![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, ik ken geen enkele band van dat lijstje ![]() |
|
The Doors niet ![]() Maar welkom @ all. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Haha dankje ;p ![]() |
|
Nou, nadat ik in een ver verleden al van dit forum gehoord had me dan toch eindelijk ook maar eens aangemeld. Woonplaats: Huis Leeftijd: oud genoeg voor een biertje Relatie: helaas niet Staand of zittend plassen: staand Spice Girls of Sugababes: Sugababes (Heidi ![]() Thee of koffie: Dan toch thee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: eeh, belangrijk ![]() Leuke bands: teveel om op te noemen. nou ja, ik zal er twee van noemen: Metallica, After Forever Hobbies: Muziek luisteren, concerten enz... Ik hing in het verleden nogal veel rond op het After Forever forum, maar daar is het sinds de huidige layout op zijn zachts ![]() ![]() |
|
After Whatever ![]() Welkom! Boeiender ![]() |
|
Welkom, N00b! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Woonplaats: Delft Leeftijd: 16 Relatie: Ja, met Cees Staand of zittend plassen: uh, zittend. Spice Girls of Sugababes: geen van beide! Thee of koffie: Thee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: Links kleiner, rechts groter ![]() Leuke bands: Cannibal Corpse, All Shall Perish, Job For A Cowboy, In Flames, Mindless Self Indulgence, Trivium Hobbies: Met vrienden afspreken, ik doe niet zoveel boeiende dingen.. What's you're point? ![]() |
|
Hoi. ![]() |
|
kun je een foto van je tenen laten zien ik vind het toch een beetje vreemd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai kirsteeeennn ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Breng die dame van je eens wat smaak bij, ceez ![]() |
|
quote: Moet het echt? Ik schaam me er een beetje voor.. quote: Haaai Ceeeeeess ![]() What's you're point? ![]() |
|
quote: maakt niet uit god heeft je zo gewild. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Al mee bezig, children of bodom is al bij der geschapt ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Fuck off. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: En jou ook zo te horen ![]() What's you're point? ![]() |
|
quote: Aardig, dankjewel. What's you're point? ![]() |
|
hehe toen ik net keek zag ik idd een groot verschil tussen beide, maar wel allebei kleiner dan mn grote teen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ik ben niet aardig!!!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Pffff, ook alleen maar omdat ze al bezet is. Bareuh... ![]() |
|
quote:Uhuh ![]() ![]() |
|
quote:Nou ja zeg, bullebak. ik ga genoeg om met vrouwen die wel bezet zijn en daar doe ik ook niet altijd even aardig tegen, lul. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |