|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bedankt! Wat lief van je! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Dankjewel! Ja heel goed! Hij zit momenteel in de studio met een nieuwe band Trigger! Echt heel vette muziek. Thrash metal, maar ook wel een beetje rock 'n roll-achtig. Heel gaaf! En hoe is het met jouw muziek? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: |
|
N00b, ik post niet voor niets die link naar het zogenaamde lultopic, daar waar off topic on topic is. Tevens het vriendelijke, doch laatste verzoek aan iedereen on topic te gaan. *strooit bloemetjes* |
|
Welkom n00bs! [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 16-02-2009 0:21] Boeiender |
|
quote: Mkay, je hebt gelijk. Welkom Snaack, en hop naar het lultopic! Boeiender |
|
Welkom noob! Bareuh... |
|
Woonplaats: Weert. Leeftijd: 15. Relatie: Nee. Staand of zittend plassen: Staand dan maar? Spice Girls of Sugababes: Spice girls? Thee of koffie: Geen van beide als het effe kan. 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: Zowel rechts als links is 'ie schijnbaar even lang... Leuke bands: Da's mij iets te veel werk. Check mijn Last.FM page daar maar voor. Hobbies: Muziek componeren\spelen\luisteren, schrijven voor RMP en een beetje uitslapen op zijn tijd. |
|
Jij mag blijven ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Even een groet voor alle noobs, die ik nog niet gegroet heb: GROET We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Omdat ik nog vrij nieuw ben zal ik jullie plezieren en dit vragenlijstje invullen Vragenlijst Woonplaats: Rotte dam Leeftijd: 24 Relatie: yep al bijna 4 jaar Staand of zittend plassen: staand omdat het kan Spice Girls of Sugababes: Doe maar de Sugababes want ik hou van goed uitzicht Thee of koffie: Thee 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: kleiner uiteraard anders was dat mijn grote teen Leuke bands: Emperor, Dissection, At The Gates, Akelei, My Dying bride kortom een hoop black/death/doom en andersoortige metal en daarnaast willen andere muziekstijlen er ook wel ingaan. Hobbies: Gitaar spelen, muziek luisteren dat dus [Dit bericht is gewijzigd door Jan-Willem op 17-02-2009 21:20] |
|
quote: Op ZM sinds: Maandag 20 Augustus 2007 - 12:52.08 Tóch welkom Bareuh... |
|
Ik had me een tijdje geleden al geregistreerd maar tot nu toe nog niet echt actief gepost |
|
Hoeft ook niet, ik post doorgaans ook nogal passief. Maar goed, welkom nieuwelingen en sluimeraars [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-02-2009 21:54] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zit hier ook al een tijdje te lurken, dus zal het vragenlijstje ter introductie maar eens invullen: Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 23 Relatie: nee Staand of zittend plassen: zittend Spice Girls of Sugababes: Spice Girls, fokking oldschool Thee of koffie: Koffie 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: groter, valt me nu pas op eigenlijk Leuke bands: Opeth, Dark Tranquillity, Death, Katatonia, Black Sabbath, Rainbow, Dio, Deep Purple, Candlemass, Krux, Solitude Aeturnus, Immolation, Bolt Thrower en nog veel meer. Ook elektronische muziek als Portishead en Moloko gaat er goed in. Hobbies: Muziek, bas spelen, lezen, films, schrijven, slap ouwehoeren on- en offline [Dit bericht is gewijzigd door Gallina op 20-02-2009 23:17] |
|
quote: Welkom! Bareuh... |
|
Impressive. Most impressive. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hé! bassiste van deleterious, toch? welkom |
|
ex ja Dank voor het welkom! |
|
quote: Hé, jij ook hier? Goeie zaak! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ah, hoezo niet meer? Heb je wel es zien spelen in Soest met Hymir saampjes. (2 maal zelfs? mmz) |
|
2 keer kan kloppen, misschien zelfs wel 3... ik ben met die band gestopt omdat de muziek wat minder mijn ding werd. [spam] Ik speel nu in The Dead Normality, zie mijn sig [/spam]! [Dit bericht is gewijzigd door Gallina op 20-02-2009 23:52] |
|
Vraag me wel af wanneer men doorkrijgt dat die 'vragenlijst' pure nonsens is. Waarschijnlijk heeft MMayo het nog niet absurd of aanstootgevend genoeg gemaakt. Wel een leuke test voor de volgende thread om te zien waar mensen nog antwoord op willen geven en waar men de grens trekt. Verder welkom allemaal en zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Joah, een vraag om de gepest-als-kind-en-ik-wil-ergens-bijhoren mensen er uit te filteren zou wel een goede zaak zijn. En hoi enzo. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |