|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja je zou bijna zeggen dat het opvalt Welkom Dinnetje van Cees! |
|
quote:We mochten willen dat we admin-leden konden modden. Je mag als admin wel op het forum komen kloten maar andersom he... Daarom dus, niet omdat we niet willen. Welkom, Nubcakes! Moge jullie verblijf hier meevallen en niet zo zeer doen als kauwen op kiezels. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah, ok. Ik zit hier pas sinds 2001, maar dat wist ik niet, hehe. En om het allemaal vertrouwd eruit te laten zien: [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 12-01-2009 22:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-01-2009 22:28] Fuck the world and fuck you |
|
*zucht* omdat het dan persee moet. Woonplaats: Dedemsvaart Leeftijd: 18 Relatie: Jazeker, al vier jaar met een enorm hete gitarist. Staand of zittend plassen: ik doe het liever zittend. Spice Girls of Sugababes: Sugababes. Sowieso. Thee of koffie: koffie. 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teen: in vergelijking met mijn kleine teen wel groot denk ik. Leuke bands: ik houd van veel verschillende soorten muziek. Dus: de Jeugd van Tegenwoordig (kom d'r maar in met de kutopmerkingen :D), en Led Zeppelin, maar natuurlijk ook: God Dethroned, Gorefest, Bloodbath, etc. Hobbies: slapen en dansen. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
kun je je hobbies ook combineren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De vraag die op een ieders lippen brandt zal ik dan maar stellen: doe je het ook anaal? |
|
quote: Wellicht, wellicht. Ik kan het wel proberen als je dat leuk vind? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Vanwaar die vraag? Ik zal 'm daarna beantwoorden . Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Ah... Alles goed deerne? Boeiender |
|
quote: Gewoon, omdat het kan. En door de lichtinval. |
|
Welkom noob! |
|
quote: Jawel! Ik word hier slecht behandeld maar verder goed. En met jou? Lang niet gezien man . Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Interessant. |
|
quote: Ja, de lichtinval is wel belangrijk hier, zekers! Oh, en Snaack, Dedemsvaart... geen Zwolle dusch. Boeiender |
|
Ow nav, je hebt 50+ posts, wat betekent dat het feest op ZM nu echt gaat beginnen voor je! Voor slap geouwehoer hebben we een speciaal tipoc namelijk: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3102679/ Kan zijn dat je ff uit- en weer in moet loggen voordat de gaypr0n topics voor je zichtbaar zijn. |
|
quote: Ik? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Hehe, slecht behandeld? Valt nog wel mee hoor, kan nog veel slechter hier Nadenken voor je post, en dan komt alles goed, hehe. Inderdaad alweer een tijdje geleden, kom je nog wel eens in Zwolle? Boeiender |
|
quote: Nu gaat m'n leven pas echt kleur krijgen! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote:Ja. |
|
quote: Ohja, welom n00b Boeiender |
|
quote: Welkom zuiperd Boeiender |
|
quote: Ja, ik zit er op school, maar ik ben er al een poosje niet uitgeweest! Ik denk dat het er binnenkort wel weer van gaat komen, dan kom ik wel even langs de Doccie. Hopelijk ben jij er dan ook, kunnen we weer even knuffelen! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Welkom. <3 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |