|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: stil maar, je mist hem he? |
|
quote: Willkommen Als je werkelijk Mental was hadden ze je wel herkent aan het ip adres, of je hebt snel een andere pc/ip aangeschaft, maar dat lijkt me stug. Dus nogmaals Welkommmm! [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 18-03-2009 21:21] |
|
quote: Jullie moeten wel heel erg veel (of juist weinig?) van hem (ge)houden (hebben) als ik het zo zie, maar nee ik ben niet zijn reincarnatie |
|
Zou ook raar zijn, mental en blackmetal, hehehe. Hallo enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Incognito, je weet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hey mensen, Ik ben dus nieuw hier. had ook al op eigen houtje een "ik ben nieuw hier topic" gemaakt maar dat werd dus gelockt XD dus maar ff hier beginnen. Ondanks dat ik nog maar een metal noob ben, ben ik tog helemaal verslaafd . okay dan maar de vragenlijst Woonplaats:Den Burg (Texel) Leeftijd:bijna 16 (biiieeeer ftw) Relatie: geen Staand of zittend plassen: staand (wat een vraag XD) Spice Girls of Sugababes: geen van bijden Thee of koffie: hmm maakt me niet uit 2e teen groter of kleiner in vergelijking met je grote teenkijkt naar voet* kleiner Leuke bands: Children of Bodom, Linkin park, Dimmu Borgir, en nog wel een zooitje Hobbies:tekenen, gamen, muziek luisteren (omg wat vragenlijstXD) grtz Thijs Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Hèhè, hij snapt het. Welkom, prepare to get butchered. |
|
Welkom en haagse bloemen voor alle newbies. Veel plezier met de moodswings van Greycloak Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: bereid je maar voor op veel cynische reacties, en ga hier in het topic maar gauw opzoek naar betere/meer muziek |
|
quote: Waarom? quote: Zoals? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 19-03-2009 18:29] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Daarom (i know its a bit annoying) lekker druk forum hier yaays iemand nog tips voor goede bands was eerst een hele tijd nu metal fan todat een vriend van mij me een paar brute bands gaf vandaar dat ik zo noob ben lol Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Slayer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
slayer is awsm thx maar is dit geen slowchat? lol Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
king diamond |
|
dank Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
signature |
|
Ach, nog een hoop tijd om je smaak wat te verbeteren. Welkom noob! |
|
welkom welkom welkom nieuwelingen, have fun & negeer de bastards Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Welkom n00b . Check Pantera, dan komt het allemaal goed! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoi, hallo en welkom, n00b! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
lol heb al gezien dat er veels te veel hoeveel hijd aan brute metalshit rondswerft woooo ik verdwaal nu al XD Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
quote: Check alles waar Dan Swanö aan meewerkt! Altijd goed! Bijv. Edge of Sanity of Diabolical Masquerade of Infest Dead of Katatonia of Godsend of.... ga zo maar door! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Crowbar Acid Bath Eyehategod Fistual Grief Pantera Down En niet meer spijbelen tijdens Nederlands. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |