|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"welkom, N00bs". Zie disclaimer, post 1, succes met ergens iets zinnigs posten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Welkom bij de club. Duf voor de win/overwinning/het gewin. Ja, ik blijf stampen *Fet ev0l*. (Vergeef het me, het is al laat.) [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 19-03-2009 22:20] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ik zie al een punt aan het einde van de zin! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Goed he? Dang weer een onnodig bericht Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Hoofdletters! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Tijd over? Dat zal dus wel niet. Maar wel hallo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bedankt, Het is hier echt bruut wooooo. Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
De correcte spelling van het woord "wooooooo" is echter, of woepie, dan wel w00000t!!!!111!!1! [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 19-03-2009 22:35] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
"Wooooooo" is een onomatopee dus het is wel degelijk goed gespeld. Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Je vergeet de . En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom allemaal! Dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Whatever, tot morgen mensen [Dit bericht is gewijzigd door Tran op 19-03-2009 22:57] Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Check voor de zekerheid je engels ook nog even. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat kan ik zo niet zeggen, hoe schreeuwde je precies? Was het meer een woe, of toch echt een woo? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hmm.. Als "item" als "aitem" uitgesproken wordt maar toch "item" geschreven blijft, lijkt me een logische consequentie dat "woe" als "woo" gespeld kan worden. Vraag het Jällö anders, die schijnt het fascinerend te vinden dat dit soort zaken inconsequent wordt toegepast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Voor het woord "item" is afgesproken hoe het gespeld dient te worden, voor onomatopees geldt dit niet denk ik. Daar schrijf je het zo natuurgetrouw als mogelijk. En wooo klinkt nou eenmaal anders als woe, tenzij je het op z'n Engels uitspreekt natuurlijk. Denk ik hoor, ik ben geen genie der Nederlandse taal. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hoi neue. |
|
quote: Dat zou ook kunnen natuurlijk. Maar "woo" lijkt me typisch zo'n term die uit Engelstalige strips en animaties komt. Derhalve lijkt het me wel logisch om de Engelse schrijfwijze aan te houden. In ieder geval is het "mierenneuken" en niet "miereneuken", zoals het ook "muggenziften" is. Voorts ben ik blij met de komst van Tran, biedt weer uitgebreid de mogelijkheid tot wijsneuzerig gelul mijnerzijds. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-03-2009 10:18] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Erm... "Wie zijn buurman 's ochtends luid begroet, wekt de indruk dat hij hem vervloeken wil." de relevantie ontgaat mij even, Bastianus She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het is een bijbelse tekst die volledig op mijn thuissituatie van toepassing is. Ik begin bij het opstaan 's ochtends al volop te ratelen, terwijl mijn vrouw een mega-ochtendhumeur heeft. Dit vond ik een mooie omschrijving van dat proces. Relevantie is trouwens overrated. Ik vind het veel leuker me bezig te houden met flauwekul. Het leven is, denk ik, vrij zinloos. Dan is het de kunst om, zoals Wim Schippers zegt, "er met de pet naar te gooien, maar wel raak." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoi mensen, Awsome forum hier en ja ik bedoelde de engelse term wooooo uit de strips. Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Oh jee.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Mooi gastje die Tran. Doet me denken aan een hyper ventje dat continu met zijn gedachten afdwaalde tijdens de lessen en het huiswerk, en ook toen al van geweldige termen als "onomatopee" helemaal weg was en thuis altijd met zijn neus in de stripboeken zat, zo'n twintig jaar geleden. *pinkt traantje weg* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |