![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vogelspotters zijn dan ook echt tuig ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja dit is echt waar Wim, geniaal he? ![]() Zou ie ook een brute death metalband na kunnen doen als ie een voorbeeld hoort? ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Bij onze oefenruimte van Methylbenzeen zaten altijd spreeuwen. Die imiteerden ook vaak het lawaai dat wij maakten. Was wel grappig, fietste je naar huis en kon je nog stukjes repetitie terughoren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hehe klopt spreeuwen zijn echt super goed in imitatie. Hoorde bij gedragsbiologie een opname dat een spreeuw een startende auto nadeed en andere machines ![]() Kon niet zoiets op youtube vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat is ook gaaf ja! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Tijd voor een "groene studio" je neemt je demo op met een spreeuw en verstuurt die per postduif ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
De spreeuw? You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Ja de postduif wijst de weg 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
of gewoon ouderwets vasttapen. Als je ziet hoe die vette stadsduiven vliegen dan kunnen de postduiven dat ook met een spreeuw onder hun buik. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Handgenummerde spreeuwen als nieuwe geluidsdrager, siked. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Dit is wat Japie noemt een pechvogel Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
Als we het over nadoen hebben. ![]() Ziet er iig wel geinig uit, maar of het echt is. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Voor ordinaire gokspelletjes, ja. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: De kat hier kijkt echt vet pissig nu! ![]() ![]() |
|
Kan vanuit m''n huisje van alles bekijken. Gisteren wat zomervetbollen opgehangen, het is een komen en gaan van mussen, mezen en we hebben de hele middag al een grote bonte specht in de tuin zitten, prachtig, ben erg blij met m''n nieuwe stekkie! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Geen mooie foto, maar deze dus al de hele dag op visite... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Die zitten hier ook veel in de buurt. Vond er laatst 1 die door een kat was gepakt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Vanochtend tijdens honden uitlaten effe op ransuilen gelet. In 2 bomen 7 stuks gesignaleerd. Deze ietwat brakke foto met de telefoon kunnen maken.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik was vergeten wat een fucking fraaie vogel de Fuut is. Wat een poëtisch beestje, eigenlijk. Prachtige balts en onder water een wonder on te aanschouwen. Ja hoor... ![]() |
|
Afgelopen week het geluk gehad vlakbij een nest van een steenarend te kamperen. Jonge vogel stond op het punt om uit te vliegen, paar dagen van kunnen genieten. Leuk speelgoed wel, die enorme kijkers. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Vandaag een blauwe kiekendief zien jagen in de uiterwaarden langs de weg naar huis. Prachtbeest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Zeker weten dat het geen bruine was? Zitten in ieder geval hier in de zomerperiode nooit blauwe kiekendieven.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Kan goed wezen, ik ben namelijk kleurenblind. Weet in elk geval wel zeker dat het een kiekendief was door de grootte en het silhouet. Dus waarschijnlijk heb je gelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Met de sneeuw veel meer vogels in de tuin. Al gespot; roodborstje, winterkoninkje, vink, tjiftjaf (vermoed ik) en de standaard merels en meesjes. Wel handig, drie radars (katten) in de vensterbank. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |