak. ik ga genoeg om met vrouwen die wel bezet zijn en daar doe ik ook niet altijd even aardig tegen, lul. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |